mr.gonzo kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:43 am
Väkivaltahomo, joka haluaa katsella pikkupoikien pippeleitä. Raivostuu, kun hänen itseoikeutensa evätään. Uimalat olleet aina täynnä pervoja..
Olen aina pitänyt uimahalleja roomalaistyyppisinä pervoilukylpylöinä, Yrjönkadun uimahalli taitaa olla legendaarisin tässä suhteessa. Hurjia tarinoita olen kuullut muutamalta tutulta jotka ovat siellä joskus käyneet.
Erikoisen näköistä jengiä sinne kyllä lappaakin, kun usein siinä kulmilla kävelee ohitse.
Varmaan kuumottavaa pakoilla siellä pylväiden välissä jotain kiimaista vanhaa homoa joka haluaa pestä selkäsi.
Lisäksi kun käy uimassa vain meressä tai järvessä, ei tule kaikenmaailman jalkasieniä, hyppykuppaa tai muita tartuntatauteja ja ei tarvitse purskutella suustaan vettä joka on huuhdellut juuri jonkun hinurin karvaista persettä.
Ja Tupla, uimahallien vedessä käytetään edelleen klooria. Taas tuli sinulta virheellistä tietoa.
Juuri näin. Onneksi joku muu uskalsi sanoittaa sen, mitä itsekin ajattelen ns.uimahalleista ( joiden todellinen tarkoitus näyttää olevan ihan muut asiat).
En todellakaan ymmärrä, miksi verorahoilla pitää rahoittaa homojen kohtaamispaikat ja uimataidottomien maahanmuuttajien riehumispaikat. Vasemmistolaiset tietysti ymmärtää.
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
mr.gonzo kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:43 am
Väkivaltahomo, joka haluaa katsella pikkupoikien pippeleitä. Raivostuu, kun hänen itseoikeutensa evätään. Uimalat olleet aina täynnä pervoja..
Olen aina pitänyt uimahalleja roomalaistyyppisinä pervoilukylpylöinä, Yrjönkadun uimahalli taitaa olla legendaarisin tässä suhteessa. Hurjia tarinoita olen kuullut muutamalta tutulta jotka ovat siellä joskus käyneet.
Erikoisen näköistä jengiä sinne kyllä lappaakin, kun usein siinä kulmilla kävelee ohitse.
Varmaan kuumottavaa pakoilla siellä pylväiden välissä jotain kiimaista vanhaa homoa joka haluaa pestä selkäsi.
Lisäksi kun käy uimassa vain meressä tai järvessä, ei tule kaikenmaailman jalkasieniä, hyppykuppaa tai muita tartuntatauteja ja ei tarvitse purskutella suustaan vettä joka on huuhdellut juuri jonkun hinurin karvaista persettä.
Ja Tupla, uimahallien vedessä käytetään edelleen klooria. Taas tuli sinulta virheellistä tietoa.
Juuri näin. Onneksi joku muu uskalsi sanoittaa sen, mitä itsekin ajattelen ns.uimahalleista ( joiden todellinen tarkoitus näyttää olevan ihan muut asiat).
En todellakaan ymmärrä, miksi verorahoilla pitää rahoittaa homojen kohtaamispaikat ja uimataidottomien maahanmuuttajien riehumispaikat. Vasemmistolaiset tietysti ymmärtää.
Mitä aktuaalista vittua nyt taas!? Kyllä siellä varmaan 99 % käyttäjistä on kuntouimareit/vesijumppajia/vesijuoksijoita/kilpauimareita. Varmasti jossain joskus homotkin kohtaa ja mamut riehuu mut harvassa on.
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 1:14 pm
Kirjoittaja Villeri
Transventtiili kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:31 am
Kyllä sinä nyt vetelet jäätävää päättelyä. Kyllä noita uima-asuja saunassa pitäville suuttuvia on paljonkin. Itsekin olen tätä todistanut. Ei ole käsiksi käyty mutta melkein. Joten en epäile hetkeäkään etteikö tämä sankari olisi noiden päälle käynyt ja ilmeisesti heistä myös löyty tämän pahoinpitelyn jälkiä.
On voinut tapahtua - kumman tahansa osapuolen tarinan mukaan tai ei kummankaan. Se vain pitäisi näyttää toteen. Nyt toisen osapuolen näkemys ei ollut tuomioistuimen mielestä totta, koska pojat eivät tunteneet miestä. Ajatus siitä että pahoinpitely edellyttäisi tuntemista on hieman koominen.
Noh_juuh kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:19 am
Lasten piekseminen kuuluu kulttuuriin? Kylläpä suomalaismies taas pelasti meidän tulevaisuuden! Paistaa omat asenteet vahvasti läpi jos kuvittelet että Jarno-Taisto-Elmeri 41vee oli tässä uhri.
