Koira tappoi lapsen Elimäellä
usein nämä "katutapaukset",siis että koirat ottavat yhteen kadulla johtuvat juuri siitä,että koira ei pääse elehtimään ja kertomaan millä fiiliksellä se on liikenteessä,kun koiraa kiskotaan hihnasta sen pään asento jo kertoo ylimielisyydestä...ja kuinka paljon on asioita joita ihminen ei edes tiedä koirien keskenäisestä kommunikoinnista?
Heikot itkevät
Vahvat nauravat
Viisaat hymyilevät
Vahvat nauravat
Viisaat hymyilevät
Niin. Minäkin sanoin tiedon, jonka olen käsittänyt faktaksi. Eli että tiettyjä koiria ei ole syytä jättää kahden lapsen kanssa. Edes isompien lasten kanssa, jotka muuten voisivat kotona olla yksin. Minua hieman arveluttavat tuollaiset koirat, enkä halua niitä naapurustooni. Minä myrkytän ne.Mother_North kirjoitti:Miten olen haivatsevani vittuilua suunnaltasi rakas Marsalkka ?Marsalkka kirjoitti:Leppoisan tuntuinen koira joka tapauksessa. Muistakaa vain, ettette jätä lapsianne (edes hieman vanhempia lapsia) niiden kanssa yksin. Älkääkä menkö pelastamaan omaa koiraanne, jos tällainen kullanmuru hyökkää sen kimppuun... Muuten se on ihan mukava koira...Mother_North kirjoitti:
Jos mies on koittanut erottaa koirat niin en ihmettele, että on saanut osumia itsekkin. Saati sitten, jos on mennyt nostamaan koiransa syliin tai muuta vastaavaa.
Mikäs minussa sua niin nyppii..
Luuletko etten ole itse saanut puremaa, kun olen erottanut tappelevat koirat toistansa. Sanoin vain asian mikä on FAKTA
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
MITÄÄN koiria ei tulisi jättää kahden lapsien kanssa. Ei pelkästään sen takia mitä koira voisi tehdä, mutta myös mitä lapsi voi tehdä.Marsalkka kirjoitti:Niin. Minäkin sanoin tiedon, jonka olen käsittänyt faktaksi. Eli että tiettyjä koiria ei ole syytä jättää kahden lapsen kanssa. Edes isompien lasten kanssa, jotka muuten voisivat kotona olla yksin. Minua hieman arveluttavat tuollaiset koirat, enkä halua niitä naapurustooni. Minä myrkytän ne.Mother_North kirjoitti:Miten olen haivatsevani vittuilua suunnaltasi rakas Marsalkka ?Marsalkka kirjoitti: Leppoisan tuntuinen koira joka tapauksessa. Muistakaa vain, ettette jätä lapsianne (edes hieman vanhempia lapsia) niiden kanssa yksin. Älkääkä menkö pelastamaan omaa koiraanne, jos tällainen kullanmuru hyökkää sen kimppuun... Muuten se on ihan mukava koira...
Mikäs minussa sua niin nyppii..
Luuletko etten ole itse saanut puremaa, kun olen erottanut tappelevat koirat toistansa. Sanoin vain asian mikä on FAKTA
ja lopuksi pusi pusi
Tätä olen miettinyt ja monesti, kun katson meidän koirien keskinäistä kommunikointia. Vaikka kaikki oppikirjat kuinka selaisi ja koirien kanssa viettäisi aikaa, tuntuu silti, että koirat lukevat toistensa ajatuksiaGeepo kirjoitti:ja kuinka paljon on asioita joita ihminen ei edes tiedä koirien keskenäisestä kommunikoinnista?
Saarloos wolfhond on muuten tutustumisen arvoinen rotu. En suosittele kellekään ensimmäiseksi koiraksi, eikä varmaan muutenkaan sovi jokaiselle, mutta siinä on koira jonka eleitä on älyttömän helppo lukea: rotu on alun perin syntynyt niin, että saksanpaimenkoirauroksella on astutettu naarassusi. Rotu on vaativa, mutta hirveän palkitseva. Ja todellinen Koirien Koira.
