Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

nyt ärsyttää pari tämän vuoden puolella kirjautunutta nimimerkkiä (toki muutama aiemminkin saapunut), joiden kaikki (5-10) viestiä ovat sisällöltään "ohhoh", "aivan kauhea juttu" ja "todellakin järkyttävää". ei sillä ettenkö itse suoltaisi turhaa sisällötöntä löpinää mutta ainakin pyrin miettimään asioita vähän pidemmälle ja kirjoittamaan kommentteihini useamman ku yhden lauseen/huudahduksen.
*1 §* Jokainen uusi käyttäjä on heti hyväksymisensä jälkeen
moderaattoreiden erityistarkkailussa. Mikäli viesteistä ilmenee, että
käyttäjällä ei ole mitään annettavaa keskustelupalstalle, tai että hän
rikkoo palstan sääntöjä, voidaan kirjoitusoikeudet poistaa ilman varoitusta.
noh, ei kukaan ole seppä syntyessään.. ehkä se tästä vielä paranee.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Mua ärsyttää (lievästi) nää Kouvola- ja oliko se nyt Kuopio-ketju tää uusin. Ei niissä itsessään mitään pahaa ole, mutta en ainakaan itse jaksa selata niitä läpi, kun tuntuvat olevan sisäpiirijuttuja. Vielä jos näitä pari tehdään, ei enää muualle tarvi kirjoittaakaan!
Ymmärrän toki, että "kavereitten" kanssa on kiva muistella menneitä jne. mutta en ainakaan omalta osaltani ota vastuuta, jos kirjoittamani jutut jossain vaiheessa pitäisi sisällyttää näihin ketjuihin ja kirjoitankin ne muualle. Ei mua muuten haittaa...
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

mm. tässä ketjussa
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... highlight=

jatketaan sitä samaa p**kaa,eli munat pois,lynkkaus jne jne joita esiintyy jokaisessa vastaavassa ketjussa.Ärsyttää lukea ketjua kun luulee että sinne tullut jotain uutta ja järkevää ja sit siellä onkin älyttömiä kommentteja jotka toistaa itseään jokaisessa vastaavassa ketjussa.

(enkä nyt puolustele yhtäkään paskiaista joka käyttää lapsia hyväkseen)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Chopper kirjoitti:jatketaan sitä samaa p**kaa,eli munat pois,lynkkaus jne jne joita esiintyy jokaisessa vastaavassa ketjussa.Ärsyttää lukea ketjua kun luulee että sinne tullut jotain uutta ja järkevää ja sit siellä onkin älyttömiä kommentteja jotka toistaa itseään jokaisessa vastaavassa ketjussa.
Kaippa se sitten on kivaa kasvatella sitä viestimäärää taivastelemalla, korostamalla omaa mielipidettään ja joissain tapauksissa uhoamalla mitä tekisi, jos saisi tuollaisenkin tekijän kiinni. Itsekin sorrun välistä sanomaan jotain taivastelua tms., mutta koitan sitä yleensä välttää.

Niin, tai sitten ketju menee väittämiseksi jostain ihan turhasta pienestä faktan murusesta tai sitten joku ei tajua, että toinen spekuloi. Hoi, ylläpito! Uuteen softaan sellainen spekulointitagi ja!
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Howler kirjoitti:Hoi, ylläpito! Uuteen softaan sellainen spekulointitagi ja!
Joku ihan tällainen on hyvä:

[SPEKULAATIO ALKAA] ... [SPEKULAATIO LOPPUU]
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

Howler kirjoitti: Hoi, ylläpito! Uuteen softaan sellainen spekulointitagi ja!

Mitä turhia. Antaa faktamiesten ruikuttaa dementoituneesti. :wink:

.
.

kaukana poissa

.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:
Howler kirjoitti: Hoi, ylläpito! Uuteen softaan sellainen spekulointitagi ja!

Mitä turhia. Antaa faktamiesten ruikuttaa dementoituneesti. :wink:
Ja annetaan kackelsbergmiesten/naisten suoltaa loputtomasti kakkia.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Nylonköysi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

Se, kun markja ei toimita minulle linkkejä mitä pyydän. Siis voiko olla, että sen väitteet eivät ole totta? :shock:
Howler
Axel Foley

Palstalle on nyt tullut pari sellaista "sisäpiirijuttua" jotka pikkaisen ärsyttää, varsinkin siksi, että aloitusviestit on yleensä joku pikkujuttu (ei edes kunnon alustus). :evil:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Etusivun suuri otsikko, jossa käytetään muotoa :x Akaasta.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

.

Tuo Minfon sivuilla joka väliin änkevä muijan lärvi. Eikö ylläpito voisi poistaa sitä?

.
.

kaukana poissa

.
HBIC
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja HBIC »

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:.
Tuo Minfon sivuilla joka väliin änkevä muijan lärvi. Eikö ylläpito voisi poistaa sitä?
.
Niinpä! Mun täytyy ainakin F5:staa aina sivu, kun "erroottiset" silmät lävähtävät ruudulle.
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

HBIC kirjoitti:
synkempi hautajaisvieras kirjoitti:.
.
Niinpä! Mun täytyy ainakin F5:staa aina sivu, kun "erroottiset" silmät lävähtävät ruudulle.

Kiitos sinulle! Tuosta F5:sta näyttäisi olevan apua. Ei nimittäin ole vähään aikaan lärvi pamahtanut näkyville. :)

.
.

kaukana poissa

.
Howler
Axel Foley

^ Mistä ihmeen lärvistä te puhutte? Itselle ei ole lävähtänyt yhtään mitään ylimääräistä ruudulle, niin jäi ihmetyttämään o.O

(Toisaalta, AdBlock käytössä..)
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

????? samaa ihmettelen. Ei mitään lärvejä missään koskaan....

Laittakaahan päälle 'estäponnahdusikkunat'....voisi auttaa.
Nuotio & Äreät Tiput
Lukittu