Madeleinen tapaus ( ketju 2)
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Lääkärinä melko helppoa: rauhoittavia lääkkeitä ja turhat kuohut pois.
Toisaalta, onhan jossain ollut, että poliisin tultua ilmoittamaan kuulusteluista, hän oli kirkunut hysteerisenä, että ei kai komisaariot kuvittele hänen tappaneen omaa lastaan.
Ja minä ainakin olen ymmärtänyt hänen kirkuneen neuvotellessaan juristinsa kanssa ennen epäillyksi julistamista.
http://www.liverpooldailypost.co.uk/liv ... -20125768/
Niin, että rauhallisuus kuulusteluissa ei ole tullut kyllä mielestäni missään ilmi.
Jos olen väärässä, niin laita linkkiä niihin juttuihin, joissa sanotaan, että oli tyyni.
Toisaalta, onhan jossain ollut, että poliisin tultua ilmoittamaan kuulusteluista, hän oli kirkunut hysteerisenä, että ei kai komisaariot kuvittele hänen tappaneen omaa lastaan.
Ja minä ainakin olen ymmärtänyt hänen kirkuneen neuvotellessaan juristinsa kanssa ennen epäillyksi julistamista.
http://www.liverpooldailypost.co.uk/liv ... -20125768/
Niin, että rauhallisuus kuulusteluissa ei ole tullut kyllä mielestäni missään ilmi.
Jos olen väärässä, niin laita linkkiä niihin juttuihin, joissa sanotaan, että oli tyyni.
Nuotio & Äreät Tiput
Edellisestä linkistä. Jäljet johtivat jälleen kerran sylttytehtaalle:
"Gerry McCann’s sister, Philomena McCann, told the programme of hearing Kate McCann “screaming.”
Jos nyt katsot edelliselle sivulle, mitä ole kirjoittanut Philomena McCannista, niin miten luotettavana pidät hänen arvionsa?
"Gerry McCann’s sister, Philomena McCann, told the programme of hearing Kate McCann “screaming.”
Jos nyt katsot edelliselle sivulle, mitä ole kirjoittanut Philomena McCannista, niin miten luotettavana pidät hänen arvionsa?
Viimeksi muokannut Sirpa, Su Maalis 16, 2008 6:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
-
MissHolmes
- Ben Matlock
http://youtube.com/watch?v=1rQazjM-bCo&feature=related
...kuin olisi lompakko varastettu. ...sanon minä.
http://youtube.com/watch?v=O5jtmkXXv58&feature=related
...ja tästä puolestaan ei tarvitse hakemalla hakea niitä tunnusmerkkejä valegtelusta omalla mielikuvituksella. Se on opetettu meille jo lukion psykantunneilla 20 vuottakin sitten.
Ja rakastava aviomies ja mukava matkaseuralainen:
http://youtube.com/watch?v=YUcVncYr6xc&feature=related
http://youtube.com/watch?v=O5jtmkXXv58&feature=related
...ja tästä puolestaan ei tarvitse hakemalla hakea niitä tunnusmerkkejä valegtelusta omalla mielikuvituksella. Se on opetettu meille jo lukion psykantunneilla 20 vuottakin sitten.
Ja rakastava aviomies ja mukava matkaseuralainen:
http://youtube.com/watch?v=YUcVncYr6xc&feature=related
Nuotio & Äreät Tiput
Hetkinen, alan kohta olla jo pihalla: oliko meidän tarkoitus spekuloida asiasta päästäksemme lähelle realistista kuvaa tilanteesta, vaiko vahvistaa sinun mielipidettä?
Kopoin sen tähän, koska jäi tuonne kauas taakse jo.
Miss Holmes: "Minä olen nähnyt Philomenan käytöksen aina vain kateutena.
Hän on minusta, salli minun sanoa, ruma kuin perse, ja varmasti inhoaa veljensä ''aina niin hehkeää ja hoikkaa'' vaimoa.
Olen kokenut niin, että kerrankin hän pääsi ''paremmassa valossa esille kuin Kate'' ja siksi pöllöyttää päästeli suustaan ajattelematta sen kummemmin."
Huom. jälleen kerran, en ole tuomitsemassa kenenkään mielipidettä, ainoastaan spekuloimassa objektiivisista tavoista tehdä tulkintoja.
Kopoin sen tähän, koska jäi tuonne kauas taakse jo.
Miss Holmes: "Minä olen nähnyt Philomenan käytöksen aina vain kateutena.
Hän on minusta, salli minun sanoa, ruma kuin perse, ja varmasti inhoaa veljensä ''aina niin hehkeää ja hoikkaa'' vaimoa.
Olen kokenut niin, että kerrankin hän pääsi ''paremmassa valossa esille kuin Kate'' ja siksi pöllöyttää päästeli suustaan ajattelematta sen kummemmin."
