Tiinas kirjoitti: Ma Tammi 20, 2020 9:19 pm
Jostain lasuista ei ole tietoa, onko tehty vai ei. Jos /kun ei ole tehty niin missä rikos?
Jos on tehty, niin lastensuojeluilmoituksen teko ei ole rikos!Itse katsoisin moraaliseksi rikokseksi (heitteillejättö) jos ihminen on huolestunut jonkin perheen lapsista eikä tee lastensuojeluilmoitusta. Ennakkoon ei voi tietää mikä on aiheellinen ja aiheeton. Vaikka perheessä olisi kaksi aikuista, niin mistä ihmeestä joku voi tietää toisen vanhemman henkisen tilan, ellei itse kuulu perheeseen?
Kososen tapauksessa taas on tehty kymmeniä lastensuojeluilmoituksia jotka on todettu kaikki aiheettomiksi. Tämän ovat uusia ilmoituksia tehneet tienneet, että aiemmat ilmoitukset on todettu aiheettomiksi.Kyseessä on ollut kiusanteko poliittisin motiivein. Tuossa alkaa olla jo sossun osalta kyse myös kiusanteosta.
Vaikka en itse henkilökohtaisesti pidä De Witistä ja Kososesta, niin aika uskomattomaan henkiseen prässiin ovat joutuneet. Nuo lasuilmoitukset ovat vain osa massiivista vainoamiskamppanjaa, on tilailtu lehtiä, aikoja eläinlääkäriin samoja mitä Viheraholle tehtiin ja mistä härikikkö tuomittiin. Lisäksi De Witt on pahoinpidelty poliittisien mielipiteidensä kaksi kertaa pyörätuoliin.