Päivän Naurut

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Setä Arkadian blogi:

http://blogit.mtv3.fi/setaarkadia/

Politiikan sekahedelmäsoppaa :wink: 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Balthasar
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Balthasar »

Tuossa aiemmin joku linkkasi juttuun, jossa naiset oli hinattavassa autossa molemmat takapenkillä istumassa. No, vastaavaa on tapahtunut ihan oikeastikin, ja vieläpä miesten toimesta. Linkissä kuva seurauksista: http://www.pottupellossa.fi/galleria/di ... t=0&pos=12

Homman touhu oli siis mennyt siten, että varusmiehet olivat olleet harjoittelemassa auton hinaamista. Välillä tietenkin oli vaihdettu kuskeja, ja jonkun vaihdon yhteydessä hinattavasta autosta oli unohtunut kuski. :lol:
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

kansallissankarimme norjan television haastateltavana :D
http://www.youtube.com/watch?v=Qmo-v0sz ... re=related
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

esmes- kirjoitti:kansallissankarimme norjan television haastateltavana :D
http://www.youtube.com/watch?v=Qmo-v0sz ... re=related

Irtoshan sitä hymyä multakin tosta :lol: Varmaan oli ihan kiva Jasperin tulkata mattia. Eikä tainnu masa olla ihan täydessä terässäkään :)
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Ennen häitä ja 7 vuotta häiden jälkeen?
Ennen häitä:

Nainen: Hei Kalle!

Kalle: No vihdoinkin, minä olen odottanut jo niin kauan

nainen: Haluatko että lähden?

Kalle: EN! Mistä nyt tuollaista sait päähäsi? Jo pelkkä ajatuskin kauhistuttaa minua.

nainen: Rakastatko minua?

Kalle: Tietenkin, kaikkina vuorokaudenaikoina!

nainen: Oletko pettänyt minua koskaan?

Kalle: EN, Ikinä! Miksi kysyt tuollaista?

nainen: Haluatko suudella minua?

Kalle: Kyllä, aina kun minulla on tilaisuus siihen!

nainen: Löisitko minua koskaan?

Kalle: Oletko hullu? Tunnethan sinä minut!

nainen: Voinko luottaa sinuun?

Kalle: Kyllä kulta..

nainen: Rakas...

7 vuotta häiden jälkeen:
Lue teksti alhaalta ylös!
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
anneli1
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Ukkeli istuskeli lentokonetehtaan koekentän laitamilla ja katseli uusien koneiden lennätyksiä.

Uusi kone ilmassa ja eikös koneen siipi irronnut ja kone lentäjineen syöksyi maahan tuhoisin seurauksin.

Miekkonen siitä insinööreille neuvoja jakamaan, jotta reijittäkää koneen siiven tyvet. Insinäööreille nauru kelpasi, että mene ukko matkoihisi.

Taas uusi kone ilmaan ja taas siipi repeytyi ja lentäjä kuoli.

Sama toistui kolmannenkin kerran.

Insinöörit siitä ukkelin pakeille, että mitä sä siis oikein ehdotit, jospa kokeiltaisiin sun ehdotustasi, eihän meillä ole mitään hävittävääkään enää.

Siipien tyvet reijitettiin ja taas uusi kone taivaalle. Lentäjä teki silmukoita ja liiteli kauniisti, laskeutui näyttävästi, kaikki meni hyvin.

Insinöörit ukolta kysymään, että mistä sä arvasit, että siipien tyvet pitää reijittää, johon ukko vastasi: Oon 30 vuotta ollut paskapaperitehtaalla töissä ja tiedän, ettei se koskaan repeä siitä kohtaa missä reijät on!
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

Nainen on kassalla ostamassa seuraavia tuotteita : 1 saippua, 1 hammasharja, 1 hammastahnatuubi, 1 litra maitoa, 1, omena, 1 banaani, 1 appelsiini, 1 persikka, 1 tomaatti, 1 kaalinpää, 1 myslipatukka, 1 tarteletti, 1 valmis mikroateria, 1 pakastepizza.

Kassamyyjä, nuori mies, katsoo naista ja tämän ostoksia, hymyilee ja sanoo :
- olette sinkku, eikö vain ?

Nainen hymyilee ujosti takaisin ja vastaa, hieman liikuttuneena :
- joo, olenhan minä... mistä arvasit ?

Mies vastaa :
- Siitä, että olet ruma!
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Sadie_Manson kirjoitti:http://herutus.net/index.php?p=1&s=3
Nimi kertoo jo kaiken :lol: :lol:
:shock:
just tälläistä suomi on kaivannut :shock:

http://herutus.net/index.php?p=7&s=12&knimi=Rosary :D
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

voi tuska....mistä tälläinen trendi on saanut alkunsa, koska mulle ei olisi tullut ton ikäisenä mieleenkään laittaa vastaavanlaisia kuvia nettiin muiden pällisteltäväksi. kyllä sitä huomiota saatiin ihan tarpeeksi ilman perseen-tyrkytys-kuviakin...huoh...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

"Laura Schlesiger on yhdysvaltalainen radioesiintyjä, joka jakaa ohjeita ihmisille, jotka soittavat hänen ohjelmaansa. Taannoin hän sanoi, että homoseksuaalisuus on iljetys viitaten 3. Mooseksen kirjaan
(3.Moos. 18:22) eikä sitä voi missään tapauksessa hyväksyä.

