"Itseäni olen kiittänyt ja kiitosta on riittänyt."
Mikä ilahduttaa tänään?
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ilahduttaa, että en ole rakastunut.
Se on joku semmoinen tunnetila, jota yrittää välttää viimeiseen asti sen tuomien ongelmien vuoksi. Mustat aurinkolasit hakkaa aina pinkit.
Lisäksi ilahduttaa viimeöinen uneni, josta ei sen enempää muuta kuin että siihen liittyi numero kuusi, entinen ala-asteeni, eräät ihmiset, erilaisia yliluonnollisia olentoja ja kuolemista sekä mustat aurinkolasit. Mutta ei ihmisiä tappamassa ihmisiä, kuten luultavasti ensimmisenä kuvittelitte.
Se on joku semmoinen tunnetila, jota yrittää välttää viimeiseen asti sen tuomien ongelmien vuoksi. Mustat aurinkolasit hakkaa aina pinkit.
Lisäksi ilahduttaa viimeöinen uneni, josta ei sen enempää muuta kuin että siihen liittyi numero kuusi, entinen ala-asteeni, eräät ihmiset, erilaisia yliluonnollisia olentoja ja kuolemista sekä mustat aurinkolasit. Mutta ei ihmisiä tappamassa ihmisiä, kuten luultavasti ensimmisenä kuvittelitte.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
ainakin mä tein sen ihan oma-aloitteisestijoey kirjoitti:luukkomi, eivät miehet pese jääkaappeja oma-aloitteisesti!
Niin mäkin <3Mariella kirjoitti:Oon rakastunut
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
UUSI TUNNUS! REALPITTI
UUSI TUNNUS! REALPITTI
niin tai siks kun en koskaan aikaisemmin sitä ollut tehnytMariella kirjoitti:No koska sä asut yksinPitBull kirjoitti:ainakin mä tein sen ihan oma-aloitteisestijoey kirjoitti:luukkomi, eivät miehet pese jääkaappeja oma-aloitteisesti!![]()
Mäkään en tee sitä oma-aloitteisesti vaikka asun yksin
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
UUSI TUNNUS! REALPITTI
UUSI TUNNUS! REALPITTI
-
Katsa
Aamukahvi on hyvää, ruisleipä on hyvää, mua ei väsytä, mua ei vituta, oon saanu pussata maailman ihaninta tyttöä, kävin perjantaina yhdessä paikassa, kohtalonköynnös on täynnä nuppuja, ulkona on lunta (sisällä ei vieläkään ole lunta), ootte kaikki ihania, kohta lähden kirmaamaan 7km:n lenkin, uudet lenkkarit on hyvät, lallallaa. 
Mä en ole koskaan pessyt jääkaappia paitsi muuton edessäMaybrick kirjoitti:(Kyse jääkaapin siivoamisesta)Mäkään en tee sitä oma-aloitteisesti vaikka asun yksin
Teinit siivoaa jääkaapin nykyään kotonaan, kun koulun köksästä tulee sellaisia tehtäväksi! Eläköön peruskoulu - eläköön köksän opet! Eläköön OPS!