Sivu 11/16

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 6:38 pm
Kirjoittaja Ifigeneia
Muslimimiehet sinne koulutukseen pitäisi laittaa, mutta kun on koko elämänsä saanut kuulla miessukupuolen ylistystä ja naissukupuolen vähättelyä, niin tuskinpa se ylimielinen asenne miksikään muuttuu. Kuka nyt saavutetuista eduista luopuisi. Rauskaaminenkin palkitaan täysihoidolla...

Musliminaiset puolestaan välttelevät itsariajatuksia takertumalla uskoon että uskovaisina naisina ovat parempia ihmisiä kuin toisinuskovat.

En kyllä ymmärrä mitä musliminaiselle on olevinaan tarjolla tuonpuoleisessa. Miehillekin luvatut 70 neutsyttä ovat kuulema käännösvirhe, ja alunperin kyse oli vaaleista rusinoista.

Tätä skeidaa lapsi ahdetaan täyteen kotona. Kodin ulkopuolella suvakit paapoo ja lässyttävät traumoista.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 7:05 pm
Kirjoittaja 1101
Todellista tasa-arvoa tavoitellessa pitäisi luonnollisesti järjestää myös vaihtoehtoinen rasistinen koulutus.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 7:37 pm
Kirjoittaja Superia
Ifigeneia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 6:38 pm Muslimimiehet sinne koulutukseen pitäisi laittaa, mutta kun on koko elämänsä saanut kuulla miessukupuolen ylistystä ja naissukupuolen vähättelyä, niin tuskinpa se ylimielinen asenne miksikään muuttuu. Kuka nyt saavutetuista eduista luopuisi. Rauskaaminenkin palkitaan täysihoidolla...

Musliminaiset puolestaan välttelevät itsariajatuksia takertumalla uskoon että uskovaisina naisina ovat parempia ihmisiä kuin toisinuskovat.

En kyllä ymmärrä mitä musliminaiselle on olevinaan tarjolla tuonpuoleisessa. Miehillekin luvatut 70 neutsyttä ovat kuulema käännösvirhe, ja alunperin kyse oli vaaleista rusinoista.

Tätä skeidaa lapsi ahdetaan täyteen kotona. Kodin ulkopuolella suvakit paapoo ja lässyttävät traumoista.
85% lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä Suomessa on kantasuomalaisten tekemiä.57% suomalaisnaisista kertoo kokeneensa lähisuhdeväkivaltaa. Suomessa on jopa ministerinä pedofiili, niin,että missä kulttuurissa se alaikäisten lähestyminen on hyväksyttävää?

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 7:42 pm
Kirjoittaja Bird
Ajattelen itse, että onnistuneeseen integraatioon kuuluu kyllä uuden kotimaan lakien, arvojen sekä käytäntöjen tunteminen ja sitä kautta myös sopeutuminen niihin. Mutta, kuten tiedetään: tässä on vielä paljon parantamisen varaa.

Mitä nyt eri puolilla nettiä (ja irl:kin) koko ilmiötä olen seurannut, niin oma vaikutelmani on, että maahanmuuttoa ja -muuttajia koskevissa keskusteluissa menee sekaisin useampikin eri taso: yksilöt, kulttuurit, uskonnot plus vielä laajemmat yhteiskunnalliset ilmiöt. Oon miettinyt, että ehkä niitä kannattaisi yrittää erottaa toisistaan. Ehkei sitten päädyttäis niin helposti liian yleistäviin johtopäätöksiin.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 8:10 pm
Kirjoittaja Kräki
Superia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:37 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 6:38 pm Muslimimiehet sinne koulutukseen pitäisi laittaa, mutta kun on koko elämänsä saanut kuulla miessukupuolen ylistystä ja naissukupuolen vähättelyä, niin tuskinpa se ylimielinen asenne miksikään muuttuu. Kuka nyt saavutetuista eduista luopuisi. Rauskaaminenkin palkitaan täysihoidolla...

Musliminaiset puolestaan välttelevät itsariajatuksia takertumalla uskoon että uskovaisina naisina ovat parempia ihmisiä kuin toisinuskovat.

En kyllä ymmärrä mitä musliminaiselle on olevinaan tarjolla tuonpuoleisessa. Miehillekin luvatut 70 neutsyttä ovat kuulema käännösvirhe, ja alunperin kyse oli vaaleista rusinoista.

Tätä skeidaa lapsi ahdetaan täyteen kotona. Kodin ulkopuolella suvakit paapoo ja lässyttävät traumoista.
85% lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä Suomessa on kantasuomalaisten tekemiä.57% suomalaisnaisista kertoo kokeneensa lähisuhdeväkivaltaa. Suomessa on jopa ministerinä pedofiili, niin,että missä kulttuurissa se alaikäisten lähestyminen on hyväksyttävää?
Mistä nämä tilastot ovat? Entä kuka ministeri on pedofiili?

