Onko markja mielestäsi ärsyttävä/huvittava?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Onko markja mielestäsi ärsyttävä/huvittava?

Kyllä
41
69%
Ei
18
31%

Ääniä yhteensä: 59

jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

markja kirjoitti:Tämä on jo toinen tämmöinen galluppi minusta.

Joitakin idiootteja selvästi ärsyttää kirjoitteluni tänne. Hienoa. Idiootteja sopiikin vituttaa oikein kunnolla. Ja ärsyttää. Aivan mahtavaa. Jokainen tälläinen ketju on todiste siitä. Heheheee.

Jes vihdoinkin puhuit asiaa, todistit juuri kuinka idiootti olet itse, kun avaat vastaavan ketjun. Vittu mikä spede.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

jamppa kirjoitti:Jes vihdoinkin puhuit asiaa, todistit juuri kuinka idiootti olet itse, kun avaat vastaavan ketjun. Vittu mikä spede.
En minä väittänyt, että ketsku olisi idiootti, kun avasi tämän ketjun. Ehei. Ketsku on idiootti tuhannesta muusta syystä, mutta ei siksi, että avasi tämän ketjun.

Sanoin:
"Joitakin idiootteja selvästi ärsyttää kirjoitteluni tänne. Hienoa. Idiootteja sopiikin vituttaa oikein kunnolla. Ja ärsyttää. Aivan mahtavaa. Jokainen tälläinen ketju on todiste siitä. Heheheee."

Katsos kun minua ei haittaa pätkääkään mitä kaltaisesi idiootit ovat minusta mieltä. Ei tippaakaan. Sen sijaan ketskun kaltaiset perskärpäset ovat sellaisia massajuntteja, että luikkivat heti koloonsa itkemään kun muutama ihminen laukoo vähän ikäviä asioita heistä. Heillä ei ole itsetuntoa - ja syystäkin, koska ovat sellaisia nollia, mitättömyyksiä ja (alle)keskinkertaisuuksia, ettei heillä ole mitään syytäkään olla itsestään tai sanomistaan ylpeä ja seistä niiden takana. He ovat täsmälleen sellaista roskaväkeä jota pelkäävätkin olevansa.

Ketskun paskakirjoituksia ei ole sitä paitsi kritisoitu idioottien toimesta, päinvastoin, idiootit ovat rientäneet tukemaan hänen lastentarhatasoista tekstiään ja logiikan puutettaan. No, eivät paljon, koska harva nyt niin ääliö on kuin ketsku, mutta kuitenkin. Sen sijaan ketskun aivopieruista eli kirjoituksista on esitetty hyvinkin perusteellisesti räikeitä asiavirheitä ja logiikan puutetta. Sen sijaan ketskun ja hänen runkkarikavereidensa kirjoittelu esim. minun asiateksteihini on ollut juurikin lastentarhatasoista paskapuhetta. Siinä ero.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Clara
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Clara »

[/quote]Ketsku on idiootti tuhannesta muusta syystä, mutta ei siksi, että avasi tämän ketjun.

Sanoin:
"Joitakin idiootteja selvästi ärsyttää kirjoitteluni tänne. Hienoa. Idiootteja sopiikin vituttaa oikein kunnolla. Ja ärsyttää. Aivan mahtavaa. Jokainen tälläinen ketju on todiste siitä. Heheheee."

Katsos kun minua ei haittaa pätkääkään mitä kaltaisesi idiootit ovat minusta mieltä. Ei tippaakaan. Sen sijaan ketskun kaltaiset perskärpäset ovat sellaisia massajuntteja, että luikkivat heti koloonsa itkemään kun muutama ihminen laukoo vähän ikäviä asioita heistä. Heillä ei ole itsetuntoa - ja syystäkin, koska ovat sellaisia nollia, mitättömyyksiä ja (alle)keskinkertaisuuksia, ettei heillä ole mitään syytäkään olla itsestään tai sanomistaan ylpeä ja seistä niiden takana. He ovat täsmälleen sellaista roskaväkeä jota pelkäävätkin olevansa.

Ketskun paskakirjoituksia ei ole sitä paitsi kritisoitu idioottien toimesta, päinvastoin, idiootit ovat rientäneet tukemaan hänen lastentarhatasoista tekstiään ja logiikan puutettaan. No, eivät paljon, koska harva nyt niin ääliö on kuin ketsku, mutta kuitenkin. Sen sijaan ketskun aivopieruista eli kirjoituksista on esitetty hyvinkin perusteellisesti räikeitä asiavirheitä ja logiikan puutetta. Sen sijaan ketskun ja hänen runkkarikavereidensa kirjoittelu esim. minun asiateksteihini on ollut juurikin lastentarhatasoista paskapuhetta. Siinä ero.[/quote]

Pikkasen on kyllä kirjotusten asiallisuus ja taso ton ikäiseltä mieheltä alhaalla...susta ei ainakaan kirjotusten perusteella toi diplomaattisuus välity.
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

Ketskun gallupeihin ei voi vastata, kun vastausvaihtoehdot ovat aina epäloogisia.

