https://twitter.com/i/status/1211442736399818754
Falseflag ?
Trump 2020
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Ampuja ei siis ollut ilmeisesti rasisti, kuulapää tai islamisti. Tuskin myöskään antifantti. Enemmänkin vaikuttaisi, että sekaisin ja persaukinen. Videon mukaanhan ensimmäisenä haulikosta sai seisomassa ollut mies joka ryhtyi kaivamaan asetta esille. Toinen laukaus meni ampujaa lähimpänä olevaan, myös seisailla olleeseen mieheen.Kinnusen sisko Amy Kinnunen kertoi CNN:lle veljensä olleen uskonnollinen. Siskon mukaan isku oli tuskin poliittinen. Hän ei myöskään usko kyseessä olleen kosto.
– Hän pystyi antamaan mihin tahansa ongelmaan vastaukseksi tekstin Raamatusta. Hän oli hyvin lähellä Herraa. Uskon, että hän valitsi siksi kirkon, Kinnunen sanoi kanavalle.
Texasin osavaltion oikeusministeri Ken Paxtonin mukaan hyökkääjän kuolema tekee motiivin selvittämisestä vaikeampaa.
Keith Thomas Kinnunen on saanut muun muassa syytteen aseen laittomasta hallussapidosta vuonna 2016, kertoo CNN. FBI:n edustajan mukaan ampuja ei ollut minkäänlaisella tarkkailulistalla.
...
New York Timesin mukaan tuleen vastanneet kuuluivat kirkon turvallisuustiimiin. Kirkossa toimivan papin mukaan kirkossa on ollut ainakin 10 vuoden ajan turvallisuustiimi, johon kuuluvilla kirkon jäsenillä on aseenkantolupa ja jotka harjoittelevat ampumista säännöllisesti.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006358875.htmlIlta-Sanomat kirjoitti:Texasin ammuskelun epäilty tunnistettiin – Keith Kinnusella oli mittava rikoshistoria
Julkaistu: 1:20
Epäilty kuoli kirkon turvatiimin ampumaan laukaukseen.
KAKSI seurakuntalaista Texasissa Yhdysvalloissa tappanut asemies on tunnistettu. Epäillyn nimi on Keith Thomas Kinnunen, poliisi kertoi maanantaina. Asiasta kertoo muun muassa CBS.
43-vuotias Kinnunen sai välikohtauksessa itsekin surmansa, kun kirkon turvallisuustiimiin kuulunut Jack Wilson ampui hänet.
CNN:n mukaan Kinnunen eli kodittomana. Lehtitietojen mukaan hän oli asunut elämänsä aikana ympäri Yhdysvaltoja. Hän oli syntynyt Kansasin osavaltiossa.
Kinnusella oli mittava rikoshistoria. Hänet oli pidätetty useita kertoja eri puolilla Yhdysvaltoja.
VIRANOMAISET eivät ole onnistuneet selvittämään Kinnusen motiivia.
CNN:n haastattelema Kinnusen sisko, Amy Kinnunen kertoi, että ampuja oli hyvin uskonnollinen. Sisko ei usko, että rikoksen motiivina olisi ollut poliittiset syyt tai kosto.
– Jokaiseen ongelmaan, mikä tuli vastaan, hänellä oli lainaus Raamatusta. Hän oli hyvin lähellä Herraa. Luulen, että siksi hän valitsi kirkon, Amy Kinnunen kertoi.
Siskon mukaan ampuja nukkui yleensä eri ystäviensä luona. White Settlement, jossa ammuskelu sattui, oli hänen viimeisin kotipaikkansa.
TEXASIN oikeusministeri Ken Paxtonin mukaan mukaan ampuja oli luonteeltaan ”enemmän yksinolija”. Hän oli käynyt kyseisessä kirkossa useita kertoja ja oli sinne myös aina tervetullut.
Tapaus sattui sunnuntaina West Freeway Church of Christin kirkossa Forth Worthin esikaupunkialueella.
Ammuskelun aikana kirkossa oli yli 240 ihmistä.
Kinnusen ampunut Wilson kertoi tapahtuneesta CBS:lle. Hän ei pidä itseään sankarina.
– Minun edessäni oli ihmisiä. Minun piti odottaa, että he pääsivät pois minun tieltäni, koska en halunnut ampua heistä ketään, Wilson sanoi.
– Luulen, että ampuja näki minut sivusilmällään, koska hän oli kävelemässä kohti kirkon etuosaa. Sitten hän kääntyi puoliksi minua kohti ja päätin ampua.
Ampujan tuleen vastasi useampi kirkossa ollut, mutta Wilson oli ainoa, joka ampui tätä kohti. Hän laukaisi aseensa vain kerran.
New York Timesin mukaan tuleen vastanneet kuuluivat kirkon turvallisuustiimiin. Kirkossa toimivan papin mukaan kirkossa on ollut ainakin 10 vuoden ajan turvallisuustiimi, johon kuuluvilla kirkon jäsenillä on aseenkantolupa ja jotka harjoittelevat ampumista säännöllisesti.
