Pitbull tappoi naisen Sardiniassa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

suhmuri kirjoitti:Toisinaan taisteluvietit ovat niin voimakkaita, ettei isännän tai emännän käsky kantaudu korvien väliin. Silloin juostaan ja lujaa. Kokemusta on.
Ihmisten ei pitäis hommata itselleen lemmikkejä mitä eivät kykene pitämään aisoissa.
Aggressiiviset koirat tulisi lopettaa mahdollisimman pian, eikä niillä saisi teettää pentuja.
Tää on totta.
Tosin pitää pitää mielessä, että dominoiva luonne ei ole sama kuin agressiivinen.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
temuka
Jack Taylor

just

Viesti Kirjoittaja temuka »

Kotona kiltti kuin mikä mutta ulkona sen kanssa sai olla tosi varuillaan. Piikkipanta ja kaksin käsin narussa kiinni, koska se sai silloin tällöin kilareita ja lähti tempomaan täysillä toisia koiria kohti.

nojuu... itse harrastan saksanpaimenkoiralla suojelua ja tuo piikkipanta on saalisvietti alueelta agressio alueelle vaihtamista. eli ei ihme jos koira on käyttäytynyt hieman poukkoilevasti. suojelussa käytetään koiran viettialueen selkeytymiseksi, ei koiran hallintaa missään nimessä eikä sillä tuoteta koiralle kipua vaan ohjataan sormen päillä. ( apuvälineet on hyvi jos niitä osataan käyttää) eli ei piikki kaulainta missään nimessä hallintaan!!!!!!!!!!!!
Mike Manner
Jessica Fletcher

Re: just

temuka kirjoitti:tuo piikkipanta on saalisvietti alueelta agressio alueelle vaihtamista.
...Jota voi myös käyttää tietyissä tilanteissa passivoivaan pakkoon...
Mutta kaiken kaikkiaan täysin hyödytön kapistus perus käytössä.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Ihmisten ei pitäis hommata itselleen lemmikkejä mitä eivät kykene pitämään aisoissa.
Peesaan. Ikäni koirien kanssa eläneenä olen tavannut vain yhden koiran, jolla oli ns. "päässä vikaa" eli pää ei vaan kestänyt tätä maailmaa. Koira stressasi koko ajan kaikesta mahdollisesta, ei osannut rauhoittua ollenkaan ja oli kaiken kukkuraksi pelkopurija. Pääsi sitten lopulta parempaan paikkaan pois tämän maailman murheista. Suurin osa tapaamistani ongelmatilanteista on johtunut sieltä remmin yläpäästä.

Valitettavasti pitbullista on jostain syystä tullut rotu jolla haetaan katu-uskottavuutta, oli sitä koirankäsittelytaitoa tai ei ja koiran kasvattajien tulisi olla tarkempia kenelle kasvattamansa pennut myy. Se vain vaatii kasvattajilta melkoisia profiloijan taitoja koiranostajat kun voi esittää olevansa aivan toista kuin todellisuudessa ovat.

Itse en tule pitbullia koskaan hankkimaan. Ensinnäkin mulla ei ole käyttöä ko. koiralle. Ja toiseksi, vaikka itse sen kanssa pärjäisinkin entä sitten kun se pitäisi jättää lomamatkan ajaksi hoitoon? Tai jättää vieraan ihmisen kanssa hetkeksi kun käy kaupassa kuten tässä tilanteessa? Enhän koskaan voi olla varma, että joku toinen osaa lukea koirani käytöstä ja ennäkoida tulevia tilanteita kuten itse osaan.
Agathon
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Oonpa dille. Luulin, että laudan "Pitbull" nimimerkkiä käyttävä henkilö. Piti tämäkin tunnustaa...
Mike Manner
Jessica Fletcher

Agathon kirjoitti:Oonpa dille. Luulin, että laudan "Pitbull" nimimerkkiä käyttävä henkilö. Piti tämäkin tunnustaa...
:lol: :D
Anyway: Totuus kunniaan :D
albaanisissi
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

