Opettaja harrasti seksiä viiden teinin kanssa-6v Linnaa

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Tiina kirjoitti:^ :lol:
Tässä sen huomaa, että miehet on Marsista ja naiset Venuksesta.
Itselläni ei ollut, (eikä tietääkseni kellään kavereillanikaan) minkäänmoisia fantasioita miesopettajistamme.
Hyi kauhea mikä ajatuskin. :lol:
Ari Peltonen:

"Women are from Venus, men are from Anus."
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Tiina kirjoitti:^ :lol:
Tässä sen huomaa, että miehet on Marsista ja naiset Venuksesta.
Itselläni ei ollut, (eikä tietääkseni kellään kavereillanikaan) minkäänmoisia fantasioita miesopettajistamme.
Hyi kauhea mikä ajatuskin. :lol:
Mulla oli yläasteella yhdestä, mutta se olikin nuori, komea, vasta valmistunut opettajanalku. :wink:
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Aariel kirjoitti:Mulla oli yläasteella yhdestä, mutta se olikin nuori, komea, vasta valmistunut opettajanalku. :wink:
Mullakin oli :D :roll: Tapaus oli komea kuin mikä, ja flirttaili takaisin. Ja ikäeroa ei siis tässäkään tapauksessa ollut niin paljoa, etteikö jossakin muussa ympäristössä olisi voinut onnistuakin :D
Aariel
Vic Mackey

^Puhuutaankohan samasta tapauksesta? :lol: Kato eihän Suomessa kovin montaa hyvännäköstä opettajaa voi olla :lol: Sitten oli yksi sijainen myös yläasteella. Se oli sellanen rento renttu, se oli kans aika hottia :wink:

Mutta itse aiheeseen palatakseni. Se on ihan totta, että juttuun suhtauduttaisiin eri tavalla, jos hyväksikäyttäjä olisi mies. Vaikkakin olen huomannut, että näissä lasten seksuaalisessa hyväksikäytöissä on alettu kyseenalaistamaan uhrejakin.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Meillä oli yläasteella yks maikka, joka pyys aina hyvänmuotoisia mimmejä taululle ja sit katteli niitten perseitä. Jätkien kanssa naurettiin sille aikansa, mut sit hymy alko hyytymään kun se pyys jätkiäkin taululle ja tsiikaili niiden perseitä :shock:
Aariel
Vic Mackey

^:lol:*reps*
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Eikö nuo kulmakarvat kerro jo paljon. Tarkoitan... katsokaa nyt niitä. KATSOKAA.

No rehellisesti, olen kyllä valtaväestön kanssa samaa mieltä siitä, että luulisi poikien olevan vain onnellisia tuommoisesta huomiosta. Opettajan itse epäilisin olevan joku sellainen tapaus, joka ei ole ihan onnistunut kasvamaan sen ikäiseksi kuin pitäisi olla ja kuvittelee olevansa teini yhä (tiedätte näitä tapauksia, eukko on oikeasti 55-vee ja luulee että H&M on yhä hänen päivittäinen vaateliikkeensä...).

Mutta se on totta, että jos kyseessä olisi ollut mies, niin pedofiilihän se heti olisi ollut, kuten joku jo aiemminkin tästä ajatusmallista mainitsi. Ehkä siinä on se, että kun tekijä on mies, on se jotenkin nöyryyttävempää muka että tekijä on uhrin sisällä, kuin mitä näin päin, että uhri on tekijän sisällä. Miksikä muuten se ei voisi olla niin, että nuoret neitoset haaveilevat siitä miesopettajasta ja sitten jos ja kun tämä miesopettaja hairahtaa, niin neitoset saavat sekä rahaa korvauksena/hysyttelynä, että tyytyväisen mielen siitä, että saivat paneskella sen "koulun hottiksimman" opettajan kanssa? Kurja on miesopettajien asema tuollaisissa tilanteissa.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

No onpas taas "uhreja" jessus... Miten tollasesta teosta voi edes vankeutta laittaa, kukaan tuskin noista pojista on valittanut...
What you do... Makes you who you are.
Aariel
Vic Mackey

