Husseinia on melko kaukaa haettua ja epärelevanttia verrata johonkin rikosforumin kirjoittajaan, kun ei täällä kukaan järjestelmällisesti valehtele rasismiin liittyen samaan aikaan kun on "rasismin kokemusasiantuntija" ja poliitikko, joka päässyt asemaansa pelkästään ihonvärinsä takia toimien samalla vähemmistön äänitorvena laajemminkin. Hussein on varmaan somalilasten esikuva, mutta täytyy toivoa, että ottaisivat mallia muualta.
Näiden asioiden takia Husseinin vaihteleva kirjoitustaito on ihan relevanttia arvostelun kohteeksi, eikä sille täälläkään varmaan naureskeltaisi, mikäli ne eivät olisi kirjoitusvirheiden lisäksi myös täynnä vihamiestä valetta.
Mitä tänne kirjoitettujen juttujen sävyyn tulee, niin onhan se aika ymmärrettävää. Eli tilanteessa, missä tyyppi joka leyhytellyt vihapaskaa ja vittuillut suomalaisille jo ties kuinka kauan, jää kiinni paskat housussa, mutta ei näköjään vieläkään oppinut mitään.
Epäluuloja (eli rasismia...) tulee ihan varmasti olemaan myös jatkossa, koska moni alkaa pitämään muitakin somaleita vähintäänkin epäilyttävinä, koska tämä heimopäällikkökin sellainen on, eikä häntä saada, tai haluta saada, kuriin.
Tämäkin Husseinin haastattelu on kyllä helmi:
Iltalehti kirjoitti:Ehkä osakseni tullut elämänmatka maapallon laidalta toiselle on opettanut minulle, että teeskentely ei kannata. Ehkä totuudenpuhuminen kuuluu luonteeseeni. Tällainen minä olen, ajatelkoot muut mitä tahtovat, Hussein kirjoittaa.