Vähän OT, mutta tuota ylläolevaa minäkin olen monesti miettinyt lukiessani Siru83:n ja Awa:n kirjoituksia monessakin ketjussa. Omassa ehdottomuudessanne ette edes suostu kuuntelemaan muita ja muiden vaihtoehtoja. Se on sääli. Välillä mietinkin, että onko jompi kumpi teistä puhdas trolli (tai molemmat)? Teillä olisi varmasti voimavaroja ja potentiaalia etsiä syyllistä myös toisesta näkökulmasta... Omasta mielestäni keskustelun pitäisi enemmän keskittyä vaihtoehtojen esittämiseen.Siru83 kirjoitti:Tämän ketjun aihe kuitenkin vielä tietääkseni on Irmeli Björklund eikä mitkä lie huuhaa-spekulaatiot.
Olen lukenut palstaa usean vuoden ajan. Tutkinut Bodomia vielä kauemmin. Case Nisse on selvä. Ei ole murhaaja n. 85 % todennäköisyydellä. Ainoat perustelut sille, miksi Nisse voisi olla syyllinen, on se, että
- Hän oli varmasti paikalla
- Ulkopuolista DNA:ta ei ollut (ei silti tarkoita vielä mitään, mutta antaa mahdollisuuden)
- IB:n vammat voisivat löyhästi viitata NG:n tekijänä.. (Mutta toki Tulilahdessakin...)
Syyttömyyden puolesta puhuu miljoona asiaa. Jos osaatte lukea esimerkiksi oikeuden päätöstä, niin...
Sitten Irmeliin...
Olisiko Irmeli voinut provosoida kuitenkin muitakin käytöksellään kuin Nisseä? Kaikesta päätellen hän ei ollut mitenkään kokematon... Mistä tiedetään kuka heitä tarkkaili? Tapasivatko tytöt kenties jonkun ulkopuolisen? Olen melko varma, että joku siellä "runkkasi" kun oli riisunut IB:n alaruumiin paljaaksi... Mäenkin murjottu naama oli peitelty ettei vaan vaikuta potenssiin... Kenties joku jolla oli sodasta traumoja? Joku joka asui lähellä? Joku joka vihasi omin lupineen telttailemaan menneitä nuoria? Olisiko Irmeli voinut jopa leikitellä hänen kanssaan?