Miten toimia kun henkirikoksesta tuomitun miesystävä uhkaa tuomitun tulevan "tulevan lomilla moikkaamaan"
Re: Miten toimia kun henkirikoksesta tuomitun miesystävä uhkaa tuomitun tulevan "tulevan lomilla moikkaamaan"
Niin jos sillä naaralla on rankka väkivaltarikostausta ja sulla puhdas, niin tuskimpa hätävarjelusta ongelmia välttämättä tulee, kunhan pidät huolen siitä, että viranomaisillakin on tämä uhkaus tiedossa.
Niin ja sekin keino on toki olemassa, että hommaat jostain sopivan häijyn torpedon käymään kylässä tällä uhkailijalla itsellään muistuttamassa siitä, että moinen uhoilu ei aina ole terveellistä hommaa, sillä sehän tämän koko homman alkulähde on, ei suinkaan se itse tuomittu naaras.
Niin ja sekin keino on toki olemassa, että hommaat jostain sopivan häijyn torpedon käymään kylässä tällä uhkailijalla itsellään muistuttamassa siitä, että moinen uhoilu ei aina ole terveellistä hommaa, sillä sehän tämän koko homman alkulähde on, ei suinkaan se itse tuomittu naaras.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
Re: Miten toimia kun henkirikoksesta tuomitun miesystävä uhkaa tuomitun tulevan "tulevan lomilla moikkaamaan"
Ettei vaan olis tyypillistä kuviota tai ainakin kuviteltua kuviota ?
Tämä kaltereiden takana luulee/tietää sinun ja tämän miehen välillä olevan jotain..?
Joku syyhän siinä täytyy olla kun joku hullu sut silmätikuksi otti?
Tosin ei aina, mut ehkä edes tässä tapauksessa
?
Tämä kaltereiden takana luulee/tietää sinun ja tämän miehen välillä olevan jotain..?
Joku syyhän siinä täytyy olla kun joku hullu sut silmätikuksi otti?
Tosin ei aina, mut ehkä edes tässä tapauksessa
- John Kimble
- Michael Knight
Missä tämä uhkailu tapahtuu? Kasvotusten, puhelimella, some? Sanoisin, että lopeta kaikki yhteydenpito ko. henkilöön, älä vastaa mihinkään fb-viesteihin, tekstiviesteihin, puheluihin ym. Sitten jos henkilö alkaa seuraamaan tai ilmestymään kotiovelle ym. on aika ilmoittaa poliisille. Ja tietenkään älä ovaa ovea ko. henkilöille.
Niin ja varmuuden vuoksi käy ostamassa pesäpallomaila kotiin.
Niin ja varmuuden vuoksi käy ostamassa pesäpallomaila kotiin.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Suoraan kysymykseen vastatekseni tarjoaisin myöskin kupposen kuumaa ja jos ei tarjoilu kelpaa niin ottaisin luulot pois.
Henkirikosmörkö voisi täten jäädä unholaan.
Henkirikosmörkö voisi täten jäädä unholaan.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
-
Esmeralda007
- Scooby-Doo
Puhelimella joo tapahtui ja estot on ollu siitä lähtien. En vain hölmönä aiemmin tajunnut että se mies on noin sekopää.
- PiikkiSika
- Adrian Monk
Käy hakee kurvin smuguilta rauta, ja ainaku joku smyygaa dörtsin takana ni lasket öögaholest läpi - ennenmi tai myöhemmin osuu oikeen!
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !
- Tuomion Pasuuna
- Jessica Fletcher
Olen kyllä kuullut naisista, jotka uhkailevat ihmisiä pelottavilla miehillään, mutta harvemmin miehistä, jotka uhkailevat naisillaan.
Mahtaako tällä naisella, vaikka muuten rikollinen olisikin, olla mitään mielenkiintoa aloittajaa kohtaan? Vai onko kyse vain tästä hänen miestuttavansa katkeruudesta, josta linnassa oleva nainen ei välttämättä edes tiedä mitään?
Mahtaako tällä naisella, vaikka muuten rikollinen olisikin, olla mitään mielenkiintoa aloittajaa kohtaan? Vai onko kyse vain tästä hänen miestuttavansa katkeruudesta, josta linnassa oleva nainen ei välttämättä edes tiedä mitään?
^
Miehet jotka pelottelevat todella pelottavilla naisillaan ovat häviävä luonnon osa mutta kieltämättä tällaisia omia naisiaan pelkääviä vielä löytyy.Tämä on sinänsä koko mies sukupolvea vituttava yksityiskohta joka tulisi karsia pois jäytämästä historian kirjoja
Miehet jotka pelottelevat todella pelottavilla naisillaan ovat häviävä luonnon osa mutta kieltämättä tällaisia omia naisiaan pelkääviä vielä löytyy.Tämä on sinänsä koko mies sukupolvea vituttava yksityiskohta joka tulisi karsia pois jäytämästä historian kirjoja
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Kannattaa muistaa mitä itse tekisit kun henkirikoksen jälkeen pääset viikonloppulomille:
A) Menen moikkaamaan äitiä ja isää jos elävät, paskiaiset.
B) Menen moikkaamaan juoppo/narkkariystäviäni, toiveissa saada fiksit, jos elävät, paskiaiset.
C) Menen pelottelemaan nykyisen kumppanini ex-puolisoa koska lomalla ei ole muuta järjellistä tekemistä.
A) Menen moikkaamaan äitiä ja isää jos elävät, paskiaiset.
B) Menen moikkaamaan juoppo/narkkariystäviäni, toiveissa saada fiksit, jos elävät, paskiaiset.
C) Menen pelottelemaan nykyisen kumppanini ex-puolisoa koska lomalla ei ole muuta järjellistä tekemistä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
PaikallaToimintaterapia
- Neuvoja-Jack
Voisitko saada saksanpaimenkoiran jostain lainaan?
Pesäpallomaila ja vesuri myös erittäin hyviä laillisia aseita.
Pesäpallomaila ja vesuri myös erittäin hyviä laillisia aseita.
Sveriges sak är vår!
-
ReissuLasse
- Jessica Fletcher
Kunhan muistaa ettei kinkkurasvaa saa kaataa viemäriin.
- PiikkiSika
- Adrian Monk
Laita oveen kyltti: " EI OSTETA PITSIÄ, EIKÄ MATTOJA"
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !
-
Esmeralda007
- Scooby-Doo
Ja kyllä, tarkotan juuri sitä tyyppiä, jonka nimi tässä ketjussa mainittiin.
Tämmöstäkö se susta kirjoittelee?
"Tänä vuonna herra on nyt mulle askarrellut parisuhdesirkuksen. Asustelee/seurustelee kuulemma Idänpäässä jonkun vaaleaverikön kanssa ja uhkailee mua EK:lla. Tiedättekö ettei tule tylsää päivää tämän miehen kanssa. Kaikkihan tietää miten tää tulee päättyy, minä ainakin."
"Tänä vuonna herra on nyt mulle askarrellut parisuhdesirkuksen. Asustelee/seurustelee kuulemma Idänpäässä jonkun vaaleaverikön kanssa ja uhkailee mua EK:lla. Tiedättekö ettei tule tylsää päivää tämän miehen kanssa. Kaikkihan tietää miten tää tulee päättyy, minä ainakin."
-
Esmeralda007
- Scooby-Doo
Siis minä en ole tuo josta P facessa kirjottelee. Oon vaan ollu tekemisissä P:n nykyisen seurustelukumppanin kanssa ja tämä nykyinen mies on se, joka uhkailee. Ja on maininnut uhkauksissaan myös alaikäisen lapseni, joten...