Ja jos astiat ehtivät seistä liian pitkään, tahi tiskiä tulee kerralla tiskattua paljon muttei tiskivettä vaihdettua, on lopputuloksena varmasti haalistuneita tai likaisia astioita.
Helpoin kun tiskaa aina ruokailtuaan niin eivät kasaannu.
Sinne tiskiveteenhän se rasva liukenee.Eli ei katoa minnekään vielä ilman huuhtelua.Clyde kirjoitti:Miten ne voi jäädä rasvaiseksi jos astiat pestään ennen huuhtelua kunnolla?![]()
* turvallinen, ei aiheuta pysyvää haittaa eikä vaadi käyttölupaa
* tehokas käyttöetäisyys 2-4 metriä
* helppo kuljettaa mukana, koko vain 9 cm x 3,5 cm
* helppo käyttää, sisältää suomenkielisen käyttöoppaan
* kotimaista laatua, valmistaja Suomen Turvasuihke Oy
Tehokkaammat sumutteet vaatii luvat että saa kanniskella,ostaa niitä saa esim. Virosta ja Venäjältä ilman lupiakinKakira kirjoitti:Saako pippurisumutetta tai vastaava tavallinen taaplaaja ostaa, ja jos niin mistä?
Pesu enemmän haalealla ja huuhtelu kuumalla. Jos pesee astiat liian kuumalla vedellä, palaa ruoka- aineissa oleva valkuainen pintaan kiinni. Yhdessä veden kalkin kanssa jättää vehkeet sameiksi.zatulee kirjoitti:Kait se hankaamalla tai raapimalla lähtee. Mut voi apua, enhän mä nyt jaksa astioita enää tiskaamisen jälkeen vielä hangata jollain liinalla! Ku tuskin jaksan niitä pestä... Mä oikeesti vaan vihaan tiskaamista. Mun mielestä se on ihan hirveetä hommaa. Ja aina mulle kertyy kauhea tiskivuori vaikka kuinka päättäisin et nyt tiskaan useammin. Siin vaan aina jotenki käy niin
Tuttava kertoi kokeneensa kantapään kautta, että myös hiuslakka ja suihkutettava deodorantti toimivat noissa tapauksissa. Eivät tietenkään ole lähellekään yhtä ytyjä, mutta kuulema kun silmiin saa osumaan, niin antaa ihan mukavasti aikaa singahtaa pakoon siitä sitten.Chopper kirjoitti:Tehokkaammat sumutteet vaatii luvat että saa kanniskella,ostaa niitä saa esim. Virosta ja Venäjältä ilman lupiakinKakira kirjoitti:Saako pippurisumutetta tai vastaava tavallinen taaplaaja ostaa, ja jos niin mistä?