Diagnoosisi? Eli mitä sairauksia sinulla on diagnosoitu?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

miten niin mitä sairastan???*vainoharhaista kyyläystä*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Tiina kirjoitti:Olen täysin terve ja täydellinen ja lisäksi myös tosi mukava ja vaatimaton. :mrgreen:
Näinhän se menee minullakin. Vaatimattomuus kaunistaa.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Eihän sitä pientä PMS-ää lasketa, eihän?

-kerran kuussa kirvesmurha hilkulla-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

maija turjukka kirjoitti:Eihän sitä pientä PMS-ää lasketa, eihän?

No commoon!...Siis ei tietenkään! :roll:
Sehän kuuluu asiaan. 8)
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

"keskiastetta vaikeampi masennus F6"
pakko-oireinen käyttäytymishäiriö
paniikkihäiriö
bulimia

muuten ihan terve, ei elimellisiä sairauksia mitä nyt pää välillä reistailee. onneks on lääkitys nykyään melkein kohdallaan..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Saako kysellä minkälaisia pakko-oireita? Itsellä on vähän valojen levyjen yms tarkastelua, mutta ei ole vakavaa verrattuna muihin juttuihini. Tuskin tollanen pakonomainen tarkisteluvimma mitä mulla on niin edes diagnosoidaan miksikään pakko-oireiseksi käytökseksi....
Viimeksi muokannut loneliness, Ke Kesä 11, 2008 3:15 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

No, en voi syödä oikeastaan yhtikäs mitään, mistä johtuen en muutoin kuin äärimmäisissä poikkeustilanteissa syö mitään oman kotini ulkopuolella. Lasketaanko se?

Noin muutoin Tiinan linjoilla mennään.
loneliness
Jessica Fletcher

joey kirjoitti:No, en voi syödä oikeastaan yhtikäs mitään, mistä johtuen en muutoin kuin äärimmäisissä poikkeustilanteissa syö mitään oman kotini ulkopuolella. Lasketaanko se?

Noin muutoin Tiinan linjoilla mennään.
No eihän tuo nyt ihan normaalilta kuulosta?! Häpeiletkö syömistä tai tuleeko huono omatunto tai jotain jos syöt jossain muualla kuin kotona. Luuletko, että toiset vahtivat syömistäsi, ettei sinun kuuluisi syödä?
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Anna mun kaikki kestää.
loneliness
Jessica Fletcher

Jos Loka toi "anna mun kaikki kestää" oli mulle, niin mun mielestä pieneltä vaikuttavat asiat voi olla merkki jostain suuremmasta, tai sitten ei heh.
Viimeksi muokannut loneliness, La Marras 08, 2008 2:28 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

pakko-oireet alkoi just valojen napsutteluilla ja hellan tarkastamisella. hanat, ikkunat, sähköjohdot.. kaikki piti käydä läpi ennenku uskalsin lähteä kotoa. olin aina myöhässä tapaamisista. sit alko muistilappujen ja listojen kirjoittelu. koko päivän ohjelma piti kirjoittaa paperille tai muuten ei tullut tehtyä mitään.
jos olin kirjoittanut listaan "käy suihkussa", mutta olin liian väsynyt peseytymään ni päivä oli pilalla. piti omaan itkuunsa sen takia nukahtaa. ihan hyvin oisin voinu käydä suihkussa vasta seuraavana aamuna, mut kun se oli ylös kirjoitettu ni se oli kuin jonkinlainen sitoomus. tämä johti ennenpitkää siihen etten päässyt poistumaan asunnostani ollenkaan ilman kauheaa ahdistusta että olen jotakin unohtanut. kotoa ei voinut lähteä paria tuntia pidemmäksi aikaa minnekään. se rajoitti niin paljon elämää että menin lopulta lääkäriin.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
joey
Angus MacGyver

Hahah, loneliness, kiitos vain huolestuneisuudesta mutta ei, pahoista allergioista on vaan kysymys :) Kyllä söisin, jos pystyisin.
loneliness
Jessica Fletcher

joey kirjoitti:Hahah, loneliness, kiitos vain huolestuneisuudesta mutta ei, pahoista allergioista on vaan kysymys :) Kyllä söisin, jos pystyisin.
Hyvä homma :D Mä näen vaan kaikkii scenaarioita.
Viimeksi muokannut loneliness, La Marras 08, 2008 2:31 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
joey
Angus MacGyver

loneliness kirjoitti: Hyvä homma :D Mä näen vaan kaikkii scenaarioita, kun itsellä nuppi ja vähän muillakin tutuilla sekasin.
Näen itsekin, vaikka oma nuppi ja tuttujenkin nupit on ihan kohtalaisen kunnossa :D Älä välitä.
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Loka kirjoitti:
Tiina kirjoitti:Olen täysin terve ja täydellinen ja lisäksi myös tosi mukava ja vaatimaton. :mrgreen:
Näinhän se menee minullakin. Vaatimattomuus kaunistaa.
Kuulun tähän samaan sakkiin. 8)
Vastaa Viestiin