Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvoja: Raid

Gurney
Lovejoy

Re: Annaannan öyhötykset eli ohi aiheen puhuminen

Viesti Kirjoittaja Gurney » La Loka 26, 2019 9:45 am

Tuo PieniLiekki on pahemmanlaatuinen puusilmä ja kaksinaismoralisti. Itkee yllä kun annaannaa haukutaan. Ihan kun itse et olisi koskaan huomannut annaannan kirjoituksia, kaikki -siis kaikki-kirjoitukset perustuvat eri mieltä olevien haukkumiseen.

Ansaitsee kaiken mahdollisen paskan täällä

Refugees ja rasmus sivuilla kirjoittelee ihan omalla nimellään juuri tyylillisesti samanlaisia tekstejä eräs tyyppi Porin seuduilta :roll:
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia

Pieni liekki
6 miljoonan dollarin mies

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki » La Loka 26, 2019 10:54 am

Gurney kirjoitti:
La Loka 26, 2019 9:45 am
Tuo PieniLiekki on pahemmanlaatuinen puusilmä ja kaksinaismoralisti. Itkee yllä kun annaannaa haukutaan. Ihan kun itse et olisi koskaan huomannut annaannan kirjoituksia, kaikki -siis kaikki-kirjoitukset perustuvat eri mieltä olevien haukkumiseen.

Ansaitsee kaiken mahdollisen paskan täällä

Refugees ja rasmus sivuilla kirjoittelee ihan omalla nimellään juuri tyylillisesti samanlaisia tekstejä eräs tyyppi Porin seuduilta :roll:
Luitko edellä olleen viestini ajatuksella läpi? Lähinnä peräänkuulutin hyviä käytöstapoja ja asiallista keskustelutapaa meiltä kaikilta palstalaisilta muita nimimerkkejä kohtaan - itseni ja annaanna mukaan lukien. En ole aktiivisesti itse seurannut muita viestiketjuja kuin Ulvila, Aarnio ja Pieni liekki, koska aikani on ollut kortilla jo useamman vuoden ajan.
"Sisäministeriöstä kysyttiin, että mistä sä tiedät, että Aarnio on syyllistynyt noihin kaikkiin rikoksiin. Niin mä sanoin: mä katoin kynttilästä", Saara muistelee.

annaanna
Sherlock John Holmes

Viesti Kirjoittaja annaanna » La Loka 26, 2019 12:22 pm

Vähä-älyisten ulinaa :D.

Tätä palstan vanhoillista äärioikeistosiipeä vit****aa, ja siitäkös minä nautin :lol:.

Palstan johtavana mielipiteen muokkaajana, nokkelimpana rasistina, suurimpana suvakkina ja pehmoisimpana matupatjana, mutten sentään porilaisena :shock: .

Porilaiseksi ei pidä herjata! Jotain rajaa. Mahdottoman mukava maalaiskaupunkilainen. Kaikkien karanneiden kanojen ja lampaiden ystävä.

Kansallismiälisten harmituksen ymmärtää. Kun on oodinin soturit näivettyneet ja liki näkymättömiin haihtuneet, mitä nyt otsikoihin naisia hakkaamalla joskus pääsevät, MVittua julkaisee joku ruplilla elätetettävä venäläisasiamies, eikä julkaisua lue KUKAAN, Ilja Janitskin ryyppäsi ja rälläsi kesän, omien sometiliensä mukaan syöpä tietysti uusiutunut, kun on paskat nakannut terveydestään huolehtimisen kanssa ja hovioikeuskaan ei ymmärrä. Valtamediakin vittuilee.
Eikä se vallankumouskaan toteutunut. Vaikka Suomen Kansa Ensin puolue osallistui vaaleihin ja Marco de Wit pääsi telkkuun :D

Seura:
https://seura.fi/tolkun-henkilo/nain-pa ... QghnsOA02g
...
...
Osa suomalaisista halusi kuulla, että heidän työllistymisvaikeutensa ovat turvapaikanhakijoiden syytä.
Osa suomalaisista halusi uskoa, että naapuriin muuttaneet eriväriset ihmiset uhkaavat heidän elämäntapaansa ja arkeaan.
Osa suomalaisista halusi kauhistella, että heitä viedään salaa Natoon ja pakotetaan siinä välissä homostelemaan Tom of Finlandin hahmojen kanssa.
Kaikkiin näihin pelkoihin MV-sivusto onnistui löytämään syylliset ihmiset ja yksinkertaiset ratkaisut.

Olisi helppo väittää, että valeuutiset vetoavat parhaiten syrjäytyneisiin ihmisiin ja ”elämäm koululaisiin”, mutta usko itselle mieluisiin uhkakuviin tai valeisiin ei mitenkään riipu yhteiskunnallisesta asemasta.
Tänään osa korkeakoulutetuista suomalaisista tuntuu haluavan luulla, että heiltä viedään pian yksityisauto ja liharuuat.
La Loka 26, 2019 8:35 am
Anusannaa vituttaa kuin pientä sompanssia kyn lähes kaikki rikokset liittyvät mutakyrpiin

Ja annahan keskusteli keskenään kun perusti uuden nimimerkin kesällä. Tämä uusi nikki alkoi heti kehua anusannaa. Ja anusanna kehui uutta nikkiä, kunnes yp vihelsi pelin poikki ja poisti nikin. Säälittävää.

