Uskotko holokaustiin että 6 miljoonaa juutalaista tapettiin ww2. Itse en usko että heitä tapettiin noin paljon, minä pidän tuota lukua todella liioiteltuna. Mutta tämä on oma mielipiteeni eikä minulla ole mitään faktoja tukeakseni omia epäilyksiäni!

Minusta ei ole mitään merkitystä montako on tapettu jos on tapettu ja väärästä syystä..combat18 kirjoitti:Eikö sinun mielestä ole väliä.

Niin no olen pahoillani jos tuotin sinulle pettymyksen. Varmaan tuota on koulussa käsitelty sillon kun siellä viimeks olin 6 vuotta sitten. Kaikilla ei ole samat kiinnostuksen kohteet ja jos tosiaan luulit että en ole kuullut koskaan että juutalaisia on tapettu keskitysleireillä niin olet väärässä. Siitä tuskin kukaan jää tietämättömäksi jo ihan peruskoulun pohjalta.Katsa kirjoitti:Mua jaksaa aina hämmästyttää jos on joku joka ei tiedä mikä on holocaust.![]()
Ei rest my case.http://markusjansson.blogspot.com/2008/ ... li-tm.html
David Irwing sai 3 vuoden vankeustuomion Itävallassa, koska hän on julkisesti kiistänyt holokaustin. Kanadassa puolestaan pidettiin tekosyiden ja byrokratian varjolla vankina Ernst Zundelliä, joka lopulta karkoitettiin Saksaan, jossa hän sai 5 vuoden vankeustuomion, koska on kiistänyt holokaustin.
Kaikki nämä vankilatuomiot siis EU:ssa. Näin hyvin EU:ssa on sananvapaus siis. Mutta ei tässä suinkaan vielä kaikki. Ehei.
Ernst Zundellin asianajaja Sylvia Stolz on nyt saanut 3½ vuoden vankeustuomion, koska puolustaessaan Ernst Zundellia oikeudessa, hän, työssään ja työtään varten, käytti joitain samoja termejä ja väitteitä kuin Zundell...lukiessaan erään juutalaisen revisionistin (!!!) kirjoittamaa lehtiartikkelia, joissa tämä juutalainen revisionisti esittää epäilyksensä holokaustin todellisuudesta!
Mielipiteensä vuoksi tuomitun puolustaminen oikeudessa työkseen on EU:ssa yli kymmenen kertaa pahempi rikos, kuin vuosikausia jatkunut lapsen raiskaaminen!
Jos Saksan suunnalla käy vaikka autokaupoilla, niin tutustumisen arvoinen paikka on myös Münchenin kupeessa oleva Dachaun keskitysleiri, joka oli ensimmäinen laatuaan (valmistui 1933). Tosi paljon kierreltävää ja ihmeteltävää. Kannattaa varata aikaa ainakin 5 tuntia paikan tsekkaamiseen. Paikalla on pystyssä yksi kymmenistä "parakeista", missä juutalaiset asuivat. Parakki lainausmerkeissä, koska yhdessä tällaisessa parakissa pidettiin satoja juutalaisia vankeina. Lisäksi paikalla on tietenkin kaasukammiot, jotka tosiaan näyttää aivan suihkuilta ulkoa ja sisältä päin (ja kyllä, näissä kammioissa on todella raapimisen jälkiä seinissä sekä katossa). Niiden vieressä onkin sitten polttouunit ja vallihaudat jos joku yritti karkuun.joey kirjoitti:^ Eräs hyvä ystäväni oli perheensä kanssa käymässä Auschwitz Birkenaussa muutama kesä sitten, ja hän ainakin sanoi että paikka oli todella hirveä. Selkäpiirä karmi kävellä alueella, ja koko ajan ahdisti niin että teki mieli juosta pois. Silti hän totesi, että suosittelee kokemusta ehdottomasti jokaiselle. Odotan kovasti, että pääsen itse vierailemaan paikan päällä.
Johtuu varmaankin siitä, että sellaisesta paikasta ei kertakaikkiaan ole voinut selviytyä mitenkään muuten kuin uskomattomasti. Jos toimintaperiaate on ollut se että junilta suoraan kaasukammioon, eikä joku sitten olekaan päätynyt kaasutettavaksi, on siinä jo uskomattomuutta kerrakseen.Herkkis kirjoitti:Monet juutalaisten selviytyjien tarinat ovat täysin absurdeja, tämä luultavasti johtaa epäilyyn.