Madeleinen tapaus ( ketju 2)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

hyvin valittu taas kerran...lausunto on melkoisen ristiriitainen...he eivät usko sukelluksiin koska poliisi ei usko niihin mutta uskovat maddyn olevan elossa vaikka poliisi ei usko siihenkään....

kyllä kadonneen lapsen vanhemmat haluavat uskoa mihin vain jos on mitenkään mahdollista että se selventää kadonneen kohtaloa...moni kadonneen kuolleen löydetyn lapsen vanhempi on ollut huojentunut jo siitä että vihdoin saa tiedon siitä että lapsi ei ainakaan kärsi missään enää...pienikin vihje tai vinkki otetaan vastaan vaikka se sitten osoittautuisi myöhemmin vääräksi. Ihmetyttää että heilläon varaa valita ne vinkin jotk apalvelevat heidän tarkoitusperiään kun sitten taas kommentit niistä jotka eivät sovi heille ovat vähintäänkin vähätteleviä voisi sanoa että milteipä vihamielisiä...

olen lukenut melkoisen monta kadonneen lapsen vanhemman haastattelua ja yhteistä niille on ollut että pitkän aikaa kadoksissa olleen lapsen toivotaan mieluummin olevan kuollut kuin pedofiilin kynsissä...kadonneiden lasten vanhemmat näkevät painajaisia siitä mitä heidän lapsilleen saattaa juuri sillä hetkellä tapahtua...kukaan ei oikeasti usko siihen että joku kiva aikuinen on ottanut heidän lapsensa luokseen asumaan... :roll:
Viimeksi muokannut cicero, La Maalis 15, 2008 10:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

IRISH INDEPENDENT: “Divers search remote Algarve lake for Maddy.”

Says Mr Aragao: “If I was Madeleine’s parents, I’d want to be helped. It may not be the outcome they want if I find Madeleine, but it’s important for them that they find out what happened to her and recover her body if she is dead. There may be genetic evidence on the corpse that could help the police discover who killed her.”

Minä olen kyllä siitä samaa mieltä, että tuollaisessa tilanteessa luulisi kaiken avun kelpaavan.
Ja varsinkin tässä vaiheessa, kun todennäköisyys tytön löytymiseen elossa alkaa olla jo aika pieni kuluneen ajan vuoksi.

Pahin tilannehan on myös vanhempien (syyttömien) kannalta, ettei tyttö tai tytön ruumista koskaan löydetä.

Kadonneiden omaiset nostavat tapauksessa kuin tapauksessa aina ensimmäisten asioiden joukossa esiin sen hirveän tunteen, joka läheisen katoaminen ilman 'lopputulosta' tuo.
Nuotio & Äreät Tiput
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Täällä on kysytty muutaman kerran minun mielipidettä Madeleinen katoamisesta, nyt voin sen kertoa, ja olen sen perustellut edellisellä sivulla.

Vanhemmat ovat syyttömiä.
Alethes doksa meta logu
MissHolmes
Ben Matlock

Virkistän Sirpa muistiasi lainauksilla,jotka ovat sinulta itseltäsi:
Sirpa
Mestarietsivä Pedersen

LähetäLähetetty: To Elo 23, 2007 11:47 am Viestin aihe: Madeleine Vastaa lainaamalla viestiä
Luulen, että nyt pelataan viivytyspeliä, vanhemmat eivät missään nimessä saa poistua Portugalista. Varmasti poliisi testaa, ja ehkä lehtiin on tarkoituksella heitelty syötiksi yhtä sun toista juttua, jos joku tärppäisi. Samalla taatusti seurataan vanhempien reaktioita. Minun mielestäni he alkavat vaikuttaa huomattavasti hermostuneemmilta nyt kuin heti tytön katoamisen jälkeen. Mikäli vanhemmat ovat syyllisiä, painostus toivottavasti tehoaa. Jää nähtäväksi miten kauan poliisi pystyy pitämään heidät Portugalissa. Tämä spekulaatioshowhan alkoi siitä, kun he ilmoittivat kesän jälkeen palaavansa Englantiin. Vielä on viikko elokuuta.
Sirpa
Mestarietsivä Pedersen

LähetäLähetetty: Su Syy 09, 2007 10:36 pm Viestin aihe: Madeleine Vastaa lainaamalla viestiä
Kysymys: oliko tyttö huoneessa on mielestäni kaiken A ja O, mutta se ei selitä tapettiinko hänet vai ei, mutta se kertoo siitä, että vanhemmat syyllistyvät valehteluun. Ellei tapettu, niin sitten he tietävät jotakin katoamisesta "...ne jotka tietävät 3.5. illan tapahtumista, tietävät että Kate on syytön (Madeleinen tappamiseen)...." Gerryn blogista. Enkä usko, että tähän päättelyyn nyt tarvitaan kovin suuria älynlahjoja.
Joten oli hyvä, että korjasit meille kantasi.
Nuotio & Äreät Tiput
Sirpa