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 8:18 pm
Kirjoittaja Superia
*Poistettu OT-persuilua*tm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 8:28 pm
Kirjoittaja Hatutus
Superia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 6:27 pm
Hatutus kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 6:01 pm
Sarjahurmaaja kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:20 pm

Koulutehtävät lienevät nykyään pikemminkin luokkaa "tummaihoisen miehen lähestymiseen on suhdauttuva myönteisesti, on vain ymmärretävä että muissa kulttuureissa alakäisten lähestyminen on hyväksyttävää".
" Ole pirteä ja hymyile. Kulttuuri on erilainen heille. Sitten jos hame nousee ylös tai housut alas muista kehua ja olla rohkea. Koska serkut on vuorossa kohta... "
Joo me mennään kohti kadotusta.
85% lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä Suomessa on kantasuomalaisten tekemiä. Suomessa on jopa ministerinä pedofiili, niin,että missä kulttuurissa se alaikäisten lähestyminen on hyväksyttävää?
Miksi Suomessa on niin pienet uskonnolliset piirit. Minusta missään kulttuurissa ei ole sallittua tunkea tikkaria kenenkään suuhun.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 9:00 pm
Kirjoittaja Ifigeneia
Pedofiilit ovat innoissaan kun saavat kamuja ja kollegoita kaukaisista kulttuureista, joissa lapsen naiminen on bisnes äs juusual.

Parempi vaan kouluttaa penikatkin ymmärtämään tämä, että on rasistista sanoa yhtään mitään rumaa 9-vuotiaan vaimonsa hengiltä nussineista kääkistä.

Lisää vaan petoja kun meillä on niitä omastakin takaa, muttei ilmeisesti tarpeeksi.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 9:07 pm
Kirjoittaja Kräki
Superia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 8:18 pm
Kräki kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 8:10 pm
Superia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:37 pm

85% lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä Suomessa on kantasuomalaisten tekemiä.57% suomalaisnaisista kertoo kokeneensa lähisuhdeväkivaltaa. Suomessa on jopa ministerinä pedofiili, niin,että missä kulttuurissa se alaikäisten lähestyminen on hyväksyttävää?
Mistä nämä tilastot ovat? Entä kuka ministeri on pedofiili?
Tutkimuksista. Niitä on ollut useissa eri yhteyksissä tällä palstalla esillä.

Suomalainen pedofiiliministerikin on sinulta mennyt ohi. Hyvin uskottavaa.
Poliisin esiselvitys: Näin Rydman puhui 14-vuotiaille seksikkyydestä ja ”kuumuudesta”
Poliisin tekemän esiselvityksen perusteella kokoomuksen kansanedustaja Wille Rydman on puhunut 14-vuotiaalle yläkoululaiselle tämän seksikkyydestä eduskunnan kahvilassa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8 ... 1ffd572e1f
Laitas nyt jotain? Näytä nyt jokin tuomio Rydmanista ja pedofiliasta?
Mä voin laittaa toisen dokumentin ulkomaalaisten tekemisistä raiskauksista

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 9:12 pm
Kirjoittaja Kräki
Saanen epäillä,että näissäkään ei puhuta suomalaisista?!

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 9:24 pm
Kirjoittaja Bird
Kräki kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 9:12 pm Saanen epäillä,että näissäkään ei puhuta suomalaisista?!
Epäile ihmeessä, jos verenpaineesi kestää senkin vielä. Mutta todellisuudessa et osu nytkään oikeaan: kohdat 1, 2 ja 5 (henkirikokset ja niiden yritykset, ei kunniamurhat) koskee nimittäin ihan yhtä lailla sitä kotimaistakin lähisuhdeväkivaltaa.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 9:50 pm
Kirjoittaja Moonshiner
Kun kerran muka kantasuomalaiset ovat suurin uhka sekä syyllisiä, niin silloinhan vihervasemmistollakaan ole mitään estettä, että tuomituista julkaistaan ja tilastoidaan etninen tausta? Eihän? :mrgreen:

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 9:53 pm
Kirjoittaja SariTup
Moonshiner kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 9:50 pm Kun kerran muka kantasuomalaiset ovat suurin uhka sekä syyllisiä, niin silloinhan vihervasemmistollakaan ole mitään estettä, että tuomituista julkaistaan ja tilastoidaan etninen tausta? Eihän? :mrgreen:
Tämän listan mukaan tänä vuonna uutisoidut raiskaukset matut vs. Suomalaiset on 40-5

Ja muita rikoksia yhtä paljon

https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... hp?t=40797

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 10:14 pm
Kirjoittaja canis lupus
Moonshiner kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 9:50 pm Kun kerran muka kantasuomalaiset ovat suurin uhka sekä syyllisiä, niin silloinhan vihervasemmistollakaan ole mitään estettä, että tuomituista julkaistaan ja tilastoidaan etninen tausta? Eihän? :mrgreen:
Hyvä pointti, muuten. Kuvat olisi kiva bonus.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 11:05 pm
Kirjoittaja Superia
Moonshiner kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 9:50 pm Kun kerran muka kantasuomalaiset ovat suurin uhka sekä syyllisiä, niin silloinhan vihervasemmistollakaan ole mitään estettä, että tuomituista julkaistaan ja tilastoidaan etninen tausta? Eihän? :mrgreen:
Totta kai niistä saa tuomion jälkeen nimet julkaista ja taustat. Mediat itse kontrolloivat milloin haluavat suojella esim.uhria eikä nimeä julkaista. Sen kun tilaat kaikista rikoksista tuomiolauselmat ja julkaiset ne. Anna palaa.