Ps. Mikä Valjakkala ava? *ihan pihalla, taas kerran
Meidän kuvat/avattaret :)
-
Minney Magia
- Martin Riggs
-
CrissAngel
- Martin Beck
Miehän vastasin vain muutamaan viestiin-that's it.Howler kirjoitti:^ Huh huh Criss, rajoitas tuota postaamistasi vähän tai postaa kaikki jutut samaan viestiin, jooko? 6 peräkkäistä viestiä on vähän liikaa.
Ps. Mikä Valjakkala ava? *ihan pihalla, taas kerran*
Kyllä kun ittekkin kattelin lopputulosta niin meinasin oksentaa että mitä v*ttua
Meinasin mennä koomaan, ja halvaantua siinä sivussa-oli se niin karsiaa katottavaa.
Eks sie oo nähnyt miun Valjakkala AVAA??
Noh....et oo menettänyt mitn!!
Aion pysyä tuossa CrissAngelissa,koska se Valjakkala alkoi itteänikin sylettään pitemmän päälle.
Eli noille muille kirjoittajille tiedoksi=>voitte huokasta helpotuksesta.
Koko mun juttuhan oli ihan tsoukkia.
Child Of Scythe
-
Kelju K. Kojootti
- Sofia Karppi
-
CrissAngel
- Martin Beck
Hmmm...taisin ehtiä nähdä Keljun AVAN,mutta Matti Pellopääkin on KUNNON AVA.Kelju K. Kojootti kirjoitti:Mulla oli hieno Kelju K. Kojootti-avatar, mutta se katosi jonnekin siltä serveriltä mistä sen otin niin nyt on Matti Pellonpää samassa tehtävässä.
Hän oli/on näyttelijänä ihan PÄÄLLIKKÖ!!
Child Of Scythe
En löydä nyt millään alkuperäistä kuvaa.. Mutta kiteytän kaikki ko. henkilön itsessäni herättämät tunteet yhteen sanaan: kurnau.ShipWreck kirjoitti:Jolie? Et muuten ole ainoa tällä foorumilla, jolla on ko naisen kuva avatarissa.joey kirjoitti:...Ja kovin vangitseva nainen, maailman kaunein sellainen: Angelina
Siis mitä se yrittää tuossa kuvassa tehdä? Purra noita kahleita? En suosittelisi, siinä voi Angelinan hampaat mennä pilalle.
mun mielestä täällä on kivat avat useammilla vaikka aina kun ne vaihtuu niin tulee vähän sellainen fiilis että MIKSI
no jonkun ajan päästä niihin sitten tottuu...
itse en oikein tykkää noista jolien kuvista kun en mitenkään muutenkaan fanita koko henkilöä ja hänen elokuviaan...
tykkään erityisesti tuosta patrician uudesta avasta siinä on sentäs jotain luonnetta...
itse en oikein tykkää noista jolien kuvista kun en mitenkään muutenkaan fanita koko henkilöä ja hänen elokuviaan...
tykkään erityisesti tuosta patrician uudesta avasta siinä on sentäs jotain luonnetta...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Olet varmaankin syyllistynyt siihen ratkaisevaan virheeseen, että olet elokuvia katsellessasi keskittynyt juoneencicero kirjoitti: itse en oikein tykkää noista jolien kuvista kun en mitenkään muutenkaan fanita koko henkilöä ja hänen elokuviaan...
p.s.
Sen Mighty Heartin pitäisi itseasiassa olla loistava.
p.p.s.
Kunhan puolustelen