Batiikkinoita, joka onneksi on maho, ettei lasten tarvitse kärsiä mieleltään sairaasta mamupatjasta.
Höpöjuttua.
Minä nimenomaan kerroin etukäteen rekkautuvani toisellakin nikillä, koska se on palstalla sallittua.
Mutta jouduin vakaumukseni takia vainotuksia :cry: .

Näin annaanna kirjoitti:
Rekkaudun ja panen koko hiton palstan sekaisin. Mutta vasta ensi viikon jälkeen, kun on tuo SuomiAreena naapurikaupungissa ensi viikolla. Voi vaikka tekaistuille banneille viikoksi laittaa, jos hermolepoa kaipaatte :lol: .
Ainahan tää palsta sekaisin menee, kun minä tänne viestiä laitan. Koska rasistipaskeet :D
putsari kirjoitti:
Ti Loka 01, 2019 2:10 am
Muutenkin suurin osa musuista käyttäytyy ihan hyvin ja asiallisesti, islamistivouhkat on ihan erikseen.

annaanna
Sherlock John Holmes

Viesti Kirjoittaja annaanna » La Loka 26, 2019 12:37 pm

Gurney kirjoitti:
...
...

Mikähän se minun oma nimi on?
Minä olen muutaman kerran vilkaissut noita sivustoja, lähinnä minfon innoittamana. Kummallekaan sivustolle en ole kirjoittanut ikinä mitään.

Mistä nuo kaikki pelkotilasi mahtavat olla seurausta? Vai onko kyseessä pikemminkin reagointitapa. Kaikkeen reagoidaan kauhealla pelolla, epäluulolla ja hätäännyksellä.
putsari kirjoitti:
Muutenkin suurin osa musuista käyttäytyy ihan hyvin ja asiallisesti, islamistivouhkat on ihan erikseen.

palokirves
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja palokirves » Su Loka 27, 2019 10:00 pm

annaanna kirjoitti:
La Loka 26, 2019 12:37 pm

Kun et tiedä, niin lähesty minua vaikka yksityisviestillä, niin kerron sen sinulle. En viitsi laittaa sitä tähän, koska henkilöspekulointi on ankarasti kiellettyä palstan säännöissä.

Alex Smith
Sammakkoprofessori

Viesti Kirjoittaja Alex Smith » Ke Marras 27, 2019 6:29 pm

Annanannan öyhötys loppui kun seinään kun kaikki rikosuutiset ovat nykyään vihervassareiden etnototeemeista.

Kun seuraava kantasuomalaisen raiskaus tai vastaava tulee niin katsotaan, batiinkinoita, joka ei tunne edes omaa nimeään, hyppää esiin

On Anoi Kaa
Fitz ratkaisee

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa » Ti Tammi 21, 2020 7:09 pm

Tuplis-annis on päässyt valtakunnalliseen maineeseen jo tällä murhis-nimimerkilläänkin!
"Sitäkin surullisempaa on, että lasu-ilmoituksia käytetään poliittisen koston välineenä, -ja tähän jopa yllytetään arvostelukyvyttömiä ihmisiä.

Kuva

Ymmärtämätön henkilö on jo melko pitkällä ääriryhmien varjomaailmassa ja fanatismissaan, jos hän antaa suostutella itsensä lastensuojeluviranomaisten työn häiritsemiseen."

https://uutisiahauskastijakiinnostavast ... eaa-asiaa/

Näkyipä tuossa vilahtavan myös ed. viestin kirjoittaja Aleksikin.
...

Berlin
Mestarietsivä Pedersen

Viesti Kirjoittaja Berlin » To Tammi 23, 2020 8:06 am

Mutta minne annanannana on nyt hävinnyt kun keskustelu käy kiivaimmillaan?

*Ryömii jauhotettuna koloonsa*
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?

hutkivajournalisti
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti » To Tammi 30, 2020 7:02 am

Ilmarinen kuulostaa jotenkin tutulta. :lol:
ilmarinen kirjoitti:
To Maalis 12, 2020 2:25 am
No itse en ole käynyt töissä, mutta silti. No itsellä ei naista ole, mutta silti. Periaatteessa.