Huom. jälleen kerran, en ole tuomitsemassa kenenkään mielipidettä, ainoastaan spekuloimassa objektiivisista tavoista tehdä tulkintoja.
Viimeksi muokannut Sirpa, Su Maalis 16, 2008 6:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
-
MissHolmes
- Ben Matlock
No se siitä asiallisesta keskustelusta. Hyvää sunnuntain jatkoa.
Johtopäätös: jos kirjoittaja menee polvilleen jo omien ristiriitaisuuksiensa kanssa, miten voin olettaa hänen kykenevän tekemään niin pitkälle meneviä loogisia johtopäätöksiä, että voisin luotaa hänen arvioon Kate McCannin syyllisyydestä?
PS Minun mielestä sinun arvostelusi Philomena McCannistä oli kyllä aika paljon pahempi.
Johtopäätös: jos kirjoittaja menee polvilleen jo omien ristiriitaisuuksiensa kanssa, miten voin olettaa hänen kykenevän tekemään niin pitkälle meneviä loogisia johtopäätöksiä, että voisin luotaa hänen arvioon Kate McCannin syyllisyydestä?
PS Minun mielestä sinun arvostelusi Philomena McCannistä oli kyllä aika paljon pahempi.
Alethes doksa meta logu
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Kysymykseni oli aivan asiallinen.
Minä kerroin vain mielipiteeni Philomenan ulkonäöstä, mutten edes eritellyt miksi pidän häntä vähemmän viehkeän näköisenä. Ilmoitin, että mahdolliset ylilyödyt lausunnot eivät minulle hänestä tee syyllistä tai osallista.
Haluaisin näyttöä siitä, että hänellä on näppinsä pelissä, niin kuin tunnut uskovan...
Linkin vaikka johonkin juttuun, josta se edes parillasanalla käy ilmi.
Minä kerroin vain mielipiteeni Philomenan ulkonäöstä, mutten edes eritellyt miksi pidän häntä vähemmän viehkeän näköisenä. Ilmoitin, että mahdolliset ylilyödyt lausunnot eivät minulle hänestä tee syyllistä tai osallista.
Haluaisin näyttöä siitä, että hänellä on näppinsä pelissä, niin kuin tunnut uskovan...
Linkin vaikka johonkin juttuun, josta se edes parillasanalla käy ilmi.
Nuotio & Äreät Tiput
No, näitä tunneryöppyjä jaksan kerta toisensa jälkeen ihmetellä: olen ollut keskustelemassa objektiivisista tavoista tehdä tulkintoja, enkä näe mitään mieltä keskustella kysymyksestä onko Philomena mahdollisesti syyllistynyt johonkin muuhunkin kuin tuossa edellä todettiin, sekä kuuntelemaan omien sanojensa mukaan oven takana. Olen nyt vasta selvittänyt päässäni tämän McCannin pariskunnan syyttömyyden. Kaikella on aikansa ja kaikella on paikkansa.
Salakuuntelusta ja tuossa ed. yms. lausunnoista ilmenee miten hänen näppinsä on pelissä. Tuossa edellä yksi esimerkki.
Tuohon likittämiseen: en ole vielä keksinyt mitään keinoa aivojeni linkittämiseen.
Salakuuntelusta ja tuossa ed. yms. lausunnoista ilmenee miten hänen näppinsä on pelissä. Tuossa edellä yksi esimerkki.
Tuohon likittämiseen: en ole vielä keksinyt mitään keinoa aivojeni linkittämiseen.
Viimeksi muokannut Sirpa, Su Maalis 16, 2008 6:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Se on kuitenkin oleellinen osa keskustelua, jos kumoat sillä, että sanoja on Philomena, muiden kirjoituksia.
Siksi haluaisin nähdä sen faktan, jossa hänen sanomiset ilmoitetaan perheen taholta perättömiksi ennen, nyt ja tulevaisuudessa.
Hän kuitenkin on ymmärtääkseni fundin johtokunnan jäsen.
Rumuus ei tee ihmisestä tappajaa,eikä valehtelijaa, mutta voi toisinaan saada kateuden heräämään sievempiään kohtaan.
Siksi haluaisin nähdä sen faktan, jossa hänen sanomiset ilmoitetaan perheen taholta perättömiksi ennen, nyt ja tulevaisuudessa.
Hän kuitenkin on ymmärtääkseni fundin johtokunnan jäsen.
Rumuus ei tee ihmisestä tappajaa,eikä valehtelijaa, mutta voi toisinaan saada kateuden heräämään sievempiään kohtaan.
Nuotio & Äreät Tiput
-
MissHolmes
- Ben Matlock
aaa...