Pelkäsinkin jo rikkovani pykälää 4. :D

Totta kait minulla on kanttia myöntää olleeni väärässä, jos sellaisen asian totean. Korjaus, eihän tuossa ole mielipidettä - kirjoituksethan sisältää jos, mikäli, ehkä sanoja - eli analysointia.
Alethes doksa meta logu
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

cicero kirjoitti:hyvin valittu taas kerran...
Tämä "tietosi" osoittautui jälleen ilkeämieliseksi törkyilyksi:
ja että heitä ei kauhiasti kiinnosta mokomat sukellukset
Surkeaa!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock

Hyvä. Nyt tiedämmekenen kanssa keskustelemme. Pystyy välttämään turhaa provosointia asettelemalla sanat suopeammin ja neutraalimmin.

Minäkin voin kertoa kantani:olen edelleen sitä mieltä, että vanhemmat ovat syyllisiä ja uskon tytön kuolleen jo ennen 3.5., mahdollisesti edeltävänä yönä 2.5.
Tämä perustuu intuitiooni ja uutisointiin. Sirpa on selittänyt intuition vanhan ketjun sivulla n.80 hyvin.

Sirpa
Mestarietsivä Pedersen

LähetäLähetetty: Su Syy 09, 2007 10:58 pm Viestin aihe: Madeleine Vastaa lainaamalla viestiä
Hyvä pointti. Miten vanhempien 25 vrk myöhemmin vuokraamaan autoon on tullut jotakin merkillistä ... puhutaan verestä .... totuutta ei ole, että mitä on löytynyt. Kuka lavastaa ja mitä lavastaa näin naurettavasti: myöhemmin vuokrattu auto. Juttu on ihan järjetön, ja ehkä sen on TARKOITUS ollakin. Väitän, että vanhemmat ovat näitä lavastemestareita ihan itse. Ja sekös Gerryä naurattaa - saivat haluamansa kysymykset! Kysytäänkö listassa, että järjestivätkö he tyttärensä sieppauksen?
Nuotio & Äreät Tiput
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Mr Correia, from Madeira, says he decided to search the reservoir after being told by underworld criminals that Madeleine, who was three when she disappeared, had been raped, murdered and dumped in a lake in the area within 48 hours of being snatched.
Madeleine's parents have previously dismissed Mr Correia as a self-publicist and said there is no evidence to suggest there is any link between their daughter and the reservoir

hmmm. jos vanhemmat kerran tietävät missä ja kenen seurassa maddy on niin miksi häntä ei ole haettu kotiin??? eli mistä he tietävät että mitään linkkiä tässä jutussa ei ole maddyyn???tämä mietityttää montaa muutakin kuin pelkästään minua....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
MissHolmes
Ben Matlock

Olen samaa mieltä.
Madeleine's parents have previously dismissed Mr Correia as a self-publicist and said there is no evidence to suggest there is any link between their daughter and the reservoir
Mistä helkkarista ne voi muka tietää, jos ovat 'totaly innocent'?
Eihän kukaan voi tietää. Oikeasti.

Nyt olisi syytä pyytää heiltä linkkiä siihen millä perustelevat tuon väittämänsä!!! :)
Nuotio & Äreät Tiput
Sirpa

Hyvä Miss Holmes, että otit esille tuon auton lavastusjutun! Nyt onkin sitten etsittävä näitä lavastemestareita muualta - ehkä ne löytyvät sieltä maksetun mielipidekampanjan puolelta! (Asia jota en tuolloin tiennyt vielä.) Myös pedattu peti, ja unilelun nostaminen hyllylle, ovat tällaisia mietittäviä asioita, mutta näidenhän jo totesin aikasemmin tukevan ajatusta Kate McCannin syyttömyydestä.

Tuolloin ei muuten ollut vielä tietoa, että nämä väitetyt kysymykset, joihin Kate McCann ei ollut vastannut olivat Philomena McCannin tiedotusvälineille vuotamia asioita. (Sarjasta: kuuntelin oven takana.) Siinä oli yksi merkittävä kohta, jossa jouduin laittamaan ajatuksia uusiin uomiin.

Varma tapa saada ajatuksensa linkitetyksi 400 sivuisesta ketjusta: ilmoita, että olet tullut siihen tulokseen, että vanhemmat ovat syyttömiä. :wink:

Kyllä vain, jos tietävät missä tyttö on, ja hän elää. :D
Viimeksi muokannut Sirpa, Su Maalis 16, 2008 1:01 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
mankeli
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mankeli »

Informe Especial interview CTN interview

Kate said: "It really isn't easy," coping. "Some days are better than others. ... There's days when you think, 'I can't do this anymore,' and you just want to press a button, and we're all gone, and it's all finished, and we're all together and gone. Wherever. But you can't, you know. Just occasionally you'll have a -- if you're having a really bad day, which we do. And you can't help but think that."
This is an extremely disturbing quote.

