Minusta pitäisi aina olla täysin varma ennenkuin aletaan mitään nimiäkään mainitsemaan täällä.
Tähän vielä loppuun, että tämä on vain minun mielipiteeni. Mutta jos on varmaa tietoa niin hemputin jees saadaan tyypit kiinni.
Toki näitäkin varmasti on, itse lähinnä ottaisin mieluusti yv:nä juuri siksi, että tajuan, ettei kukaan nyt just tuota kunnianloukkaussyytettä tai kovistelua osakseen välttämättä juuri kaipaile. On sitten yksärin lähettäjän pääteltävissä oonko luotettava, oikeasti Antin löytymistä haluava henkilö ja mun pääteltävissä, uskonko yksärillä tulleeseen tietoon ja miten se sopii jo mulla olevaan mielikuvaan/spekuun.Tuomari Dredd kirjoitti: La Marras 09, 2019 12:02 pm Tätä olen itsekin pohtinut näitä kommentteja lukiessani. Asiassa on monta puolta. Välillä myös nämä YV-kalastelijat kummastuttavat. Onko heillä tarkoituksena selvittää kuka näitä tietoja jakaa vai oikeasti selvittää asiaa?
Juurikin näin, absoluuttiset faktat voi lukea sitten pöytäkirjoista jos tapaus joskus selviää.Tuomari Dredd kirjoitti: La Marras 09, 2019 12:25 pm Tutkijax: Toki näin. Ja oletettavasti ihmisillä, jotka alueella asuvat on asiasta myös eniten melko luotettavaakin tietoa.
Tämäkin totta, kiitos linkistä tänne. Jos tuota kaivattua lisätietoa jollain, kiinnostaa monia muita varmasti myös.On Anoi Kaa kirjoitti: Pe Marras 08, 2019 8:35 pm Joku kurkistus sisäiseen toimintaan Lapin poliisissa voisi nykyään onnistuakin, kun ovat saaneet ainakin Lapin poliisin oikeusyksikön rikosylitarkastaja Ossi Hyvösen pois kirjoilta (eläkkeelle). Hänestä on ketju täällä ja toiminta ei luo luottamusta tuon ajan poliisitoimintaan tämän tapauksen ulkopuolellakaan. Ja jos johto on mätää, niin eipä siinä oikein kenelläkään ole toimintaedellytyksiä.
viewtopic.php?t=23514
Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla Lapin poliisin johtamiskulttuurista ja toimintatavoista laajemminkin, kun tämä Antin juttukin vaikuttaa suorastaan laiminlyödylle!
sdude kirjoitti: La Marras 09, 2019 11:37 am Tosi hyvä, että tämä juttu on liikahtanut eteenpäin, ainakin keskustelun vilkkaudesta päätellen. Poliisin on pakko ottaa tämä asia tosissaan, paljon vähemmästäkin on katoamista alettu tutkimaan henkirikoksena. KRP käsittääkseni voi siinä tapauksessa ottaa asian tutkintaan, jos selvästi tulee ilmi, että alkuperäistä tutkintaa on laiminlyöty paikallispoliisin toimesta. Mikä nyt tässä tapauksessa on täysin ilmeistä ja selvää. Vaikkei paikallispoliisi tulisikaan pyytämään apua sieltä.
Hyvä, että tiettyjen henkilöiden nimiä on kerrottu muutenkin kuin nimikirjaimin, joku kunnianloukkaus epäily tms. on pieni hinta siitä, että Antti ja Antin omaiset saisivat oikeutta. Täytyy nostaa hattua Antin siskolle ja äidille, että he ovat jaksaneet taistella tämän asian kanssa!
Se, että uhkailuja vinkinantajia kohtaan on alkanaut tulemaan, kertoo että henkirikos on todella tapahtunut, siitä ei ole enää pienintäkään epäselvyyttä.
Hahaha tästä viestistä voi kyllä lukea niin paljon rivien välistäEkko kirjoitti: To Marras 07, 2019 6:30 pm Ottakaahan oman elämän salapoliisit ensin selvää kuka on asunut antin katoamisen aikaan aivan eri paikkakunnalla ja ketkä ovat olleet todistettavasti töissä sinä yönä![]()
Ei kai tarkoitus ole ollut lynkata ketään, mielipiteitä voi olla monia ja tietynlainen kriittisyys on jopa arvostettua itseni mielestä.Maat kirjoitti: La Marras 09, 2019 11:58 am Täällä on muutenki sellainen lynkkausmeininki, että jos joku sattuu vaan epäilemään tai on vain kriittinen niin.heti lynkataan tai epäillään, että liittyy juttuun..![]()
Minusta pitäisi aina olla täysin varma ennenkuin aletaan mitään nimiäkään mainitsemaan täällä.
Tähän vielä loppuun, että tämä on vain minun mielipiteeni. Mutta jos on varmaa tietoa niin hemputin jees saadaan tyypit kiinni.
No nyt pistit pahan..NickGurs kirjoitti: La Marras 09, 2019 4:40 pmHahaha tästä viestistä voi kyllä lukea niin paljon rivien välistäEkko kirjoitti: To Marras 07, 2019 6:30 pm Ottakaahan oman elämän salapoliisit ensin selvää kuka on asunut antin katoamisen aikaan aivan eri paikkakunnalla ja ketkä ovat olleet todistettavasti töissä sinä yönä![]()
Kerrohan Ekko sinä meille kun tunnut tietävän, että kuka näistä täällä viime aikoina pudotelluista nimistä sitten on asunut eri paikkakunnalla ja ollut töissä sinä yönä ?
Miksi edes puhut yöstä, eikö Anttia nähtykkään kävelemässä aamupäivästä/iltapäivällä metsäänvai yölläkö se Antti laitettiin kylmäksi ?
![]()