Seuraavassa avoin kirje, jonka Tri Laura sai eräältä kuulijaltaan:

Hyvä tohtori Laura,

Kiitos siitä, että teet niin paljon opettaaksesi ihmisille Jumalan lakia. Olen oppinut paljon ohjelmastasi, ja pyrkinyt myös jakamaan tietoni niin monelle ihmiselle kuin mahdollista. Aina kun joku yrittää puolustella homoseksuaalien elämäntapaa, yksinkertaisesti viittaan 3. Mooseksen kirjaan (3. Moos. 18.22), jossa selkeästi tuomitaan se iljetyksenä. Keskustelu loppuu siihen.

Tarvitsisin kuitenkin neuvoasi muutaman muun lain suhteen, miten niitä pitäisi noudattaa.

a) Kun poltan alttarilla polttouhria, tiedän, että siitä syntyy Herralle mieluisa tuoksuva tuliuhri. (3. Moos. 1:9). Ongelmana ovat naapurit. Heidän mielestään tuoksu ei ole mieluisa. Pitäisikö minun kirota heidät?

b) Haluaisin myydä tyttäreni orjaksi, mikä 2. Mooseksen kirjassa hyväksytään. (2. Moos. 21:7). Nykypäivänä, mikä mielestäsi olisi sopiva hinta hänestä?

c) 3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 25:44) todellakin sanotaan, että voin omistaa orjia, sekä mies- että naispuoleisia, sillä ehdolla, että he ovat naapurikansojen edustajia. Eräs ystäväni on sitä mieltä, että tämä pätee meksikolaisiin, mutta ei kanadalaisiin. Voitko selventää? Miksi en saisi omistaa kanadalaisia?

d) Minulla on naapuri, joka jatkuvasti työskentelee sapattina. 2. Mooseksen kirja (2 Moos. 35:2) selkeästi määrää, että hänet olisi surmattava. Onko minulla moraalinen velvollisuus tappaa hänet itse?

e) Eräs ystäväni on sitä mieltä, että vaikka simpukoiden syöminen on iljetys (3. Moos. 11:10), se on kuitenkin vähemmän iljettävää kuin homoseksuaalisuus. Olen eri mieltä. Voisitko selventää tämän asian?

f) 3. Mooseksen kirjan (3. Moos. 21:20) mukaan en saa lähestyä Jumalan alttaria, jos minulla on näössä vikaa. Myönnän, että käytän lukulaseja. Pitääkö näköni olla virheetön, vai voiko tätä jotenkin kiertää?

g) Useimmat miespuoleiset ystäväni antavat leikata hiuksensa, mukaan lukien myös ohimolta, vaikka tämä on ehdottomasti kielletty 3.
Mooseksen kirjassa (3. Moos. 19:27). Kuinka heidän tulisi kuolla?

h) Olen oppinut 3. Mooseksen kirjasta (3. Moos. 11:6-8) että kuolleen sian koskettaminen tekee minusta saastaisen. Voinko kuitenkin pelata amerikkalaista jalkapalloa, jos käytän käsineitä?

i) Sedälläni on maatila. Hän rikkoo 3. Mooseksen kirjan lakia (3. Moos.
19:19) kylvämällä samaan peltoon kahta eri siementä. Samoin hänen vaimonsa rikkoo käyttämällä vaatteita, joiden valmistuksessa on käytetty kahdenlaista kuitua (puuvilla-polyester -sekoitetta).
Hän myös kiroilee paljon. Onko todellakin tarpeellista nähdä vaiva kutsua koko kaupungin väki kivittämään heitä? (3. Moos. 24:10-16). Emmekö voisi vain polttaa heidät perhepiirissä niin kuin teemme ihmisille, jotka makaavat puolisonsa perheenjäsenten kanssa?
(3. Moos. 20:14)

Tiedän, että olet tutkinut näitä asioita laajasti, joten olen varma, että voit auttaa. Kiitos taas kerran, että muistutit meitä siitä, että Jumalan sana on ikuinen ja muuttumaton. Uskollinen kuulijasi ja palvova ihailijasi."

Hahahaa!
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

^Tuo on aivan loistava. :lol: Jaksaa aiheuttaa hilpeyttä vaikka olen lukenut ties kuinka monesti. Lieneeköhän muuten tosijuttu?
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Spider kirjoitti:^Tuo on aivan loistava. :lol: Jaksaa aiheuttaa hilpeyttä vaikka olen lukenut ties kuinka monesti. Lieneeköhän muuten tosijuttu?
Ainakin tuon niminen radioesiintyjä on olemassa (tosin tuossa tekstissä lienee pieni kirjoitusvirhe), paha sanoa. HAjottava juttu ainakin on :D
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

siis uskomattoman hyvä juttu!!!!! en ole hetkeen hihitellyt näin ja oli pakko tarkistaa nuo kirjoittajan mainitsemat kohdat (joo, vaikka en kuulu kirkkoon ja en kannata mitään uskontoa, on kirjahyllyssäni raamattu, koraani ja sodoman ja gomorran päivät) ja olihan ne ihan paikkaansa pitäviä.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lizzie B.
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

http://www.humanistsofutah.org/2002/Why ... 10-02.html

Tuolla sivulla on sama kirje englanniksi. Siellä lukee myös seuraavaa:
Some comments criticizing this piece indicate that it was "hijacked" from a West Wing episode. This is a chicken and egg argument in my opinion. I don't really know which came first, and frankly don't care. Below, for your enjoyment, is the clip in question.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Lukittu