What is Kate saying when she says that she sometimes wants to "press a button" resulting in them being "all gone, and it's all finished"? It would appear to imply the families communal death through the quick and painless means of pressing an imaginary 'suicide' button.

If that is what she means, then there must be serious concern for the safety and welfare of the twins should the McCanns eventually face charges over Madeleine's disappearance.

She continues by saying that they'll be "all together and gone". The only way they could be "all together", in such a scenario as she describes, is if she knows that Madeleine is already dead
tämä on kopsattu mccannfilesin sivulta, ja onhan tässä ristiriitaista, että Kate ja Gerry sanovat uskovansa Maddyn olevan elossa ja jatkavansa etsintää, mutta tässä aiemmassa haastattelussa kate selittää, että haluaisi vain lopettaa kaiken.

http://www.cbsnews.com/stories/2007/10/ ... 4438.shtml
MissHolmes
Ben Matlock

Mhhhh....jotta auton olisi joku pystynyt lavastamaan, sen pitäisi melkein olla poliisi.

En oikein usko, että olisivat poliisissa ottaneet niin suurta riskiä näinkin julkisessa jutussa.

Vai ajatko takaa, että kyseessä olisikin joku lähipiiristä? Joku, jolla olisi ollut huomaamaton ja luonteva pääsy autoon?

Se toki on mahdollista, mutta jos kyse on lähipiiristä, täytyy vanhempien edes aavistaa jotain. Ja jos aavistavat, niin miksi teeskentelevät niin tietämätöntä?

Ja lavastuksen olisi pitänyt tapahtua vasta viikkoja myöhemmin, koska auto vuokrattiin vasta tuolloin. Miksi? Miksei heti 3.5.?

Miksi pitkittää prosessia, jos tarkoitus on saada vanhemmat tai jompikumpi heistä syyllisen näköiseksi?
Nuotio & Äreät Tiput
Sirpa

Kiva kun saatiin vähän säpinää ketjuun. 8)

Miss Holmesilla erittäin hyviä kysymyksiä. Näihin kun vielä löytyy vastaukset. Mutta näiden kysymysten vastauksilla en perustellutkaan kantaani todeta vanhemmat syyttömiksi. Olen kyllä liikkunut aika lähellä jo monta kuukautta sitten tuossa autoasiassakin. Kiva huomata, ettei tämä spekulointi täällä ketjussa niin turhaa ole.

Hyvä havainto mankelilta: lehdissä olevat tiedot ja kirjoitukset saattavat olla keskenään ristiriitaisia, joten niistä faktan muodostaminen on todella vaikeaa.

Nyt tulikin mieleeni, että olikos nämä syytteeseen menevät poliisit, tämä Amaral mikä lie, joka oli tuon autoasian aikoihin tutkinnanjohtajana syytettynä todisteiden tehtailusta ja vääristä dokumenteista?
Viimeksi muokannut Sirpa, Su Maalis 16, 2008 1:17 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
MissHolmes
Ben Matlock

Tuolloin ei muuten ollut vielä tietoa, että nämä väitetyt kysymykset, joihin Kate McCann ei ollut vastannut olivat Philomena McCannin tiedotusvälineille vuotamia asioita. (Sarjasta: kuuntelin oven takana.) Siinä oli yksi merkittävä kohta, jossa jouduin laittamaan ajatuksia uusiin uomiin.
???? Tiedätkö sinä ne kysymykset??? Minä olen luullut, ettei niitä ole tuotu julkisuuteen. Listaa mullekin. Olen olut hämääntynyt siitä, että mitä ihmettä poliisi on voinut kysyä, jotta siitä pitää loukkaantua, hiljetä ja lähteä kotiin.

Minä muuten valvon, koska teini-ikäinen tyttöni on vielä bileissä ja menen hänet mahdollisesti autolla hakemaan.
Nuotio & Äreät Tiput
Sirpa

Tämähän se kiistanalainen juttu onkin! Niin moneen kertaan ketjussa on todettu, että kaikki olisi hyvin, ja homma hoitunut, kun vain Kate olisi vastannut näihin kysymyksiin. Mutta kun Portugalissa on tämä salaisuuslaki - onneksi kuitenkin Philomena kuunteli oven takana. Nythän tietysti ei tiedetä, että keksikö täti tämän jutun ja kysymykset, vaiko ei.

Marski varmaan muistaa vielä oikein hyvin tämän kysymyskeskustelun.

En nyt viitsi tähän linkittää Madeleine-ketjua, ettei tule rikottua pykälää 4, vaikka senkin rikkominen näkyy olevan vähän suhteellista.

Miss Holmes totesi aikaisemmin rahalla olevan merkillisen voiman, tiedä häntä vaikka näkyisi tässä autonlavastusasiassakin, kun poliiseilla on siellä niin pienet palkat.
Viimeksi muokannut Sirpa, Su Maalis 16, 2008 1:27 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Lukittu