VoDKa kirjoitti:Eikö nuo kulmakarvat kerro jo paljon. Tarkoitan... katsokaa nyt niitä. KATSOKAA.
Tainnut mennä lievästi sanottuna vähän nyppimiset pieleen :lol:
Musta Nuoli
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Musta Nuoli »

DonHessu kirjoitti:No onpas taas "uhreja" jessus... Miten tollasesta teosta voi edes vankeutta laittaa, kukaan tuskin noista pojista on valittanut...
Niinpä. Mutta annetaan sitten "tasa-arvon" nimissä kaikille linnaa, myös naisille! Kaipa sitä jatkossa sitten nostetaan myös naisille syytteitä seksuaalisesta ahdistelusta, sillä eri järjestöjen mukaanhan mikä tahansa, minkä ihminen subjektiivisesti kokee ahdisteluksi, on ahdistelua. Ja kyllä monta miestä voi ahdistaa kännisten leskirouvien käpälöinnit tai vanhojen eukkojen katseet takamuksessa. Tai pelkästään Lenita Airiston näkeminen voi jo ahdistaa...

On se itse asiassa erikoista, että vaikka tytöt kehittyvät keskimäärin kaksi vuotta poikia nopeammin ja ovat siis varhaisemmin sukukypsiä ja seksuaalisesti aktiivisia, niin siinä missä teinityttöön sekaantuminen on suuren yleisön silmissä "pedofiliaa", niin teinipojan kohdalla asia on aivan eri, vaikka samanikäinen teinipoika on itse asiassa yleensä paljon kehittymättömämpi.

Jos minä olisin päätynyt vaikka 14-15-vuotiaana hehkeän nuoren naisopettajan kanssa sänkyyn, niin olisin kyllä kernaasti antautunut "hyväksikäytettäväksi" ja lähinnä kiittänyt rukoillen hyvää onneani. Jos samanikäinen, fyysisesti pari vuotta kehittyneempi tyttö haluaisi saada joltain nuorelta miesopettajalta, ja onnistuisi pyrkimyksissään, niin miksiköhän tästä tosiaan syntyy heti lynkkausmentaliteetti?

Jos kriittisessä iässä oppilaat saavat esim. nuoren, puoleensavetävän sijaisen, niin kyllähän tämä usein hormonit käynnistää. Jos kyseessä on nuori naisopettaja, valtaosa pojista läpikäy enemmän tai vähemmän seksifantasioita, ja jos kyseessä on nuori "hottis" miesopettaja, niin tuskinpa teinitytöt sen siveellisemmin ajattelevat.

Toki ikäerojen suhde vaikuttaa tähän. Vaikka asia periaatteessa olisi sama (aikuinen harrastaa seksiä teinin kanssa), niin kyllä se monelle tuntuisi henkisesti paljon ikävämmältä, jos vaikka 62-vuotias äijä olisi pannut 15-vuotiasta kuin jos 22-vuotias (esim. nuori opettajansijainen) tekisi saman. Puhumattakaan kauhuskenaariosta, jossa 62-vuotias saksanopettajatar hyväksikäyttäisi 15-vuotiasta poikaa!

Ja vaikka kummatkin osapuolet olisivat laillisen rajan ylittäneitä tai täysi-ikäisiä, niin liian suuri ikäero saa vähän kakistelemaan. Toisaalta saavathan vanhatkin äijät naista, kun rahaa ja varallisuutta löytyy, siitähän se romantiikka monen naisen kohdalla on kiinni.

(Aiemmin esitetyt skenaariot ovat muuten oikeassa: englanninopettajat ovat paljon hyvännäköisempiä kuin muiden kielien opettajat, varsinkin saksaa opettavat naiset muistuttavat useasti vanhentunutta naispuolista versiota Hitleristä, ja ruotsinopettajatkaan harvoin ovat kovin puoleensavetäviä. Muista kielistä ei ole minulla kokemusta - mikähän mahtaa olla esim. ranskanopettajien kvaliteetti?)
"Let each note I now play
be a black arrow of death
sent straight to the hearts
of all those who play false metal"
Yökiitäjä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Yökiitäjä »

