Big Brother 2008
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Saako pekkaeric kysyä, miksi marianna? Sehän on melkein persoonaton ja sairaan ylimielinen ja koppava. Vai siksikö juuri?
Sitten iltalehdestä...
Big Brother -talon asukkaiden eilinen rakkaus-keskustelu sai yllättäviä käänteitä.
Moni talon asukki nosti kätensä pystyyn kysyttäessä, että kuinka moni on jo ehtinyt ihastua talossa tai sen sisällä.
Andreas yllätti paljastamalla ihastuneensa Johaniin.
- Siihen ei liity rakkautta tai seksiä, mutta mä olen ihastunut sen olemukseen, kun se on niin samanlainen kuin minä, mies kertoi avoimesti.
Biseksuaaliksi tunnustautunut Andreas kertoi nauttivansa varsinaisesta parisuhteesta ainoastaan naisen kanssa. Mieheltä hän tunnusti haluavansa vain seksiä.
Andreas tunnusti, ettei hänen avovaimonsa varsinaisesti tiennyt hänen pitävän myös miehistä.
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2008 ... 0_bb.shtml
Sitten iltalehdestä...
Big Brother -talon asukkaiden eilinen rakkaus-keskustelu sai yllättäviä käänteitä.
Moni talon asukki nosti kätensä pystyyn kysyttäessä, että kuinka moni on jo ehtinyt ihastua talossa tai sen sisällä.
Andreas yllätti paljastamalla ihastuneensa Johaniin.
- Siihen ei liity rakkautta tai seksiä, mutta mä olen ihastunut sen olemukseen, kun se on niin samanlainen kuin minä, mies kertoi avoimesti.
Biseksuaaliksi tunnustautunut Andreas kertoi nauttivansa varsinaisesta parisuhteesta ainoastaan naisen kanssa. Mieheltä hän tunnusti haluavansa vain seksiä.
Andreas tunnusti, ettei hänen avovaimonsa varsinaisesti tiennyt hänen pitävän myös miehistä.
Viimeksi muokannut loneliness, Su Elo 31, 2008 12:57 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
loneliness
- Jessica Fletcher
BB-Nikon ja Idols-Nissen välit puhuttavat
Big Brother-talon nuorin asukki on paljastanut tuntevansa Idolsista tutun Nissen, kertoo Sub verkkosivuillaan.
Nisse Nurmi ei halua kommentoida välejään BB-Nikoon. 21-vuotias Niko on keskustellut Nissestä pariin otteeseen Minnan kanssa. Erään keskustelun aikana Niko uteli naiselta, onko tämä kuullut juttuja, jotka liittyvät häneen ja Nisseen.
- En mä susta oo kuullu, vaan yhestä toisesta, Minna vastasi nuorelle miehelle.
- Kun mä viime vuonna hain tänne, niin se sano, että jos mä pääsen niin et v***u puhu, Niko kertoi.
Niko olisi halunnut kertoa Minnalle enemmänkin asiasta, mutta päätti keskustelun kuitenkin lyhyeen.
Idols-Nisse: En kommentoi
Idols-Nisse ei halunnut kommentoida hänen ja Nikon välistä yhteyttä Subille. Nuorukainen tavoitettiin lomalta, mutta hän oli vastauksissaan vaitonainen ja lyhytsanainen. Nisse tunnusti kuitenkin, että hän tuntee Nikon.
- No, me tutustuttiin joku kolme tai neljä vuotta sitten. Mitä se on keskustellut? Kenen asukkaan kanssa? Mitä se oikein sanoi?, Nisse kysyi toimittajalta.
Nisse kertoi törmäävänsä Nikoon joskus baareissa. Ajat ovat kuitenkin hänen mukaansa muuttuneet eikä mies biletä enää niin paljon. Kysymykseen minkälainen suhde hänellä ja Nikolla on, mies vastasi:
- Kuten sanoin, en halua kommentoida.
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2008 ... 6_bb.shtml
Sellasta soopaa. Ei nyt järin kiinnostavaa. Lisätäänpä vielä vähän...
Armeijatarinoinnin lopuksi Niko kertoi myös vierailustaan helsinkiläiseen homosaunaan.
- Vedin poppersia ja olin aivan kujalla. Ja sitten siellä oli plus 54-vuotiaat, jotka kähmivät. Ja en mä sitten tiedä, että raiskattiinko mut sinne, Niko tunnusti ohimennen.
Ilta oli nuorukaisen mukaan niin pimennossa, ettei tapahtumien kulusta ollut tarkempaa tietoa.
Sitten Minnasta, jos nyt jotain hirveästi kiinnostaa...Elokuvasta Riot-on. Minnan seksikäs (?) tanssi.
http://bellemont2.blogspot.com/
Editedit..
Big Brother-talon nuorin asukki on paljastanut tuntevansa Idolsista tutun Nissen, kertoo Sub verkkosivuillaan.
Nisse Nurmi ei halua kommentoida välejään BB-Nikoon. 21-vuotias Niko on keskustellut Nissestä pariin otteeseen Minnan kanssa. Erään keskustelun aikana Niko uteli naiselta, onko tämä kuullut juttuja, jotka liittyvät häneen ja Nisseen.
- En mä susta oo kuullu, vaan yhestä toisesta, Minna vastasi nuorelle miehelle.
