Taparikollinen Tommi Herman Pulliainen: tapon yritys, törkeitä pahoinpitelyitä, raiskaus...
- Haista Kaavittu
- Agentti Scully
Re: Taparikollinen Tommi Herman Pulliainen: tapon yritys, törkeitä pahoinpitelyitä, raiskaus...
Ei tuosta nyt oikein ottanut selvää mutta voisi olettaa että hermanni vastaa vieläkin vapaalta? Toivottavasti olen väärässä 
Tämä paikka on täynnä idiootteja!
-
viivahattu
- Watson itse
Re: Taparikollinen Tommi Herman Pulliainen: tapon yritys, törkeitä pahoinpitelyitä, raiskaus...
Eiköhän tuo tosiaan vapaalta vastaa. Tästähän on tuoreehko korkeimman oikeuden päätös, että edes henkirikosepäily yksinään ei riitä vangittuna pitämiseen.Haista Kaavittu kirjoitti: To Kesä 06, 2024 12:15 am Ei tuosta nyt oikein ottanut selvää mutta voisi olettaa että hermanni vastaa vieläkin vapaalta? Toivottavasti olen väärässä![]()
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Menikö sitten tääki keissi kännin piikkiin, uskomatonta soopaa kaikki keksiikin, kusettaakseen ja kerjätäkseen pienempää tuomiota.
"Enhän minä tekis tälläst muuta ku kännissä."

"Enhän minä tekis tälläst muuta ku kännissä."
Pallit paahtimolle ja tyyppi suljetulle kastroivalle lääkitykselle.