millasis olois kuvittelette ton koiran eläneen? jonku jampan munanjatkeena neljän seinän sisäs melko varmaan. pitillä ku on tota taistelukoira historiaa ni siitä on kitketty kaikki agressio ihmistä kohtaan pois jotta koirat voidaan kehässä erottaa, ei esim koskaan kyseenalaista omistajan johtajuutta jnejne ja puhun nyt sit oikeista pitbulleista en näistä http://www.westcoastgottiline.com/gorilla-black.html <-- niin kaukana oikeasta pitbullista ku olla ja voi. ihan rehti geme bred pitti painaa kolmisenkymmentä kiloo uros yleensä vähän alle. hiphop lippavinos telttahousut on niihin sekottanu kaikkia muita rotuja että saadaan isoo päätä ja hirveet lihat ja joku adba noille viä papereita myöntää mutta pittejä ne ei enää ole. keltsis on esim myyty paperillisia pittejä kovilla myyntipuheilla mm kova vahtikoira jnejne pitti ei ikinä vhadi yhtään mitään jos joku kämppään tulee auttais kantaan kamat ulos jos vois. pittejä on luonne testattu paljon ja yli 90% läpi luonnetesteistä kun taas kultsit sun muut on jossain 70% tietämillä. se on tosi että koirapuistokoiraks noista harvemmin ja yleensäkkää pahemmin oleen tekemisis muiden koirien kas mutta lemmikkinä mitä parhain otus mutta auttamattoman väärin ymmärretty.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
albaanisissi
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

Pitbull on todella arvaamation koirarotu.
ootko rimma ikinä nähny oikeeta pittiä? ne venäjältä tuodut joita lähiöissä väliin näkee niittipannat kaulas ei niitä ole...
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
Mike Manner
Jessica Fletcher

a.sisi - Oletko koskaan kuullut jalostuksesta? Tai tässä tapauksessa päin vittua jalostuksesta...? Eli kun koirarodut muuttaa luonnettaan ja meneevät fyysisestikkin sairaampaan ja huonompaan suuntaan, kuin mitä lähtökohta on.
Viimeksi muokannut Mike Manner, Ke Heinä 16, 2008 1:48 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

albaanisissi kirjoitti:
Pitbull on todella arvaamation koirarotu.
ootko rimma ikinä nähny oikeeta pittiä? ne venäjältä tuodut joita lähiöissä väliin näkee niittipannat kaulas ei niitä ole...
...*Vinkumista vinkumista*.

Sun kommenttis on yhtä järkevä, kuin että "Onko kukaan nähnyt elävänä 50-luvun sakemannia joka oli vielä vietikäs ja terve yhtäaikaa?".
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Agathon kirjoitti:Oonpa dille. Luulin, että laudan "Pitbull" nimimerkkiä käyttävä henkilö. Piti tämäkin tunnustaa...
Nonii, postasin tän just siksi että joku luulee ja lukee. Mutta oikeastaan saadakseni aikaan koiratappelun, joka on juuri menossa. :D
Mike Manner
Jessica Fletcher

rapier kirjoitti:Mutta oikeastaan saadakseni aikaan koiratappelun, joka on juuri menossa. :D
:lol: :D
Koirat on sellainen aihe, että siitä saa erittäin helposti aikaan kuumotuksen kun paikalle sattuu edes pari koiraharrastajaa/ihmistä.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Kaukasian paimenkoirat on kanssa melkosia aikapommeja osaamattomissa käsissä. Ei mitään pikkupaskiaisia ja häijyjä sille tuulelle sattuessaan. Pitbullit yms ovat monelle imagokoiria. Pakko ottaa joku katu-uskottava koira, vaikkei koirista olisi mitään tietoa. "Minähän olen mies, pakko mulla on olla iso dogi."
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

loneliness kirjoitti:Kaukasian paimenkoirat on kanssa melkosia aikapommeja osaamattomissa käsissä.
Noh, laumanvartijarotu. Kuten tässä on aikaisemminkin jo sanottu, niin mikä tahansa koira on aikapommi osaamattomissa käsissä. Pitäydyn kannassani: ei ole huonoja koiria, on vain huonoja omistajia. Kyllä se on kumma, kun ei tunneta omia rajoja. Itse en ottaisi laumanvartijaa, koska mulla ei ole tarvittavaa tietoa eikä taitoa niiden käsittelyyn, niin koiraihminen kuin olenkin. Eikä sen puoleen tilojakaan, mielestäni laumanvartijaa ei oteta kerrostaloon eikä rivitaloonkaan. Mitä olen Apulaa seurannut, niin tuntuu olevan jotenkin noloa myöntää, ettei vain pärjää eikä osaa. Syyt vieritetään melkein poikkeuksetta eläimen niskoille, vaikka lähes mikä tahansa ongelma saataisiin korjattua kunnollisella koulutuksella.

Mike Manner kirjoitti: Koirat on sellainen aihe, että siitä saa erittäin helposti aikaan kuumotuksen kun paikalle sattuu edes pari koiraharrastajaa/ihmistä.
Harmittavan totta. Mulla yleensä palaa käämit, vaikka kanssakeskustelijat olisivat kaikesta samaa mieltäkin. :lol:
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Joo näin on. Mulla on nyt lasimurskaa varpaiden alla! :D
Vastaa Viestiin