Lyly Rajala ja "mestauslista"

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Jaakko Terävä
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Jaakko Terävä »

Lyly Rajala - Dannyn entinen rumpali!

Kansanedustajat ovat tottuneet menemään mistään välittämättä - siltä se toisinaan ainakin näyttää. Mielestäni tämä tämän ketjun keskusteluaihe ei ole lainkaan kehnoimmasta päästä aiheita pohdiskeluun.

Ja kun aivan suoraan sanotaan: olen nähnyt kansanedustajia ns. jatkoilla erilaisissa paremmissa baareissa, eikä se koti ole useinkaan ollut päällimmäisenä asiana ( vaikka toki saisi olla ), joten...
Elämässä on mielenkiintoisia asioita enemmän kuin mitä on aikaa niihin perehtymiseen
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Naprapath kirjoitti:Mutta jos joku on noin epäkorrekti, niin eikö sille voi vaikka mainita asiasta mieluummin kuin nostaa valtakunnallisen kohun. Enkä kyllä vieläkään tuota ihan seksuaalisen häirinnän kategoriaan laittaisi.
Ei se huomauttaminen asiaa tekemättömäksi saa. Tyyliin: nipistelystä pitää tajuta sanoa! Häirintänä ja häiritsevänä itse sitä pidän, aika ilmiselvää mitä vastapuolen mielessä silloin liikkuu. Onneksi ainakaan oman sukupolveni miesedustajat eivät moiseen kovin usein tunnu syyllistyvän (näin siis tissienkantajana itse koen asian), enemmän nämä tuijottelijat kuuluvat vanhempiin ikäluokkiin.
-Hale-
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja -Hale- »

joey kirjoitti: Vai olisiko paremmin toiminut: "Tanja Karpela syyttää SitäjaSitä ahdistelusta!". Eiköhän ole parempi, että nämä herrat ilmiantaneet kansanedustajaneidit ja -rouvat saavat vasikoida anonyymisti.
.
No, kyllä minun mielestäni olisi parempi syyttää toisia omalla nimellään, kuin huudella anonyyminä nimiä ilmaan. Olisi varmaan näiden syytettyjenkin kiva tietää, että kuka syyttää ja mistä. No, tätä varmaan julkisuudessa puidaan vielä, joten eiköhän sieltä selvinne yhtä ja toista.

Kannan ottaminen syyttömyyteen/syyllisyyteen on vaikeaa, koska en tiedä muutakuin, että häiritty on ja ketkä ovat häirinneet.
Naprapath
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Naprapath »

joey kirjoitti:Ei se huomauttaminen asiaa tekemättömäksi saa. Tyyliin: nipistelystä pitää tajuta sanoa!
Taidetaan nyt puhua eri asiasta. Minä tuijottamisesta ja sinä nipistelystä.
joey kirjoitti: Häirintänä ja häiritsevänä itse sitä pidän, aika ilmiselvää mitä vastapuolen mielessä silloin liikkuu.
Voin miesten puolesta sanoa, että se liikkuu siellä mielessä vaikkei hiplaamaan pääsisikään. ;)
joey kirjoitti: Onneksi ainakaan oman sukupolveni miesedustajat eivät moiseen kovin usein tunnu syyllistyvän (näin siis tissienkantajana itse koen asian), enemmän nämä tuijottelijat kuuluvat vanhempiin ikäluokkiin.
Niin. Tämä onkin mielenkiintoista. Tuleekohan miehistä sitten vanhemmiten perverssimpiä tai kurittomia, vai johtuuko siitä, että nykyään nipistelystä saa litsaria poskelle.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

cicero kirjoitti:no juu katsoa voi mutta tuijottaminen on hyvin epämiellyttävää...käsittääkseni tässä on kuitenkin kyse vähän isommasta asiasta kuin pelkästä katselusta tai asun kehuminen
Rehellisyyden nimissä täytyy kyllä sanoa, että eräät naiset kyllä kehtaavat pukeutua hyvinkin paljastavasti ja ihmepä tuo olisi jos ei miehet niitä tissejä tuijottaisi, jos ne siinä melkein paljaana möllöttävät. :lol:
Sitten vielä hämmästellään, että mitäköhän tuokin pervo tuossa kyttää? :roll:
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Tiina kirjoitti: Rehellisyyden nimissä täytyy kyllä sanoa, että eräät naiset kyllä kehtaavat pukeutua hyvinkin paljastavasti ja ihmepä tuo olisi jos ei miehet niitä tissejä tuijottaisi, jos ne siinä melkein paljaana möllöttävät.
Provosointi ja katseidenhaku on tietenkin toinen asia, mutta sanottakoon naissukupuolen puolustukseksi vielä että kyllä ne tuppaavat muutenkin tuijottamaan.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Tiina kirjoitti:
-Hale- kirjoitti:Niin ja tuo palkitseminenhan sitten poistaa omaisten kärsimisen ja häpeän??
No ainakin Ilen tyttöystävä oli tyytyväinen miehensä toimintaan.
Luottamus Ileen on vain kasvanut, sanoi hän. :lol:
Ike. Ei Ile.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tiina
Sherlock Holmes

^ :lol: Sorry. Hyväkin ystävä? :D
Marsalkka
Horatio Caine

Tiina kirjoitti:^ :lol: Sorry. Hyväkin ystävä? :D
Tuntematon minulle. Mutta lempinimi yleisesti tiedossa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
potnapekka
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja potnapekka »

Mitä lyly ei tekis että saapi uudestaan paikan eduskuntaan.

Julkisuus leikkiä että pysyy nimi muistissa mutta se kraateri naama ei ainakaan tule multa ääntä saamaan.
Muistaakseni oli joskus otsikoissa väitettiin että olis silloista naisystäväänsä koputellu kämmenillä naamalle.
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Tapasin Lylyn ohimennen ja ajauduin juttusille. Hän oli mielestäni erittäin mukava, maanläheinen ja huumorintajuinen sälli. Jäi poikkeuksellisen kiva positiivinen kuva mieleen. Itse asiassa en tiennyt hänestä etukäteen mitään, ennen kuin lähdimme eri suuntiin ja hän antoi käyntikorttinsa.
Tiina
Sherlock Holmes

^Somaa. :lol:
Niin no eihän se sitä sano, että jos taputtelee joitain mimmejä takamuksille ja joitain taas nassuun, ettei sitä voisi niin kuin "miesten kesken" olla ihan kivakin kaveri. :roll: :D
Ihmisessä on monia eri puolia.....
Marsalkka
Horatio Caine

Tiina kirjoitti:^Somaa. :lol:
Niin no eihän se sitä sano, että jos taputtelee joitain mimmejä takamuksille ja joitain taas nassuun, ettei sitä voisi niin kuin "miesten kesken" olla ihan kivakin kaveri. :roll: :D
Ihmisessä on monia eri puolia.....
Onko Lyly taputellut joitain mimmejä takapuolille?
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Rintoihin katselu on kuin pahanhajuinen hengitys: suurin osa sitä sairastavista ei edes tiedä kärsivänsä siitä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Tiina
Sherlock Holmes

Marsalkka kirjoitti:Onko Lyly taputellut joitain mimmejä takapuolille?
Marsalkka taitaa pitää Lylyä ihan tuhnakkeena.
Varmasti on taputellut.
Eikös hän ole ollut avioliitossakin? :lol:
Vastaa Viestiin