- Kun mä viime vuonna hain tänne, niin se sano, että jos mä pääsen niin et v***u puhu, Niko kertoi.
Niko olisi halunnut kertoa Minnalle enemmänkin asiasta, mutta päätti keskustelun kuitenkin lyhyeen.
Idols-Nisse: En kommentoi
Idols-Nisse ei halunnut kommentoida hänen ja Nikon välistä yhteyttä Subille. Nuorukainen tavoitettiin lomalta, mutta hän oli vastauksissaan vaitonainen ja lyhytsanainen. Nisse tunnusti kuitenkin, että hän tuntee Nikon.
- No, me tutustuttiin joku kolme tai neljä vuotta sitten. Mitä se on keskustellut? Kenen asukkaan kanssa? Mitä se oikein sanoi?, Nisse kysyi toimittajalta.
Nisse kertoi törmäävänsä Nikoon joskus baareissa. Ajat ovat kuitenkin hänen mukaansa muuttuneet eikä mies biletä enää niin paljon. Kysymykseen minkälainen suhde hänellä ja Nikolla on, mies vastasi:
- Kuten sanoin, en halua kommentoida.
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2008 ... 6_bb.shtml
Sellasta soopaa. Ei nyt järin kiinnostavaa. Lisätäänpä vielä vähän...
Armeijatarinoinnin lopuksi Niko kertoi myös vierailustaan helsinkiläiseen homosaunaan.
- Vedin poppersia ja olin aivan kujalla. Ja sitten siellä oli plus 54-vuotiaat, jotka kähmivät. Ja en mä sitten tiedä, että raiskattiinko mut sinne, Niko tunnusti ohimennen.
Ilta oli nuorukaisen mukaan niin pimennossa, ettei tapahtumien kulusta ollut tarkempaa tietoa.
Sitten Minnasta, jos nyt jotain hirveästi kiinnostaa...Elokuvasta Riot-on. Minnan seksikäs (?) tanssi.
http://bellemont2.blogspot.com/
Editedit..
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
...Olisivat nyt mieluummin valinneet sinne taloon mielenkiintoisia persoonia, eikä ihmisiä joilla on mahdollisimman paljon luurankoja kaapissa ja joista niin ollen riittää kirjoiteltavaa keltaisessa lehdistössä...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Taitaa olla ihan tietoinen ratkaisu, että haetaan skandaalinkäryisiä ihmisiä, joista lehdet sitten saavat paljon kirjoittamista. Kaikki julkisuus on hyvästä kuvaa varmastikin formaatin ideaa. Mitä enemmän skandaaleja, mitä enemmän kirjoituksia, sitä enemmän ihmiset kiinnostuvat ja alkavat seuraamaan ohjelmaa ja ostavat BB 24/7 paketteja. Tiukkaa bisnestä.Mike Manner kirjoitti:...Olisivat nyt mieluummin valinneet sinne taloon mielenkiintoisia persoonia, eikä ihmisiä joilla on mahdollisimman paljon luurankoja kaapissa ja joista niin ollen riittää kirjoiteltavaa keltaisessa lehdistössä...
Nuo luurankoja keränneet ihmiset myös usein ovat ihmisiä, joilla on tapana paljastella niitä pikkuhiljaa pienessä kännissä. Lisää draamaa taloon, lisää katsojille.
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Pekkaeric, joo kännissä yöllä sössötin jotain. Siis tuo kysymys...pekkaeric kirjoitti:Lonelle; Itse en ole tuollaista kuvaa Mariannasta saanut.
Pää kääntyy anyway tummatukkaisten tyttöjen suuntaan, joten ehkä siinä syy.
Oma suosikkisi?
Itellä ei varsinaista suosikkia ole. Ei ketään hirveän hauskaa ihmistä talossa. Naisista se Mia vai Miia on ihan nätti, sanotaan nyt sitten vaikka se
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
loneliness
- Jessica Fletcher
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ollaanpas sitä ahdasmielisiä.Bombay kirjoitti:Tai sit se luulee olevansa Ozzzzzy.loneliness kirjoitti:Mikä ihmeen fetissi miehillä on pitää kajalia vai mitä se silmänympärysmeikki on? Ristolla kunnon silmämeikit nyt telkussa. Luulisi, että päälle parikymppisenä olisi jo tullut järkiinsä, ellei sitten luule olevansa nainen miehen ruumiissa?
Seuraavaksi kysyt että mikä on juttu, että pukeutuu pelkkiin mustiin vaatteisiin.
Sinällänsä ihmettelen kyllä, että miksi vitussa ihmiset pukeutuu esim. Olvin paitoihin. Minusta se on tuhansia kertoja nolompaa ja äärimmäisen typerää, kun vertaa vaikka kajalin käyttöön.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Kyllä. Ihmisen on vaikea joskus ymmärtää asioita, mihin ei itse ole perehtynyt, eikä koe niitä omiksi jutuikseen.VoDKa kirjoitti:
Ollaanpas sitä ahdasmielisiä.
Seuraavaksi kysyt että mikä on juttu, että pukeutuu pelkkiin mustiin vaatteisiin.
Sinällänsä ihmettelen kyllä, että miksi vitussa ihmiset pukeutuu esim. Olvin paitoihin. Minusta se on tuhansia kertoja nolompaa ja äärimmäisen typerää, kun vertaa vaikka kajalin käyttöön.
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
- Juliet Jones
- Axel Foley