Koljattii kirjoitti: La Loka 03, 2026 10:52 am
Stonedar kirjoitti: La Loka 03, 2026 10:41 am
Perilla kirjoitti: La Loka 03, 2026 9:28 am
Äärioikeistolaisia tarroja on levitelty, tyyliin hakaristilipun kuvia, mutta ei sinimustien tarroja. Antifan tarroja sen sijaan levitelty ja aika paljon.
Täällä paikallisilla ammattikouluilla tosin on oppilaita, jotka liimaavat paluumuuttotarroja koulun alueella, ja puhuvat tunneilla sinimustaliikkeestä.
Linkkiä väitteeseen vaiko omaa fantasiaa?
Olet siis sitä mieltä että tämä ei voi olla faktaa jos siitä ei ole kirjoitettu uutista? Ei ole tarjota linkkiä asiaan, mutta työni kautta mulla on kytköksiä (ei natsikytköksiä) koulumaailmaan. Sen enempää itsestäni kertomatta. Kyllä tuolla kouluissa on poliittisesti aktiivisia nuoria, mutta en mä niitä alkais maalittamaan vaikka mulla todisteitakin olisi. Onhan niillä oikeus mielipiteeseensä. Siinä ollaan kuitenkin vähän harmaalla alueella, jos noita väestönvaihto/paluumuuttoaiheita levitellään koulussa, jossa pitäisi myös S2-oppilaiden pystyä opiskelemaan rauhassa. Ja niitä perseilijöitä ja kunnollisia oppilaita löytyy kyllä ns. molemmista ääripäistä. Mua muuten vituttaa toi luonnehdinta ”molemmat ääripäät”.