Yhdysvalloissa on tapahtunut viime vuosina useita hyökkäyksiä uskonnollisiin rakennuksiin. Vuonna 2017 asemies tappoi 26 ihmistä jumalanpalveluksessa baptistikirkossa Sutherland Springissä Texasissa. Lokakuussa 2018 juutalaisvastainen ampuja surmasi 11 ihmistä synagogassa Pittsburghissa.
Teemu Kuusijoensuu-IS, STT

Olivat satunnaisesti paikalle tulleita seurakunnan jäseniä. Edelleen täysin eri asia kuin palkatut aseistetut vartijat, joiden paikallaoloa säätelisi sopimus. Vastaavissa organisaatioissa on tyypillisesti vuorolistan mukaan ennalta sovitusti eli ei satunnaisesti paikalla vain johtaja tai varajohtaja.Väkivallantarkastaja kirjoitti: Ti Joulu 31, 2019 8:47 am Ja tosiaan artikkelin mukaan nämä ampujaa pysäyttäneet miehet eivät olleet satunnaisia aseistettuja kirkossakävijöitä, vaan nimenomaan kirkon oma, vapaaehtoispohjalta toimiva turvaryhmä.

Osuvasti sanottu tämänkin tapahtuman valossa. Harras kristitty, joka tapasi lainata kirjan tekstiä,poikani kirjoitti: Ti Joulu 31, 2019 11:13 amUskonnot ovat vaarallisia jo valmiiksi sekaisin oleville ihmisille - ja kaikille heidän ympärillään.
Ilmaisin itseäni epäselvästi, kun en painottanut turvamiehen olevan myös seurakuntalainen, tämä käy kyllä selväksi antamistani linkeistä. Itse pidin asiaa vssn itsestäänselvänä, kun tiedän noiden seurakuntien toiminnasta ja "omavaraisuudesta" melko paljon, kun olen "joutunut" käymään vastaavassa seurakunnassa vuoden ja lähipiiriini kuului nyt Teksasissa uhriksi päätynyt deacon eli kirkon kokenut johtohenkilö. Tämä "diikoni" osasi avata ja kertoa minua kiinnostaneita asioita käytännöistä, mutta turva-asioista ei tarvinnut tuossa rauhallisessa paikassa ja ajassa puhua.Hyperion kirjoitti: Ma Joulu 30, 2019 8:02 pmWilson ei ollut mikään turvamies vaan seurakuntalainen. Kirkossa ei ollut turvamiehiä, ts. palkattuja vartijoita. Kaikki tilanteessa puolustautuneet olivat seurakuntalaisia.On Anoi Kaa kirjoitti: Ma Joulu 30, 2019 6:55 pm ... siunattuja olkoot turvamies, sekä aseistautunut seurakuntalainen.
Vaikka tuossakin puhutaan securitysta ja guardista, tuodaan siinä myös varsin hyvin selväksi hänen seurakuntaan kuuluminen toisen aseistautuneen puolustajan lisäksi. Itse en yllättyisi, vaikka kirkossa olisi ollut enemmänkin aseistautuneita, mutta eivät onneksi puuttuneet tilanteeseen, kun tulitaistelukin kesti ilmeisesti kuutisen sekuntia (en ole itse katsonut videota).Two victims were killed and three others were injured when a gunman opened fire inside a crowded Texas church on Sunday morning before he was shot to death by two armed parishioners, including a security guard, officials told ABC news.
Nimimerkki Hyperion on oikeassa siinä, että useat mediat politisoivat tämänkaltaiset teot välittömästi ohjaamalla mielikuvia aseiden henkiä pelastavista hyödyistä heti muualle. Kerrankin kävi näin, että aseistetut ja toimintakuntoiset "hyvät" olivat oikeassa paikassa estäen varsinaisen verilöylyn ja tätä asiaa ei sitten mediat näytä yhtään korostavan kirjoituksissaan! Onko se liian vaikeaa myöntää, että ase ei ole tavallisen ihmisen käsissä mikään saatanaan rinnastettava pahuus, näyttää kyllä olevan?! Tämänkin tapauksen yhteydessä olen törmännyt jo usa-uutiseen, mistä olisi helposti saanut käsityksen, että kyseessä oli aseistettu ja maksettu ammattivartija, sillä onhan se laillisten aseiden vastustajille jo liian kova isku, kun seurakuntalaiset itse torjuvat tappamiseen valmiin ja kykenevän Kinnusen hyökkäyksen nopeasti ja varmasti.
"I am grateful for the church members who acted quickly to take down the shooter and help prevent further loss of life."
...
The footage shows ... A security guard standing near the front door of the church returned fire, hitting the suspect, according to the video.
White Settlement Police Chief J.P. Bevering said at a news conference Sunday afternoon that an armed parishioner also fired at the suspect, hitting him. In just six seconds the shooting was over, authorities said.
"The suspect is deceased, and the threat has stopped thanks to the heroic action of those two parishioners at the church," Bevering said.
"The two security volunteers saved 242 other parishioners who were in the church," said Jeff Williams, director of public safety.