joey kirjoitti:Tapaus oli komea kuin mikä, ja flirttaili takaisin. Ja ikäeroa ei siis tässäkään tapauksessa ollut niin paljoa, etteikö jossakin muussa ympäristössä olisi voinut onnistuakin :D
Tästä päästäänkin siihen, että eivät tytöt ja pojat teini-iässä kovinkaan paljon poikkea toisistaan. 14-vuotiaat tytöthän usein avoimesti flirttailevat aikuisten miesten kanssa, eli antavat selkeän viestin että haluisivat saada hieman yksityisopetusta. Tähän kun lisätään vielä bitch-tyylinen pukeutuminen kireisiin ja paljastaviin vaatteisiin, niin ei jää epäselväksi se mitä he haluavat.

Aika ristiriitaista että tytöt ovat avoimen seksuaalisia, mutta samanaikaisesti sitä pidetään kovin pahana asiana että joku aikuinen harrastaa seksiä 14-vuotiaan kanssa.

Erona tässä on vaan se miten asia tuodaan esiin. Teini-ikäiset pojat ovat seksuaalisuuden suhteen hieman salaperäisen oloisia, mutta tytöt taas avoimesti ilmaisevat sen mitä tekisi mieli.
Yökiitäjä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Yökiitäjä »

apollo kirjoitti:mut sit hymy alko hyytymään kun se pyys jätkiäkin taululle ja tsiikaili niiden perseitä :shock:
Tää oli kyllä ihan paras :D

Nyt on siis todettu että:

teini-ikäinen poika + naisopettaja = SALLITTAVAA ja
teini-ikäinen tyttö + miesopettaja = TUOMITTAVAA.

Entäpä tilanteet missä on teini-ikäinen tyttö ja naisopettaja, tai vastaavasti teini-ikäinen poika ja miesopettaja. Ovatko ne sallittavia tai tuomittavia? Voihan se olla, että joillakin herää kiinnostus myös omaan sukupuoleen :roll:
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Yökiitäjä kirjoitti: Aika ristiriitaista että tytöt ovat avoimen seksuaalisia, mutta samanaikaisesti sitä pidetään kovin pahana asiana että joku aikuinen harrastaa seksiä 14-vuotiaan kanssa.
Luulen, että tytöt lähinnä teeskentelevät olevansa avoimen seksuaalisia, olematta sitä oikeasti. Eihän kukaan nyt oikeasti tuon ikäisenä ole vielä omasta seksuaalisuudestaan täysin selvillä. Sanoisin kokemuksesta (siis lähinnä siltä pohjalta, että olen itse ollut 14-vuotias tyttö ja tehnyt ties mitä typeryyksiä silloin), että 14-vuotiaaseen tyttöön kohdistuu hirveästi ympäristön paineita. Tyttö luo itselleen sellaisen muka-identiteetin, jolla on asiaankuuluvat vaatteet ja asenne, vaikka olisi sisältä hyvinkin erilainen.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

^ Tuosta syystä varmaan on kehitelty nuo suojaikärajat...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Marsalkka kirjoitti:^ Tuosta syystä varmaan on kehitelty nuo suojaikärajat...
Kyllä useammat 15-vuotiaat nuoret miehet olisivat varmaan valmiit laskemaan tuota suojaikärajaa omalta kohdaltaan, kun käsikin on jo väsynyt :wink:

Taas ollaan vaikeassa tilnteessa tulkinnan suhteen. Kahden alaikäisen keskenäinen seksi ei johda tyypillisesti oikeudenkäynteihin. Mutta opettaja/oppilassuhde on kyllä herkkä paikka, koska siinä ei välttämättä ole kysymys tasa-arvoisesta tilanteesta, vaan mahdollisesti vapaaehtoisesta"yliherkkyydestä", jota vanhempi osapuoli/opettaja/muu auktoritetti voi käyttää hyväkseen. Siksi minusta voidaan todeta "rikoksen" tapahtuneen, tosin ei tuo oikeastaan noin ankaraa rangaistusta ansaitsi. Sakkotuomio ja viran menetys mielestäni riittäisi, erityisesti juuri viran menetys, koska tuo voidaan laskea törkeäksi virkavirheeksi.
Vastaa Viestiin