Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
mun mielestä karvoja saa olla. karvattomista tulee assosiaatio lapsiin ja esiteineihin. lisäks en pidä turhamaisista miehistä, rintakarvojen ajelu on mielestäni turhamaista. en itsekään jaksa sääriä sheivailla talvisin joka viikko, ni olis se kummalllista ku äijä sit sheivailis enempi ku minä (parranajoa ei nyt lasketa tähän). ja hiukset pitää olla päässä, miehelläkin. kaljuista miehistä tulee mieleen a)skinit b)vauvat
miksi aamukännit on joidenkin mielestä tuomittavampia ku iltakännit?
miksi aamukännit on joidenkin mielestä tuomittavampia ku iltakännit?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
paha tukari
- Remington Steele
Koska aamulla kaikki kunnolliset kansalaiset menevät kiltisti töihin kello 8. Jos olet aamulla jurrissa, olet todennäköisesti monivammainen yhteiskunnan ulkopuolella elävä hylkiö. Tähän yksi hymiö, arvaa mikä.esmes- kirjoitti:miksi aamukännit on joidenkin mielestä tuomittavampia ku iltakännit?
Jatketaan samalla, olen tylsä.
entäs viikonloppuna? lauantai aamuna? ei kai se ole keskellä viikkoa suotavaa olla kauheassa jurrissa illallakaan jos aamulla pitää ponkaista duuniin.
ite huomannu monesti et kun lauantai aamuna korkkaan ekan oluen jo joskus klo 11 ni joku aina älähtää että "kauhea juoppo", samaltahan se känni ja darra tuntuu oli sit aamu tai ilta. aamulla kun alottaa ni pääsee jo ajoissa nukkumaankin
ite huomannu monesti et kun lauantai aamuna korkkaan ekan oluen jo joskus klo 11 ni joku aina älähtää että "kauhea juoppo", samaltahan se känni ja darra tuntuu oli sit aamu tai ilta. aamulla kun alottaa ni pääsee jo ajoissa nukkumaankin
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
paha tukari
- Remington Steele
^olen jo kiltisti nukkumassa kun muut alottaa ja herään seuraavana aamuna aikasin ja lähden lenkille siihen aikaan ku muut makaa vielä krapulassa 
-
paha tukari
- Remington Steele
Niinpä. Mutta tuollalailla monet ihmiset tuntuvat ajattelevan. Tuntuu ainakin, että silloin kun on itse vetänyt päiväkännin ja vetänyt katkokävelyä ihmisten ilmoilla, jengi katsoo korostetun paheksuvasti. Voi tietysti olla, ettei se johdu humalatilasta, mutta siltiesmes- kirjoitti:^olen jo kiltisti nukkumassa kun muut alottaa ja herään seuraavana aamuna aikasin ja lähden lenkille siihen aikaan ku muut makaa vielä krapulassa
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Scythe
Otsikkonsa puolesta ehdottomasti tämä: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1641811Chopper kirjoitti:
Päivän paras uutinen?
"Hillomies vangittiin miljoonapetoksesta"
Onko tänään Oton päivä?
A man's got to do what a man's got to do.