Persut sitä, persut tätä, öyh öyh...

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

olenoikeassa
Poliisikoira Rex

Re: Persut sitä, persut tätä, öyh öyh...

Viesti Kirjoittaja olenoikeassa »

damfin kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 1:05 pm
Vargas81 kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 12:23 pm
damfin kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 8:55 am

Montako negatiivista juttua persut ovat itsestään kirjoittaneet?

Ymmärrän kyllä että sinä missasit pointin, kun et halua myöntää että olet itse yksi niistä jotka persujen suosiota nostavat.
Eli siis persujen hölmöilyt pitäisi pimittää ja niistä ei saisi uutisoida?
Kuulostaa venäläiselle touhulle jos yhdestä puolueesta ei uutisoida negatiivisia asioita.

Persut itse antaa jatkuvasti aiheita negatiiviseen uutisointiin, joka vitun päivä jotain. Ei tarvitse erikseen kaivaa.
En minä ainakaan sanonut että niistä ei saisi uutisoida, totesin vaan sen että loppujen lopulta nämä uutisoinnit satavat persujen laariin suosion kasvuna.

Eli räksyttäkää ihan vapaasti, vaikutus toki on päinvastainen kuin mitä toivotte :lol:
Olet Damfin aivan oikeassa.

https://yle.fi/a/74-20250257
Liitteet
Screenshot_2026-10-08-06-44-34-583.jpeg
Screenshot_2026-10-08-06-44-34-583.jpeg (216.5 KiB) Katsottu 54 kertaa
_________________________________________________________________________________

Viimeksi porttikiellon saaneet:

Psykopaatti – syy: Akuutti psykoosikohtaus vaatii viikon lepositeet, porttikielto päättyy: 2026-10-06 09:20:12
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Re: Persut sitä, persut tätä, öyh öyh...

Viesti Kirjoittaja damfin »

olenoikeassa kirjoitti: To Loka 08, 2026 6:46 am
damfin kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 1:05 pm
Vargas81 kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 12:23 pm
Eli siis persujen hölmöilyt pitäisi pimittää ja niistä ei saisi uutisoida?
Kuulostaa venäläiselle touhulle jos yhdestä puolueesta ei uutisoida negatiivisia asioita.

Persut itse antaa jatkuvasti aiheita negatiiviseen uutisointiin, joka vitun päivä jotain. Ei tarvitse erikseen kaivaa.
En minä ainakaan sanonut että niistä ei saisi uutisoida, totesin vaan sen että loppujen lopulta nämä uutisoinnit satavat persujen laariin suosion kasvuna.

Eli räksyttäkää ihan vapaasti, vaikutus toki on päinvastainen kuin mitä toivotte :lol:
Olet Damfin aivan oikeassa.

https://yle.fi/a/74-20250257
Rehellisyyden nimissä täytyy kuitenkin todeta että ihan sama toimii toisin päin eli vasemmiston suosion kasvun takana on myös melko paljon se kuinka paljon heitä mollataan, vassarit sitä ja vassarit tätä, se saa ihmiset kiinnostumaan myöskin siitä mitä se vasemmisto nyt tällä kertaa on tehnyt jolloin sitten osa näistä ihmisistä saattaa löytää jotain itselleen sopivaa ajatusmaailmaa sieltä vasemmiston joukosta varsinkin nyt kun vasemmistokin on huomannut että isänmaallisuuden korostaminen uppoaa kansaan vaikka toimet eivät todellisuudessa kovin isänmaallisia olisikaan.
Vastaa Viestiin