En halua missään nimessä ,että ainoatakaan rotua kielletään suomesta ja ajattelin tämänkin postaamista parikin kertaa, mutta olen tavannut monenlaisia koiria niin Pitbulleja kuin Dopermanneja ja muita mastiffi/molossirotuja, Kyllä rotweilerit ovat olleet jostain syystä epäsosiaalisimpia tapauksia 5 erillisistä perheistä olevaa koiraa, mutta uskon edelleen että "muut"seikat näidenkin koirien elämässä ovat tehneet niistä sellaisia, niin kuin sanoin rotua en lähtisi syyttämään.Uskon siihen että rotweiler rotuna tarvitsee todella vahvan ja hyvän koulutuksen, siis oikeanlaisen isännän.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Kaksitoistavuotiasta ei tulisi jättää kahdestaan mäyräkoiran kanssa? Jeppulis!Mother_North kirjoitti:
MITÄÄN koiria ei tulisi jättää kahden lapsien kanssa. Ei pelkästään sen takia mitä koira voisi tehdä, mutta myös mitä lapsi voi tehdä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Jos kaksitoistavuotias on tottunut olemaan pienestä saakka koirien kanssa ja mäyräkoira on lapselle tuttu, miksipä ei. Oma koirani on 7kg, eikä siis todellakaan todennäköinen murhaaja, mutta en missään nimessä jättäisi yhtäkään vierasta 12-vuotiasta kahden koirani kanssa. Siis esimerkiksi ottaisi esiteiniä meille hoitamaan koiraa. Syy tähän ei ole tietenkään se, että pelkäisin koirani raatelevan 12-vuotiaan. Pelkään koirani puolesta. Jos lapsi ei ole tottunut koiriin, lapsi kohtelee koiraa kuin lelua. Ja sellaista kohtelua en koirilleni hyväksy.Marsalkka kirjoitti: Kaksitoistavuotiasta ei tulisi jättää kahdestaan mäyräkoiran kanssa? Jeppulis!
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Marskista on ilmeisen kivaa vääntää kanssaniMarsalkka kirjoitti:Kaksitoistavuotiasta ei tulisi jättää kahdestaan mäyräkoiran kanssa? Jeppulis!Mother_North kirjoitti:
MITÄÄN koiria ei tulisi jättää kahden lapsien kanssa. Ei pelkästään sen takia mitä koira voisi tehdä, mutta myös mitä lapsi voi tehdä.
Eli mielestäsi ei ole huolta, että mäyräkoira yhtäkkiä päättäisi tappaa 12-vuotiaan?joey kirjoitti:Jos kaksitoistavuotias on tottunut olemaan pienestä saakka koirien kanssa ja mäyräkoira on lapselle tuttu, miksipä ei. Oma koirani on 7kg, eikä siis todellakaan todennäköinen murhaaja, mutta en missään nimessä jättäisi yhtäkään vierasta 12-vuotiasta kahden koirani kanssa. Siis esimerkiksi ottaisi esiteiniä meille hoitamaan koiraa. Syy tähän ei ole tietenkään se, että pelkäisin koirani raatelevan 12-vuotiaan. Pelkään koirani puolesta. Jos lapsi ei ole tottunut koiriin, lapsi kohtelee koiraa kuin lelua. Ja sellaista kohtelua en koirilleni hyväksy.Marsalkka kirjoitti: Kaksitoistavuotiasta ei tulisi jättää kahdestaan mäyräkoiran kanssa? Jeppulis!
Rotweiler on varmasti ollut yksi jalostetuimista roduista, tarkoitan juuri pentutehtailua idän suunnalta, ristisiitos ei ole ikinä hyvä asia ei koiran psyykkiselle eikä fyysiselle terveydelle.., eikä niiden koirien vanhemmille tehdä ennen pennutusta mitään luonnetestejä, taitaa olla päinvastoin luonteenpiirteiden ihannointi siellä suunnalla..Mother_North kirjoitti:Yksi syy mikä pilaa rodun kuin rodun on muoti ilmiö. Mikä rotu milloinkin on muotia, niin se jalostetaan pilalle. Pentuja tehdään dollarinkuvat silmissä kiiluen ja kaikki muu oleellinen ja tärkeä jää siinä jalostuksessa toiselle sijalle. Miten kävi aikanaan esim dalmiksien ja kultsujen..
Uutisissa oli juuri juttua, että isojen koirien buumi on loppumassa, nyt pentutehtailu markkinoita alkaa valtaamaan pienet koirat, kuten chihut jne.. kun kerran julkuillakin on sellainen, niin on muidenkin saatava(uutiskuvassa poseera Paris Hilton). Isoja koiria on löytynyt huolestuttavia hylättyinä määriä pitkin koirapuistoja jne..
Viimeksi muokannut otus, Ti Maalis 18, 2008 1:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..