As chaos erupted, members of the congregation ducked under pews as others who appeared to be armed rushed toward the gunman, the video shows.
"Everything is under control. Our security team did everything they needed to do," a church leader is heard in the livestream
Videolta näkyy, että tilanteeseen aseiden kanssa puuttuneita oli kahdeksan (8), lisäksi oli muutamia muitakin.On Anoi Kaa kirjoitti: Ti Joulu 31, 2019 1:31 pm Vaikka tuossakin puhutaan securitysta ja guardista, tuodaan siinä myös varsin hyvin selväksi hänen seurakuntaan kuuluminen toisen aseistautuneen puolustajan lisäksi. Itse en yllättyisi, vaikka kirkossa olisi ollut enemmänkin aseistautuneita, mutta eivät onneksi puuttuneet tilanteeseen, kun tulitaistelukin kesti ilmeisesti kuutisen sekuntia (en ole itse katsonut videota).
Kuten totesin eilen, Teksasin aselakeja tiukentamalla oli saatu aikaan tilanne, jossa pari vuotta sitten vastaavassa tapauksessa tuli 26 ruumista. Kun lakia muutettiin ja kielto muilta kuin luvan saaneilta vartijoilta tuoda aseensa kirkkoon tuli voimaan 3 kuukautta sitten, tämä on lopputulos.On Anoi Kaa kirjoitti: Ti Joulu 31, 2019 1:31 pmAselakeja tiukentamalla saataisiin aikaan tilanne, missä tässäkin olisi pitänyt soittaa apuun poliisi ja odottaa heidän saapumista kiltisti, kun kyllä kirkkohyökkäystä haluava kyllä aseen itselleen löytäisi ja iskun siis toteuttaa oikein hyvin, jos seurakuntalaiset eivät saisi edes omistaa asetta, saati tuoda kirkkoon.
Sillä miksi näitä tyyppejä kutsutaan ei ole paskankaan merkitystä. Luoti ei kysele titteliä. Kaikkein olennaisinta asiassa on nimen omaan se, että nämä "ei-turvamiehet-eikä-misään-nimessä-viranomaiset" olivat:Hyperion kirjoitti: Ti Joulu 31, 2019 2:23 pm Wilsonilla ei ollut mitään erillisasemaa niihin 7 muuhun verrattuna, hänen tittelinsä turvallisuuspäällikkönä on kirkon organisaatiosta peräisin. Kuka tahansa vapaaehtoinen voi käyttää vastaavaa tai muuta turvallisuusorganisaation titteliä. Yleensä ne ovat tapahtumakohtaisia, mutta voivat olla vapaaehtoistoiminnassa myös pidempiaikaisia.
Kaikkein olennaisinta asiassa on nimen omaan se, että viranomaisilla tai ammattilaisilla ei ollut tässä tapauksessa hyökkäyksen torjumisen kanssa yhtään mitään tekemistä millään tasolla. Ja juuri se halutaan häivyttää unohtamalla ne 7 muuta (vaikka heistä jopa 1 sai surmansa) ja käyttämällä nimityksiä vartija tai turvamies jne.
Kyllä sillä vaan on, nimittäin heillä ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia ilman voittoa propagandasodassa, jota käydään nimen omaan puolustautumalla vääristelyä vastaan. Wilsonista väitettiin jopa USA:n valtamediassa hänen olleen entinen FBI:n agentti, jonka tarkoituksena oli tietenkin väittää ettei puolustautuminen onnistu ilman korkean tason poliisikoulutusta.Väkivallantarkastaja kirjoitti: Ke Tammi 01, 2020 12:02 pm Sillä miksi näitä tyyppejä kutsutaan ei ole paskankaan merkitystä.
Tässä tapauksessa seurakuntalaiset olisivat pelastaneet itse itsensä vaikka kenelläkään heistä ei olisi ollut minkään laista koulutusta. Sen ovat osoittaneet useat tapaukset, joissa täysin kouluttamattomat (esim. puolisonsa aseita käyttäneet) ovat selviytyneet aseellisella itsepuolustuksella. 8 vastaan 1 on niin murskaava ylivoima jota ei kykene yllätyksellä ylittämään, varsinkin kun puolustautujat ovat olleet hajautuneena ympäri salia.Väkivallantarkastaja kirjoitti: Ke Tammi 01, 2020 12:02 pm Jos kirkossa olisi ollut vain satunnaisia kirkossakävijöitä ilman oikeaa koulutusta, oikeaa asennetta ja jatkuvaa harjoittelua, niin pelkät aseet tuskin olisivat heitä pelastaneet.
Tämä virheellinen väite pitää vielä korjata. Wilson oli paikalla suojaamassa jumalanpalvelusta, surmansa saanut White ja 6 muuta olivat paikalla osallistumassa jumalanpalvelukseen, eivät lähtökohtaisesti vain suojaamassa sitä.Väkivallantarkastaja kirjoitti: Ke Tammi 01, 2020 12:02 pm Paikalla nimenomaan suojaamassa jumalanpalvelusta