Mikä ärsyttää tänään?
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
Judge Dredd
- Hetty Wainthropp
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Turhaan tehdyt pienennökset. Esim:
(Ja tuossa Judgen jutussa lukee "(jos joku ei muka tiennyt)")
Ja ei, tämä ei henk. koht. tarkoita vain Judgea mutta tuosta pienennöksestä muistui taas tuo asia mieleen ja alkoi ärsyttää
Miksi perkeleessä pitää pienentää aivan hullusti niin ettei kukaan saa siitä mitään selvää, jos oikeasti jotain haluaa sanoa? Jos ei voi kirjoittaa niin, että teksti näkyy, niin helkkari voisi olla kirjoittamattaJudge Dredd kirjoitti:(jos joku ei muka tiennyt)
Ja ei, tämä ei henk. koht. tarkoita vain Judgea mutta tuosta pienennöksestä muistui taas tuo asia mieleen ja alkoi ärsyttää
Ignoorasin vaan. Olen niin hienotunteinen.loneliness kirjoitti:Ne koittaa paikata omaatuntoaan kun menneisyyden haamut kummittelee. Ei ehkä humanistisin ratkaisu, mutta hyväksy ja hengaa hetki, esitä ystävää ja sitten vittumainen vastaiskuserialist kirjoitti:
niinpä! vanhat vihamiehet suurinpiirtein anelee ystäväkseen. Tänäänkin hämmennyin niin paljon, että en tiedä hyväksyisikö ihan kiusallaan vai ignooraisko kokonaan.. veikkaan jälkimmäistä.![]()
Mua vituttaa tämä rahapula. Hirmunen sisustusintokin puski ihan puun takaa, että ihan hämmästyin. Täytynee varmaan alkaa lottoomaan. Mutta jurassic rock odottaa reilu vkon päästä kivasti. Se piristää.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
- Jack Handy -
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Jyväskylän rallit! En kestä noita känniääliöitä enää sekuntiakaan!
Olin koiran kanssa äsken koirapuistosta kävelemässä kotiin, tien yli hoipertelee meitä kohti hieman ehkä parhaat päivänsä jo nähnyt humalainen ukkeli. Puhun kaverin kanssa puhelimessa ja tämä tulee holottamaan korvan juureen. Kysyn kohteliaasti, että mitä asiaa, että nopeasti nyt sitten ku puhun puhelimessa.
-Ai sulla on puhelin?
-Ei vaan puhun puhelimessa. : )
- Aiii.. ajattelin vaan iskee sut mut jos sä puhut puhelimessa ni ei sitten mitään.
-Ei se olis onnistunu muutenkaan kun olen avoliitossa.
-Aijaaa...oot avoliitossa? No sitte.
-joo.ok.heippa. *mutisee: go fuck yourself*
*Kaveri räjähtää nauruun langan toisessa päässä.*
MINÄ kaikista muualla kadulla olevista tyttösistä, jotka on oikein laittautunut, minä joka on sitten täynnä koiran kuolaa ja hiekkaa, lisänä vielä kuolainen ja hiekkainen koira. Juuri minua piti tulla lämmittelee. Olin kai niin irtolaisen näkönen, että multa varmasti irtoo ees säälistä.
EDIT: Huomenna, jos sattuu samanlainen tilanne, lyön kuolaisella ja hiekkaisella sandaalilla päähän.
Olin koiran kanssa äsken koirapuistosta kävelemässä kotiin, tien yli hoipertelee meitä kohti hieman ehkä parhaat päivänsä jo nähnyt humalainen ukkeli. Puhun kaverin kanssa puhelimessa ja tämä tulee holottamaan korvan juureen. Kysyn kohteliaasti, että mitä asiaa, että nopeasti nyt sitten ku puhun puhelimessa.
-Ai sulla on puhelin?
-Ei vaan puhun puhelimessa. : )
- Aiii.. ajattelin vaan iskee sut mut jos sä puhut puhelimessa ni ei sitten mitään.
-Ei se olis onnistunu muutenkaan kun olen avoliitossa.
-Aijaaa...oot avoliitossa? No sitte.
-joo.ok.heippa. *mutisee: go fuck yourself*
*Kaveri räjähtää nauruun langan toisessa päässä.*
MINÄ kaikista muualla kadulla olevista tyttösistä, jotka on oikein laittautunut, minä joka on sitten täynnä koiran kuolaa ja hiekkaa, lisänä vielä kuolainen ja hiekkainen koira. Juuri minua piti tulla lämmittelee. Olin kai niin irtolaisen näkönen, että multa varmasti irtoo ees säälistä.
EDIT: Huomenna, jos sattuu samanlainen tilanne, lyön kuolaisella ja hiekkaisella sandaalilla päähän.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
- Jack Handy -
- Jack Handy -
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi