133 viestin verranKirsi kirjoitti:Ehkä olen eksynyt väärään paikkaan...
Ärsyttää Murha.infossa->
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Millainen kate minussa on... Vai tarkoititko kateellinen? Mistä? Luueln kuitenkin, että äitisi oli synnytyssairaalaassa kateellinen sille viereisen sängyn äidille, joka sentään oli saanut päästänsä terveen lapsenBombay kirjoitti:OOT VAAN KATTEELLINEN!
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Miltä sinusta nyt tuntuu kun olet syntymästäsi saakka syrjitty ja epähuomioitu? Onko yhteiskunta kohdellut sinua epätasa-arvoisesti?
Onko sinulla terveisiä päättäjille?
Onko sinulla terveisiä päättäjille?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Kansalaisilla on oikeus antaa palautetta päättäjille jos heitä kohdellaan epäoikeudenmukaisesti. Jokaisella on oikeus saada osakseen palvelua ja ymmärrystä. Karpo on pienen ihmisen puolella. Sinunkin.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Kiitos ja anteeksi valitukseni.

Einari Keskipörhölä on mies joka ei turhista valita, mutta kun Hannu Karpo karvalakki päässään haastattelee Keskipörhölää hieman tarkemmin hänen elämänkohtaloistaan, kuten valekuolemasta, sota-ajan kokemuksista, äidin, isän ja eräiden muidenkin lähisukulaisten samanaikaisesta kuolemisesta Einarin synnytyksessä, sanoo Einari Keskipörhölä rauhallisena ja kohtaloonsa tottuneena totuuden: "En minä valita, mutta kyrsiihän se kyllä"
http://www.hear.fi/pedia/Einari_Keskip% ... %B6l%C3%A4
http://www.youtube.com/watch?v=VU4WTfTMKSM
A man's got to do what a man's got to do.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Sukulaiseni oli Karpo-ohjelmassa joskus vuonna nakki. Kuulema Karpo kusettaa haastateltavaa koko ajan ja laittaa sanoja suuhun. Suomen oma Moore siis.Kylli kirjoitti:Kansalaisilla on oikeus antaa palautetta päättäjille jos heitä kohdellaan epäoikeudenmukaisesti. Jokaisella on oikeus saada osakseen palvelua ja ymmärrystä. Karpo on pienen ihmisen puolella. Sinunkin.
Karpoa ei kannateta syystä tästä. Häpeä. Et ole pienten ihmisten asialla, vaan huijarin. Huijari-fanina ja selkeänä ihmisvihajaana minun on aika ilmoittaa sinusta KRP:lle.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Rakastan sinua(kin). Yhteiskunta ei ole puolellasi mutta Hannu on.VoDKa kirjoitti:Karpoa ei kannateta syystä tästä. Häpeä. Et ole pienten ihmisten asialla, vaan huijarin. Huijari-fanina ja selkeänä ihmisvihajaana minun on aika ilmoittaa sinusta KRP:lle.