(vrt. Naiset armeijaan / sotimaan vai ei? a. Ei b. Sinne vaan)

edit. Kun olisikin ollut edes "vai", mutta kun oli "vaikko"
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Jos nyt aivan tarkkoja ollaan niin teidän molempien (Markja ja Kentsu) kirjoittelunne perusteella teistä molemmista löytyy erittäin paljon samoja piirteitä...
Tälläinen hiekkalaatikkoleikki ei lienee tuo siihe asiaan mitään ratkaisua että ette tule toimeen keskenään juuri tuon asian takia.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

Pitäisikö tämän palstan nimeksi vaihtaa markja.info? (puolet palstasta onkin jo turha.infoa)

Juu on ärsyttävä, mutta vielä ärsyttävämpää se markjan pillin tahdissa tanssiva tusinasakki ketjun aloittaja mukaanlukien, jotka eivät tunnu pääsevän yli siitä että joku on peruuttamattomasti ja sataprosenttisesti oman aatemaailmansa "vankina". (pahoittelut m sanavalinnasta)
Bannia ja vieläkin rankempia keinoja saisi käyttää herkemmin. Olen sen verran nihilisti että heittäisin tyypin ulos jo sen perusteella ettei jaksa laittaa välimerkkejä tekstiinsä. En varmaan ole ainoa joka on seurannut palstaa sen ensi hengenvedosta lähtien, ja jonka mielestä se on syöksykierteessä kohti suomi24-tasoa...

muok. Meni vähän avautumisen puolelle. Ei sitä jaksa spaiderikaan olla aina asiallinen. :oops:
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

markja kirjoitti:
jamppa kirjoitti:Jes vihdoinkin puhuit asiaa, todistit juuri kuinka idiootti olet itse, kun avaat vastaavan ketjun. Vittu mikä spede.
En minä väittänyt, että ketsku olisi idiootti, kun avasi tämän ketjun. Ehei. Ketsku on idiootti tuhannesta muusta syystä, mutta ei siksi, että avasi tämän ketjun.

Sanoin:

Ketskun paskakirjoituksia ei ole sitä paitsi kritisoitu idioottien toimesta, päinvastoin, idiootit ovat rientäneet tukemaan hänen lastentarhatasoista tekstiään ja logiikan puutettaan. No, eivät paljon, koska harva nyt niin ääliö on kuin ketsku, mutta kuitenkin. Sen sijaan ketskun aivopieruista eli kirjoituksista on esitetty hyvinkin perusteellisesti räikeitä asiavirheitä ja logiikan puutetta. Sen sijaan ketskun ja hänen runkkarikavereidensa kirjoittelu esim. minun asiateksteihini on ollut juurikin lastentarhatasoista paskapuhetta. Siinä ero.
Oih. Sinähän suorastaan loistat tuolla verbaalisella ulosannillasi! Sitä olen kyllä aina ihmetellyt, että miten sä voit jatkuvasti väittää mun tai monen muun täällä palstailevan olevan alle keskinkertaisuuksia, idiootteja, lukutaidottomia, ala-astetasoisia ym? Sellaistenkin kirjoittelijoiden jotka ovat selkeästi koulutetumpia kun sinä?

Ja pieni sivuhuomautus: yhdessäkään käymässämme väittelyssä et ole päässyt niskan päälle vaan joka väittelyn hävinnyt ja kiroillut asiattomuuksia kun ei faktaa enää löydy.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Ei vittu mitä touhua.. On kyllä taas ison peukun aika

Kuva
kakojootti
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

markja on ukilainen juntti :lol: kehtaa omalla naamallaan vittuilla täällä.
no mut kukin tyylillään. eipä oo jaksanu paljoo markjan kommentteja lukea. tulee mieleen ylimielinen ihminen. ootkos markja ylimielinen ja aina oikeessa :?:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
ketsku
Christopher Lorenzo

vandt kirjoitti:Ketskun gallupeihin ei voi vastata, kun vastausvaihtoehdot ovat aina epäloogisia.

