Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Lukittu
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Nyt lähtee ilta sujumaan. :wink:
Pelkkiä miehiä baari täynnä! Kyllikin vissiin sammunut vessaan, jollei karannut takaovesta..
Jaa tuollahan se kittaa salaa tiskillä ylimääräisiä paukkuja ja tulee sitten pöytään yhden lasin kanssa.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

No, minä tarjoan molemmille, nuo ukot tuolla istuvat ja vahtaavat tänne. Sain molemmat typykät viereeni, kjäh! :D
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Doctor Lecter kirjoitti:Istuit sen verran pimennossa, etten ollut huomata, vaikka kyllä minä yleensä tyylikkäät naiset huomioin.
Hihih. Ihan tässä herkistyy huomiosta. Tällaisena pienenä ja huomaamattomana (missähän se olikaan se pituus-keskustelu??) sitä jää helposti pylväitten taa piiloon ja sulautuu kukkatapettiin.

Sisustetaanpas pikkuisen: Kylli maalaa seinät lämpimällä oranssilla. Sohvien päälliset pistetään uusiksi syntisen punaisella blyyshillä. Me sovitaan tähän aivan julmetun hienosti. Me tytöt ja baarin komein mies -rrrrrrrrrrrrrrrr-

Tuota epäilystä olen kyllä myös vähän katsellut... Mutta se taitaa ujostella meidän seuraa? Jos lähestytään ihan lempeän sattumanvaranomaisesti?
Viimeksi muokannut Kylli, To Loka 11, 2007 10:00 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
epäilys
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja epäilys »

Että ootte silkkipyllyjä. En kuitenkaan sano sitä ääneen. Viinaa tänne ...kele!
Syytä epäillä.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Mr Doc (räpyttelee tekoripsiään), koska kutsut minut ja Kyllin syömään sitä ihanaa aladoobia, vai mitä munuaisia ne nyt olikaan?
Punaviini sopisi varmaankin kyytipojaksi? 8)
Viimeksi muokannut Tampereen Tyttö, To Loka 11, 2007 10:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

epäilys kirjoitti:Että ootte silkkipyllyjä. En kuitenkaan sano sitä ääneen. Viinaa tänne ...kele!
No, minä tarjoan kaikille vapaille naisille kierroksen, suuntauksesta riippumatta... Miehet maksakoon itse. :wink:
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Alkaa tuntumaan näissä verkkosukissa jo pakoja,oisko kellään kynsilakkaa tai muuten apua. Mitens olis vielä yhdet vilakat,mä tarjoon :wink: :D
Mitähän toi Tampereen likka tuolla työntää kitaansa,ääk onko se sitä mitä luulen...ehtaa kamaraa :lol:
Viimeksi muokannut Patricia C. Itämaa, To Loka 11, 2007 10:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Ehdotan seuraavaa; otamme taksin, suunnistamme kaupunkiasunnolleni. Minulla on pakastimessa muovirasioita, joihin olen laittanut itsepaistamiani sisäelimiä. Niiden sulamista odotellessa nauttikaamme toistemme seurasta ja parista lasillisesta Calvadosia. *tuntee jo kummaa värinää*.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Jumalauta, ei pitäisi lukea tätä topiccia kun tekisi mieli tehdä viskipaukku :)
epäilys
Nikke Knatterton

Pharaoh kirjoitti:
epäilys kirjoitti:Että ootte silkkipyllyjä. En kuitenkaan sano sitä ääneen. Viinaa tänne ...kele!
No, minä tarjoan kaikille vapaille naisille kierroksen, suuntauksesta riippumatta... Miehet maksakoon itse. :wink:
Hahaa! Joku on lukenut "läksynsä" huolella! Bravo! Mullon ihan omat viinat!
Syytä epäillä.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Doc puhuu asiaa,jatkot passaa,mutta rasioistasi en syö mitään :wink:
hik..
värinä voi johtua ihan vain sulavista rasioista :roll:
tae mun verkkosukista :wink:
Viimeksi muokannut Patricia C. Itämaa, To Loka 11, 2007 10:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus on tarua ihmeellisempää
epäilys
Nikke Knatterton

Rasioista puheen ollen... oisko ketää...
Syytä epäillä.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Doctor Lecter kirjoitti:Ehdotan seuraavaa; otamme taksin, suunnistamme kaupunkiasunnolleni. Minulla on pakastimessa muovirasioita, joihin olen laittanut itsepaistamiani sisäelimiä. Niiden sulamista odotellessa nauttikaamme toistemme seurasta ja parista lasillisesta Calvadosia. *tuntee jo kummaa värinää*.
Ja tässä oli malliesimerkki kutsusta, jota yksinkertaisesti ei voi vastustaa. Kiinni veti! Ei sulla olis sitä aladoobia, nyt kun tuli mainituksi? Kai sitäkin voi tehdä sisäelimistä vai tehdäänkö se aina ulkoelimistä?? Kuten tiedämme, Kylli ei syö vorschmackia eli jätä se sitten sinne pakastimeen.

Kylli siirtyy pian väkeviin. Ja jukeboxiin Lemmyä!
Viimeksi muokannut Kylli, To Loka 11, 2007 10:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Kylli kirjoitti:
Kylli siirtyy pian väkeviin. Ja jukeboxiin Lemmyä!
Oikein! Viskiä ja Lemmyä, niin alkaa jo ilta sujumaan.
epäilys
Nikke Knatterton

Mun kaverin PITI kyllä tulla... ei vaan näy. Pitääkin vilkaista kelloa... moneeks tääl tarjoillaa?
Syytä epäillä.
Lukittu