Muuta keskustelua
vittu et mä oon kännissä, Tupa täynnä naisia. 5 naista ja 2 miestä, Mitähän tästäkin seuraa 
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
UUSI TUNNUS! REALPITTI
UUSI TUNNUS! REALPITTI
No mitä seurasi?
Hitto... Aamu pilalla! Ei olis pitänyt olla niinkin ihana ihminen eilen että keitin kaverille kahvia. Unohdin ostaa lisää ja mikään ei oo pahempaa kun aamu ilman kahvia. Saatana..
Keitin joulukahvista
Ei hyvää.
Tästä lähtien kukaan ei saa mun luona kahvia ellei sitä jää mulle aamuksi
Essolle 
Hitto... Aamu pilalla! Ei olis pitänyt olla niinkin ihana ihminen eilen että keitin kaverille kahvia. Unohdin ostaa lisää ja mikään ei oo pahempaa kun aamu ilman kahvia. Saatana..
Tästä lähtien kukaan ei saa mun luona kahvia ellei sitä jää mulle aamuksi
Nerot hallitsevat kaaoksen
Huomenia!
Mukava kun on kerrankin oikeasti niiin vapaata, että voi istua kaljalasi kädessä tähän aikaan...
Ostin eilen erilaisia oluita testatakseni niitä, kun en ole koskaan pahemmin olutta juonut. Mutta kun olin edellisenä yönä nukkunut töiden takia vain 2 h, niin jo yksi lasillinen sai mut kaatumaan sänkyyn, ja nyt on siis kaapissa läjä juomattomia oluita... Mutta ei ole kauan!
Mukava kun on kerrankin oikeasti niiin vapaata, että voi istua kaljalasi kädessä tähän aikaan...
Ostin eilen erilaisia oluita testatakseni niitä, kun en ole koskaan pahemmin olutta juonut. Mutta kun olin edellisenä yönä nukkunut töiden takia vain 2 h, niin jo yksi lasillinen sai mut kaatumaan sänkyyn, ja nyt on siis kaapissa läjä juomattomia oluita... Mutta ei ole kauan!
Every ship must sail a world.
Kadehdin onneasi! Mun täytyy vielä ajaa joten ainakin kaks tuntia joutuu kärvistelemäänABC kirjoitti:Huomenia!
Mukava kun on kerrankin oikeasti niiin vapaata, että voi istua kaljalasi kädessä tähän aikaan...![]()
Ja sit täytyy siivota
Nerot hallitsevat kaaoksen
Ei muuta kun et mä heräsin 2 naisen kaa samasta sängystä....VAATTEET päälläMariella kirjoitti:No mitä seurasi?
:
UUSI TUNNUS! REALPITTI
UUSI TUNNUS! REALPITTI
äläs nyt, eikai sitä ekoilla "treffeillä"Mariella kirjoitti:No et sä sit ihan viimesenpäälle hyvin vetänyPitBull kirjoitti:Ei muuta kun et mä heräsin 2 naisen kaa samasta sängystä....VAATTEET päälläMariella kirjoitti:No mitä seurasi?
:
UUSI TUNNUS! REALPITTI
UUSI TUNNUS! REALPITTI
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Toinen osapuoli on huominen deitti, toinen vaan nukkui samassa sängyssä kun ei halunnut nukkuu olkkarin lattiallamaija turjukka kirjoitti:^Höhöh..... no toivottavasti sait kuitenkin sovituksi ne TOISET treffit
UUSI TUNNUS! REALPITTI
UUSI TUNNUS! REALPITTI
Voiko joku vastata lyhyesti, minkä takia mun kavereilla on oikeus loukkaantua jos en ole puhelimen ääressä?
Menossa siis sota sen takia, että eräs ystäväni kuvittelee mun vihaavan häntä sen takia, etten aina vastaa hänen viesteihinsä tai ylipäätään silloin kun puhelin soi.
Ja totuushan on siis se, että pidän todella usein puhelinta äänettömällä ja unohtelen sitä jokapaikkaan, sillä ei kiinnosta eikä ole tarvetta olla vapaa-ajalla kenenkään tavoitettavissa. Plus että naistenvaatteissa ei aina ole taskuja
Menossa siis sota sen takia, että eräs ystäväni kuvittelee mun vihaavan häntä sen takia, etten aina vastaa hänen viesteihinsä tai ylipäätään silloin kun puhelin soi.
Ja totuushan on siis se, että pidän todella usein puhelinta äänettömällä ja unohtelen sitä jokapaikkaan, sillä ei kiinnosta eikä ole tarvetta olla vapaa-ajalla kenenkään tavoitettavissa. Plus että naistenvaatteissa ei aina ole taskuja
Toi on ihan älytöntä, muutaman tutun vanhemmat/kaverit saavat tyyliin raivokohtauksen jos ei satu vastaamaan puhelimeen. Onneksi omat kaverit tajuavat että varsinkaan darrassa en ikinä jaksa vastata puhelimeen ja tajuavat että oon kumminkin aina netissä niin sieltäkin saa kiinni.joey kirjoitti:Voiko joku vastata lyhyesti, minkä takia mun kavereilla on oikeus loukkaantua jos en ole puhelimen ääressä?
Eli vastaus lyhyesti kysymykseeksi: Kaverisi ovat vähä pöhlöjä