Emme tiedä, mitä oikeasti tapahtui, eikä tiedä käräjäoikeuskaan. Silloin olisi hyvä jättää tuomiotta.
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 1:43 pm
Kirjoittaja vastarannansääski
Suomessa ainoastaan varattomilla ihmisillä on varaa hakea oikeutta. Ja ehkä joillain todella rikkailla.
Aivan järkyttävä tuomio kaikkiaan.
Kunnalliset uimahallit pitäisi tosiaan kaikki lopettaa.
Jos joku tarvitsee uimahallia terveydellisistä syistä, hänelle voidaan tarvittaessa kunnan toimesta kustantaa sisäänpääsy kaupallisesti toimivaan uimahalliin.
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 2:02 pm
Kirjoittaja Transventtiili
vastarannansääski kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 1:43 pm
Suomessa ainoastaan varattomilla ihmisillä on varaa hakea oikeutta. Ja ehkä joillain todella rikkailla.
Aivan järkyttävä tuomio kaikkiaan.
Kunnalliset uimahallit pitäisi tosiaan kaikki lopettaa.
Jos joku tarvitsee uimahallia terveydellisistä syistä, hänelle voidaan tarvittaessa kunnan toimesta kustantaa sisäänpääsy kaupallisesti toimivaan uimahalliin.
Miksi ne pitäisi lopettaa? Niissä kuitenkin käy tuhansia ja taas tuhansia ihmisiä ihan kuntoilemassa. Kävijämääriin nähden tällaiset tapaukset on ihan olemattomia.
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 2:12 pm
Kirjoittaja Rousku
Villeri kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 9:01 am
Todennäköisesti ählyt katsoneet labradorinnoutajan katseella syvälle käräjätuomarin silmiin, joka ei ole ymmärtänyt, ettei totuudesss pysyminen, peseytyminen ja sääntöjen noudattaminen kuulu kulttuuriin.
Muu kaikki on mahdollista, mutta peseytyminen todellakin kuuluu ählykulttuuriin, huomattavasti enemmän kuin kristilliseen kulttuuriin. Muhammad oli varsinainen hygieniafriikki, joka antoi yksityiskohtaisia ohjeita siitä, miten tulee peseytyä. Ruumiillinen puhtaana pysyminen on uskonnollinen velvollisuus siinä missä hurskaalle kristitylle se voi edustaa maallista turhamaisuutta. Peseytyminen on kuitenkin yksityinen tapahtuma, eikä muiden edessä kuulu kekkaloida munasillaan.
Eihän kaikki noita profeettansa ohjeita tietenkään turhantarkkaan noudata, kuten ei kristitytkään omansa. Mutta esim. tutkittaessa käsienpesun yleisyyttä vessassa käynnin jälkeen eron huomaa.
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 2:14 pm
Kirjoittaja kantavapalju
Ihan turha kyltti on se mikä kieltää uimahousut saunassa. Jos kieltoa ei tottele ni eipä siitä mitään seuraa. Paitsi tässä tapauksessa tuli opetus että mitä voi tapahtua
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 2:21 pm
Kirjoittaja Siirimaria
vastarannansääski kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 1:43 pm
Suomessa ainoastaan varattomilla ihmisillä on varaa hakea oikeutta. Ja ehkä joillain todella rikkailla.
Aivan järkyttävä tuomio kaikkiaan.
Kunnalliset uimahallit pitäisi tosiaan kaikki lopettaa.
Jos joku tarvitsee uimahallia terveydellisistä syistä, hänelle voidaan tarvittaessa kunnan toimesta kustantaa sisäänpääsy kaupallisesti toimivaan uimahalliin.
Samaa mieltä. Maauimalat voi pitää kesäisin auki, ja jopa lämmittää sitä vettä toukokuun alusta lähtien, kun aurinkoenergiaakin riittää. Noin muuten uimahallit ovat tarpeettomia.
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 2:24 pm
Kirjoittaja Transventtiili
kantavapalju kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 2:14 pm
Ihan turha kyltti on se mikä kieltää uimahousut saunassa. Jos kieltoa ei tottele ni eipä siitä mitään seuraa. Paitsi tässä tapauksessa tuli opetus että mitä voi tapahtua
Pääasiassa sitä kyllä totellaan.
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
vastarannansääski kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 1:43 pm
Suomessa ainoastaan varattomilla ihmisillä on varaa hakea oikeutta. Ja ehkä joillain todella rikkailla.
Aivan järkyttävä tuomio kaikkiaan.
Kunnalliset uimahallit pitäisi tosiaan kaikki lopettaa.
Jos joku tarvitsee uimahallia terveydellisistä syistä, hänelle voidaan tarvittaessa kunnan toimesta kustantaa sisäänpääsy kaupallisesti toimivaan uimahalliin.