Ensinnäkin, en ole saanut mitään 'tunnekuohua'. Kunhan kyselen lämpimikseni.
Ja toisekseen, on hyvä ilmoittaa milloin kyse on omasta tunteesta ja pääkopan sisäisestä linkistä tai mielipiteestä ja milloin jonkin asteisesta todellisuuteen perustuvasta asiasta. Eikö niin sovittu?
Minä puolestani uskon, että läheiset, mm. Susan Healey, Mamma McCann ja ehkä Philomenakin, päästää suustaan välillä sellaisia totuuksia, joita Mitchellin vartioimilta McCanneiltä ei pääse lipsahtamaan.
Ensinnäkin, en ole saanut mitään 'tunnekuohua'. Kunhan kyselen lämpimikseni.
Ja toisekseen, on hyvä ilmoittaa milloin kyse on omasta tunteesta ja pääkopan sisäisestä linkistä tai mielipiteestä ja milloin jonkin asteisesta todellisuuteen perustuvasta asiasta. Eikö niin sovittu?
Minä puolestani uskon, että läheiset, mm. Susan Healey, Mamma McCann ja ehkä Philomenakin, päästää suustaan välillä sellaisia totuuksia, joita Mitchellin vartioimilta McCanneiltä ei pääse lipsahtamaan.
Nuotio & Äreät Tiput
Niinhän sinä sanot. Ei siinä mitään. Sano vain. Näillä asioilla on ihan hyvä vähän spekuloida.MissHolmes kirjoitti:
En usko, että oikeudessa häntä tällä perusteella tuomitaan...
Toivottavasti teille ei opetettu, että korvan hierominen merkitsee valehtelua...Se on opetettu meille jo lukion psykantunneilla 20 vuottakin sitten.
Viimeksi muokannut Marsalkka, Su Maalis 16, 2008 7:10 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Sirpa kirjoitti:Edellisestä linkistä. Jäljet johtivat jälleen kerran sylttytehtaalle:
Minä viittasin tähän.
Nuotio & Äreät Tiput
Kuten olen aikaisemminkin kirjoittanut, olin koneen ääressä tuona 7.9. päivänä, jolloin McCannin pariskunnan kuulustelut käytiin, ja näin Sky Newsiltä livenä Philomena McCannin lausuntoja.
Tuossa vaiheessa tilanne aiheutti hämmästystä - mieleeni ei tullut hetkeäkään, että tuosta ajankohdasta lähtien mm. tässä ketjussa McCannin pariskunnan syyllisyys ja tuomitseminen lepäävät mm. Philomena McCannin sanojen ja lausuntojen varassa.
Enkä ole ihmettelyjeni kanssa yksin. En katso täti-Philomenan lausuntojen olevan luotettavia pohdittaessa McCannin pariskunnan syyllisyyskysymystä. Tässä kirjoituksessa samasta asiasta. Onko teistä jollakin näkemys, että tädin lausuntoihin voitaisiin luottaa, jos on niin millä perusteella?
http://www.brendastardom.com/arch.asp?ArchID=1182
Tuossa vaiheessa tilanne aiheutti hämmästystä - mieleeni ei tullut hetkeäkään, että tuosta ajankohdasta lähtien mm. tässä ketjussa McCannin pariskunnan syyllisyys ja tuomitseminen lepäävät mm. Philomena McCannin sanojen ja lausuntojen varassa.
Enkä ole ihmettelyjeni kanssa yksin. En katso täti-Philomenan lausuntojen olevan luotettavia pohdittaessa McCannin pariskunnan syyllisyyskysymystä. Tässä kirjoituksessa samasta asiasta. Onko teistä jollakin näkemys, että tädin lausuntoihin voitaisiin luottaa, jos on niin millä perusteella?
http://www.brendastardom.com/arch.asp?ArchID=1182
Alethes doksa meta logu
Tätä argumenttiaan Miss Holmes on nyt perustelemassa, ja jään odottamaan seuraavaa todistetta asiasta.
Sivulta 140, Miss Holmes: "En ole missään vaiheessa sanonut, että Kate olisi murhannut tyttärensä harkitusti, vaan uskon raivokohtaukseen ja vahinkoon. Enkä ole sulkenut pois sitäkään vaihtoehtoa, että tekijä olisikin isä kiukkupuuskassaan."
http://www.uta.fi/~tierka/relattietokas.htm
Sivulta 140, Miss Holmes: "En ole missään vaiheessa sanonut, että Kate olisi murhannut tyttärensä harkitusti, vaan uskon raivokohtaukseen ja vahinkoon. Enkä ole sulkenut pois sitäkään vaihtoehtoa, että tekijä olisikin isä kiukkupuuskassaan."
http://www.uta.fi/~tierka/relattietokas.htm
Alethes doksa meta logu