Berlin
Mestarietsivä Pedersen

Viesti Kirjoittaja Berlin » La Helmi 15, 2020 3:24 pm

annaanna kirjoitti:
Su Tammi 19, 2020 11:05 pm

Tämä viesti siellä silakkaliikkeen facessa on siis esillä.
Samaan aikaan toisaalla:

annaanna kirjoitti:
Pe Helmi 14, 2020 3:02 pm
Anom kirjoitti:
Pe Helmi 14, 2020 2:52 pm
annaanna kirjoitti:
Pe Helmi 14, 2020 2:32 pm
Ja mitä tulee epäsuorasti kysymääsi asiaan, tuohon usein säännöissä kielletyksi väitettyyn, niin Suomessa paheksutaan kyllä rikokseen yllyttämistä syvästi, mutta joillakin palstoilla moinen hyväksytään passiivisuudella, jopa päiväkausia.
Joo oon pistäny saman merkille mm. silakoiden ja rasmuksen fb-sivulla. En ymmärrä tuommoista toimintaa.
En seuraa niita sivuja. Laita linkkiä.
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?

sikakoira
6 miljoonan dollarin mies

Viesti Kirjoittaja sikakoira » La Helmi 15, 2020 3:36 pm

Silakoiden viimeisimpiä älynväläyksiä on viihdyttävää seurata ja välillä vastaan pomppaa täälläkin jaettuja viisauksia :lol:
“There are decades where nothing happens; and there are weeks where decades happen.”

-Vladimir Ilyich Lenin

Tiinas
Sammakkoprofessori

Viesti Kirjoittaja Tiinas » La Helmi 15, 2020 3:52 pm

Berlin kirjoitti:
La Helmi 15, 2020 3:24 pm
annaanna kirjoitti:
Su Tammi 19, 2020 11:05 pm

Samaan aikaan toisaalla:

annaanna kirjoitti:
Pe Helmi 14, 2020 3:02 pm
Anom kirjoitti:
Pe Helmi 14, 2020 2:52 pm

Joo oon pistäny saman merkille mm. silakoiden ja rasmuksen fb-sivulla. En ymmärrä tuommoista toimintaa.
annaanna kirjoitti:
La Loka 26, 2019 12:37 pm
Gurney kirjoitti:
...
...

Minä olen muutaman kerran vilkaissut noita sivustoja, lähinnä minfon innoittamana. Kummallekaan sivustolle en ole kirjoittanut ikinä mitään.

annaanna
Sherlock John Holmes

Viesti Kirjoittaja annaanna » Ti Helmi 25, 2020 6:25 pm

Jotakin tuo vähä-älyinen nainen on tässä viestissään yrittänyt, mutta mitä.

Kaksi viestiäni kopsannut
Samaan aikaan noita viestejäni en ole kirjoittanut, aivan eri kuukausilta ovat. Mitä lie tarkoittaa tuolla "samaan aikaan toisaalla" lauseellaan.

Tammikuussa siis kävin silakkasivustolla ja kerroin tuossa viestissä, että EN OLE facebookissa ja siksi en näe kommentteja siellä. Sittemmin liityin faceen.
Berlin kirjoitti: 15 Helmi 2020, 15:24
annaanna kirjoitti: ↑19 Tammi 2020, 23:05

Samaan aikaan toisaalla:

annaanna kirjoitti: ↑14 Helmi 2020, 15:02
...
annaanna kirjoitti: ↑14 Helmi 2020, 14:32
Ja mitä tulee epäsuorasti kysymääsi asiaan, tuohon usein säännöissä kielletyksi väitettyyn, niin Suomessa paheksutaan kyllä rikokseen yllyttämistä syvästi, mutta joillakin palstoilla moinen hyväksytään passiivisuudella, jopa päiväkausia.
Anom:
Ei tässäkään mitään ristiriitaa tai valhetta tule esiin kirjoituksissani. En seuraa tai osallistu kirjoittamalla silakoihin, rasmuksiin ja mitä näitä on. Kerroin muistaakseni samaisessa silakkaliikeketjussa, että menin sitten minäkin sinne faceen liittymään (toki tekaistetulla profiililla). Luin muutamina päivinä niitä kommentteja, olivat samankaltaisia kuin täälläkin on kirjoiteltu. Paljon pätijöitä, kokemusasiantuntijoita ja intomielisiä ihmisiä. Vähemmän siellä tosin persuja kannatetaan ja minfon vähä-älyiset joutuvat tyytymään trollotteluun.

Joku Anom väitti löytyvän jotain samanlaisia yllyttämisiä noilla sivustoilla, mutta ei sitten löytynytkään :D . Laittoi vain linkit sivuille ja häipyi muualle öyhöttämään paskaansa.

Tämä taas on todisteisiin liittyvää. Ylläpidolle raskauttaviin. Palstalla yllytettiin rikokseen perättömiä lasuja tehtailemalla, kaksi nikkiä väitti moiset tehneensä. Ylläpito ei reagoinut Suomen lain vastaiseen sääntö rikkomukseen.

Kokeilin mitä tapahtuu, jos pyytää nimitietoja äärioikeiston kannattajista, jotta voitaisiin muka tehdä lasuja. Samana iltana riehaantui ylläpito viestiäni siirtämään ja moittimaan. Sainkohan bannitkin?
Minä siis ilmoitin yllytysviestistä ylläpidolle yhdeksän päivää ennenkuin kohde ja lehdistö saivat asian tietoonsa. Palstan/ylläpidon maine rasismia ja äärioikeistoa fanittavana tahona kasvoi.
putsari kirjoitti:

Vastaa Viestiin