Tre, helmikuussa kadonnut, kesällä tapettuna löytynyt tyttö?

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Lumienkeli
Martin Beck

Re: Tre, helmikuussa kadonnut, kesällä tapettuna löytynyt ty

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

http://ilostmyownlife.blogspot.fi/2011_ ... chive.html

Tuosta pääsee alkuun tässä sisarushommassa josta puhuin. Piti siitä aiemmin jo kysellä, mutta se jäi...

http://www.youtube.com/watch?v=ztI8kkEOmts

Tuo lienee se mainittu video. Sinivuori on aikas harvinainen sukunimi näin btw. Googlettamalla kaikki vie vain tähän bloggaajaan tai häneen liittyviin sivustoihin :roll:
Aavatulio
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Aavatulio »

Okei olen uutukainen täällä joten älkääs nyt ihan heti mua ampuko. Piti vaan aiheeseen liittyen sanoa että oon ton videon katsonut useampaan kertaan ihan mielenkiinnosta ja musta siinä kyllä on aika paljon sellasia kuvia jotka vois hyvinkin sit olla siskoista otettu, toi hautajaiskuvakin ja kaikkea. Toisaalta kerran onnistuin löytämään tän videon tekijän irc-galleriasta ja sillä oliki sitten joka toinen päiväkirjamerkintä ainakin näitä "R.I.P sisko <3". Tiedä häntä, trolli tai ei mutta mielenkiintoni heräsi silti :c Ja tosiaan olihan se vähän epäilyttävää että kuolleita siskoja olis kolme ja vielä serkku siihen kaupanpäälle.
Alkuperäseen aiheeseen vielä sen verran että selasin tota tuon tytön blogia ja mä sain ainakin sellaisen kuvan että tätä kirjottajaa olis nimenomaan huijattu, koska ainakin kolme tekstiä siltä löytyi tohon oonaan liittyen, enkä mä jaksa uskoa että hän olis ite nää keksinyt. (Vaikka voisi se niinkin olla.) ja ai niin, anteeksi jos nostin ns "turhaa" aihetta :p
Kat_Revolver
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Kat_Revolver »

Ilmiöhän on ihan mielenkiintoinen ja keskustelua herättävä, mutta kenties tämän voisi siirtää johonkin muuhun osioon? Ilmeisesti kuitenkin kaikki threadissa mainitut hahmot ovat fiktiivisiä.

Itse en jaksa ymmärtää miten joku jaksaa nähdä vaivaa sepittääkseen jotain tällaista, mutta kaiketi se on ymmärrettävämpää teineiltä kuin aikuiselta ihmiseltä, vaikka siitäkin on ihan tunnettu esimerkkikin olemassa :roll:
Muovipussi päähän ja ruumis suohon.
Michelangela
Neuvoja-Jack
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

Joo niinhän tää oiskin jo aika siirtää vaikka vapaan keskustelun puolelle, ja otsikoksi voisi laittaa vaikka "huijaus-tarinat"-tms. Kyllä se ihmetyttää miten joku kehtaa jatkaa huijaamista, yhen kerran lipsahduksen mukula-ikäiseltä ymmärtää, mutta että jatkaa ja jatkaa... Eikä tajua ees hävetä tommosta, toisten tunteilla leikkimistä, säälin ja huomion kerjäämistä itselle. Mikähän ihmeen mynchausenin syndrooma sellaisenkin käytöksen takana oikein on?
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
Aavatulio
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Aavatulio »

Lisään vielä, että löysin myös ton bloggaajan Galleriasta ja sillä oli ton blogissa olleen postauksen aikoihin myös gallerian omassa "blogissa" Mc Manen Kadonneet-biisin lyriikat ja otsikkona oli "Oona</3" et mä oon ainakin vahvasti sitä mieltä että tätä bloggaajaa on nyt tässä kyllä kusetettu D: Tän vois kyllä tosiaan siirtää toiselle osastolle, sitä komppaan!
Nothing lasts forever except you and me
Vastaa Viestiin