Tuula2 en koskaan tavannut tuula poikaa kyllä se kertoi pojastaanUlrica kirjoitti: To Elo 27, 2026 3:30 pm jupina, kiitos tiedoistasi.
Mulle suurin järkytys THn henkilöstä on avaamasi huoltajuuskiista ja ns. lapsiavioliitto. En olisi tälläsiä valintoja uskonut kenenkään aikuisen ihmisen tekevän.
Pystyisitkö avaamaan THn elämää ennen tätä lapsiavioliittoa, kolmisenkymmentä vuotta pimennossa, mitä pitää sisällään?
Niemen podista mulle piirtyi epämiellyttävä kuva THn entisestä puolisosta (TL jälkeinen). Myös vihjaavat huumausaineisiin liittyvät eivät ole saaneet muualta vahvistusta. Lisäksi pyrkimys syyllistää THn naapurin miehen eron sotkijana Tuula2:stä, oli varsin kömpelö podissa. Jokainen ymmärtää tuon aikaisen lainsäädännön ja tarpeen vain paperilla olevalle todistajalle saadakseen avioeron. Sittemmin laki muuttui. Mulle Tuula2 on piirtynyt pojastaan välittävänä ja eläinrakkaana naisena. Kaunis. Eikä se mielikuva ole horjutettavissa podin vihjailuilla.
Tiedätkö mitä kautta/kontaktilla Tuula2 sai perikunnan pienen mökin itsensä ja poikansa asuttavaksi? Mitä tiedetään Tuulan lapsen isästä? Oli myös nuori, 19-vuotias tullessaan äidiksi. Painostiko TH muuttamaan Tuulaa eronsa jälkeen sukunimensä Pitkäsestä Lukkariseksi?
Tuula oli hauska ihminen ja juuri sellainen kun kuvailet mitä tulee esim alkoholi juomiin en muista en minä ainakaan nähnyt mitään erikoista
Mitä th tulee oli semmoinen erakko synkkämielinen
Ja oli sellainen tunne että tuula1 oli pelkäsi siellä ja oli yksinäinen
Ei kavereita ja sulkeutui jos olisi ollut nykyinen lastesuojelu ei varmasti olisi mennyt läpi
Mut th ja meijän välit erosivat vähän ennen tuula2 kuolemaa en tunne nyt kun tiedätte vähän enemmän th elämästä niin kuvasiko se viimeinen exä sanoilla JÄÄRÄ
Siitä on niin kauan aikaa en muista kaikkea enää