(vrt. Naiset armeijaan / sotimaan vai ei? a. Ei b. Sinne vaan)

edit. Kun olisikin ollut edes "vai", mutta kun oli "vaikko"
No oli sullakin taas pointtia kerrassaan... Kunhan piti jotain päästä läyskimään. Pitäisikö arvon rouvalle sitten olla vaihtoehdot a. Ei b. Kyllä? Tuo sinne vaan tarkoittaa samaa kun kyllä. Jos et voi vastata galluppiin koska siinä lukee vaikko, niin lienee parempi sitten vaan jättää sikseen, eikö?
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Onko tää palsta oikeesti näin vakava asia? Ja ketskun gallupit on kyllä niin loogisia että Ritva Santavuortakin jännittää.
ketsku
Christopher Lorenzo

Bombay kirjoitti:Onko tää palsta oikeesti näin vakava asia? Ja ketskun gallupit on kyllä niin loogisia että Ritva Santavuortakin jännittää.
No kerropas mikä niissä on epäloogista niin yritän sit jatkossa tehdä loogisempia?
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Mitenköhän asian nyt selittäisi yksinkertaisesti...

Ei mitenkään...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
ketsku
Christopher Lorenzo

loneliness kirjoitti:
ketsku kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Kuinka monta markja-topikkia ketsku aiot vielä tehdä?
No kyllä tää mun tekemänä ihan ensimmäinen oli. Katsotaan nyt, tuskin tämän enempää. Ajattelin vain päivittää kun jossain kyselyssä oli kuulemma 40% minfolaisten suosiossa, että miten nyt on asian laita.

Edit. Olihan se toinenkin joo eli tämä oli toinen.
Joo tarkistuksen ja mietinnän jälkeen löysit oikean luvun kaksi. Mitä jos vaihtaisit painopistettä siten, että et jatkuvasti kyttäisi mitä markja sanoo ja katsoisit enemmän näitä muita aiheita, mitä palstalla löytyy kuitenkin kohtalaisen paljon.

Markja on kiivas ja kärkäs sanomaan, mutta sillä on järkevääkin asiaa paljon, jota et varmaan halua/osaa sisäistää, koska inhosi markjaa kohtaan on niin suuri. Teidän maailmankatsomukselliset erot on myös niin eri planeetalta, että on vaikeeta ehkä päästä yhteisymmärrykseen, mutta joskus on hyvä yrittää ymmärtää toisen mielipiteitä, vaikka itse ei ajattelisi samoin.
Ei pidä paikkaansa etten halua/osaa sisäistää markjan tekstejä. Minun mielestäni niissä ei ole asiaa vaikka kuinka haluaisin niistä sellaista löytää. Ihan jostain marginaalisista jutuista olen joskus ollut samaa mieltä kuten esim. siitä, että isienkin pitää olla mahdollisuus tavata lapsiaan yhtä paljon eli olen puoltanut viikko/viikko tai 2 ja 2 systeemiä. Yleensähän ihmisen kanssa väitellään asioista joista ollaan eri mieltä. Mutta tosiaan harvinaisen monesta asiasta olen markjan kanssa eri mieltä eikä se johdu siitä, että hän on muutenkin ärsyttävä/törkeä ihminen. Periaatteesta en ole kenenkään kanssa eri mieltä vaan joko olen sitä tai en ole!

Mitä taas tulee mielipiteen ymmärtämiseen niin kyllä minä YMMÄRRÄN joitain markjan mielipiteitä. Ne ovat vaan mielestäni suurimmaksi osaksi äärimmäisen kapeakatseisia/mustavalkoisia/käsittämättömiä/ilkeitä joten miksi niitä tarvitsisi ymmärtää? Voin vaikka ihan hyvin ymmärtää, että sinä olet vasemmiston kannattaja mutta sitä en ymmärrä, että markjan mielestä naiset on kaiken pahan alku ja juuri ja kaiken miehisen pahoinvoinnin syypäitä näin karkeasti sanottuna.

Pakko kyllä sun kohdallasi ihmetellä, että mulle kirjoitat tuollaista vaikka tosiasiassa tuo ylläoleva tekstisi kuuluisi markjalle! Sehän tässä on se joka EI KOSKAAN ole yhdessäkään ketjussa myöntänyt olevansa missään asiassa väärässä ja jonka mielestä kaikkien muiden mielipiteet on vääriä. Miksi et siis kohdista näitä viestejäsi markjalle? Olenko minä mielestäsi meistä kahdesta se "suurempi paha"? Jos, niin sehän kertoo vain sinusta, ei minusta.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Marsalkka kirjoitti:Mitenköhän asian nyt selittäisi yksinkertaisesti...

Ei mitenkään...
Samaa tulin kirjoittamaan.
Vastaa Viestiin