Samaa mieltä. Maauimalat voi pitää kesäisin auki, ja jopa lämmittää sitä vettä toukokuun alusta lähtien, kun aurinkoenergiaakin riittää. Noin muuten uimahallit ovat tarpeettomia.
Osaatko sinä kertoa että miksi ne on tarpeettomia ja miksi ne pitäisi lopettaa?
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 2:32 pm
Kirjoittaja lonesjucca
Tämä mies mahdollisesti
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Käräjäoikeus on vetänyt aivan jäätävän päättelyn:"Sen sijaan Itä-Uudenmaan käräjäoikeus katsoi, ettei veljeksillä ollut minkäänlaista motiivia valehdella väkivallasta. He eivät tunteneet miestä ennalta." Kuitenkin 41-vuotiaan tekemä pahoinpitely on ilman muuta totta, vaikkei hän tuntenut veljeksiä ennalta, ja hänellä on ilmeisesti myös motiivi valehteluun.
Todennäköisesti ählyt katsoneet labradorinnoutajan katseella syvälle käräjätuomarin silmiin, joka ei ole ymmärtänyt, ettei totuudesss pysyminen, peseytyminen ja sääntöjen noudattaminen kuulu kulttuuriin.
Eihän Suomessa pitänyt olla rasismia.
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
apässi kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 7:37 am
Voisiko uimahallien rahoituksen laittaa syyniin? Mihin tarvitsemme näin monta verovaroin tuettua uimahallia, kun Suomessa on 200 000 järveä ja lampea, ja talvella saa uida halutessaan avannossa?
Tämä oli varmaan "vitsi"? Esim. uinnin avulla kuntoutujat ja kilpauimarit varmaan kiljuisivat riemusta kun patistettaisiin avantoon. Kilpauimarit etenkin varmaan arvostaisivat 4-7 kertaa viikossa 1-3h avantouintitreenejä. Puhumattakaan perus kuntouimareista, lapsiperheistä jne.
Ei ollut vitsi. Suomessa on 200 000 järveä ja lampea. Jos ei halua uida avannossa, ei ole pakko uida talvella. Suomessa on myös yksityisomisteisia kylpylöitä, vesipuistoja ym . Ei todellakaan tarvita uimahallia lähes jokaiseen kuntaan.
Ja miksei ketään yhtäkkiä haittaakaan uimahallien ympäristökuormitus? Kaikessa muussa tuntuu haittaavan, muttei silloin, kun kyse on uimahalleista ( lue: ahdistelu-, salakuvaus-, ja riehumispaikoista).
Tiedän uimahallin jossa ei ahdistella, salakuvata eikä riehuta. Hallissa ei näytä käyvän lainkaan ei-kantasuomalaisia. Ainoa satunnainen harmi on muijien hajusteet.
En kerro missä tämä uimahalli sijaitsee, että pysyykin rauhallisena paikkana.
Uimapuku kyllä haisee todella vahvasti kloorille hallireissun jälkeen.
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Annie_22 kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 8:07 am
Tämä oli varmaan "vitsi"? Esim. uinnin avulla kuntoutujat ja kilpauimarit varmaan kiljuisivat riemusta kun patistettaisiin avantoon. Kilpauimarit etenkin varmaan arvostaisivat 4-7 kertaa viikossa 1-3h avantouintitreenejä. Puhumattakaan perus kuntouimareista, lapsiperheistä jne.
Ei ollut vitsi. Suomessa on 200 000 järveä ja lampea. Jos ei halua uida avannossa, ei ole pakko uida talvella. Suomessa on myös yksityisomisteisia kylpylöitä, vesipuistoja ym . Ei todellakaan tarvita uimahallia lähes jokaiseen kuntaan.
Ja miksei ketään yhtäkkiä haittaakaan uimahallien ympäristökuormitus? Kaikessa muussa tuntuu haittaavan, muttei silloin, kun kyse on uimahalleista ( lue: ahdistelu-, salakuvaus-, ja riehumispaikoista).
Tiedän uimahallin jossa ei ahdistella, salakuvata eikä riehuta. Hallissa ei näytä käyvän lainkaan ei-kantasuomalaisia. Ainoa satunnainen harmi on muijien hajusteet.
En kerro missä tämä uimahalli sijaitsee, että pysyykin rauhallisena paikkana.
Uimapuku kyllä haisee todella vahvasti kloorille hallireissun jälkeen.
Helsingissä ainakin Pirkkolan uimahalli. Kenenkään ei tarvitse miettiä toisten uimahousuja tai peseytymisiä, koska kantikset noudattavat sääntöjä vahtimattakin. Onneksi on vielä joitain keitaita, missä kehitysmaalaiset eivät huuda ja sekoile. Siinä tosin tulee helposti miettineeksi, miksi asiaintila täytyi muualla muuttaa.