Sivu 12/16

Re: Nimimerkki Bird

Lähetetty: Ti Kesä 16, 2026 12:33 pm
Kirjoittaja Bird
Triggerivaroitus: akateemista knoppitietoa jaossa. :D

Fallibilismi

(filosofinen, tietoteoreettinen näkemys):

Korostaa esim.:
- omaa erehtyväisyyttä
- kriittistä ajattelua
- valmiutta muuttaa käsityksiä
- tieteen itsekorjautuvuutta

Fallibilismin mukaan ihmiset voi erehtyä lähes kaikissa uskomuksissaan, tiedoissaan ja päätelmissään: myös silloin, kun ne vaikuttaa hyvin perustelluilta tai varmoilta.

Ihmisen tieto ei yleensä ole täysin erehtymätöntä, vaan korjattavissa uuden tiedon, argumenttien tai havaintojen perusteella.

Tää ei tarkoita sitä, ettei mistään voisi tietää mitään tai, etteikö voisi muodostaa perusteltuja näkemyksiä. Ajatus on enemmänkin, että omiin käsityksiin kannattaa suhtautua jonkinlaisella nöyryydellä eikä täydellisen varmana absoluuttisena totuutena.


"Fallibilism is the epistemological
thesis that no belief (theory, view, thesis, and so on) can ever be rationally supported or justified in a conclusive way. Always, there remains a possible doubt as to the truth of the belief."


Tuolta lisää:

Internet Encyclopedia of Philosophy

https://iep.utm.edu/fallibil/

Re: Nimimerkki Bird

Lähetetty: Ti Kesä 16, 2026 12:35 pm
Kirjoittaja Bird
Oulun_Kungas kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 7:39 pm Kirk oli meikkaava hintti kuten se Trumpin oikea käsikin. Mitään ei siinä menetetty.
Tässä kohtaa analyysi tais siirtyä politiikasta jonnekin yläasteelle. :roll:

Re: Nimimerkki Bird

Lähetetty: Ti Kesä 16, 2026 7:20 pm
Kirjoittaja Oulun_Kungas
Bird kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 12:35 pm
Oulun_Kungas kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 7:39 pm Kirk oli meikkaava hintti kuten se Trumpin oikea käsikin. Mitään ei siinä menetetty.
Tässä kohtaa analyysi tais siirtyä politiikasta jonnekin yläasteelle. :roll:
Kuva

Meikkaava hintti on meikkaava hintti. Mitä sitä kiertelemään.

Re: Nimimerkki Bird

Lähetetty: Ti Kesä 16, 2026 7:23 pm
Kirjoittaja Oulun_Kungas

Re: Nimimerkki Bird

Lähetetty: Ti Kesä 16, 2026 7:39 pm
Kirjoittaja Ross Sullivan
Bird kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 12:35 pm
Oulun_Kungas kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 7:39 pm Kirk oli meikkaava hintti kuten se Trumpin oikea käsikin. Mitään ei siinä menetetty.
Tässä kohtaa analyysi tais siirtyä politiikasta jonnekin yläasteelle. :roll:
Näyttää tosin siltä, että Oulun Kungas (Lima-Jani) ei ole koskaan siirtynyt yläasteelta.

Re: Nimimerkki Bird

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 2:07 am
Kirjoittaja acp
Oulun_Kungas kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 7:20 pm Meikkaava hintti on meikkaava hintti. Mitä sitä kiertelemään.
Kumpi meikkaa paremmin, Trumppia vihaava vai Trumpin puolella oleva?

Kuva
Kuva
Kuva

Re: Nimimerkki Bird

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 4:47 am
Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika
Oulun_Kungas kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 7:39 pm Kirk oli meikkaava hintti kuten se Trumpin oikea käsikin. Mitään ei siinä menetetty.
Jaa..?? En nyt oikein osaa yhdistää, miten tämä liittyy ketjun nimihenkilöön, nikki Bird'iin, enkä jaksa moista seikkaa edes alkaa arvailla, mutta...

Onpa nyt todella kunnioitusta herättävää rohkeutta, kun uskaltaa potkia kuollutta leijonaa. Kyllähän se on niin suurenmoista sankaruutta, että edes täällä minfossa todella harva sellaiseen yltää.

Ja noin muuten... mistäköhän moinen homovihasi juontaa juurensa. Oletko joutunut perseraiskatuksi joskus nuorena? Vaiko kenties siitä, että et kelpaa edes homoille? Et kelpaa, vaikka meikit laittaisit?
Voi voi sentään.

Re: Nimimerkki Bird

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 4:52 am
Kirjoittaja JanitaSlim
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 7:39 pm
Bird kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 12:35 pm
Oulun_Kungas kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 7:39 pm Kirk oli meikkaava hintti kuten se Trumpin oikea käsikin. Mitään ei siinä menetetty.
Tässä kohtaa analyysi tais siirtyä politiikasta jonnekin yläasteelle. :roll:
Näyttää tosin siltä, että Oulun Kungas (Lima-Jani) ei ole koskaan siirtynyt yläasteelta.
Kuva

Re: Nimimerkki Bird

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 5:47 am
Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:52 am
Kuva
Kappas kappas. Runkku-kunkun alter ego päätti myös lykätä soppaan – ei lusikkaansa, vaan – kasvokuvaksi naamioidun vetelän ja haisevan kullinsa. Vade retro Satanas.!! :o

Re: Nimimerkki Bird

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 12:18 pm
Kirjoittaja JanitaSlim
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 5:47 am
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:52 am
Kuva
Kappas kappas. Runkku-kunkun alter ego päätti myös lykätä soppaan – ei lusikkaansa, vaan – kasvokuvaksi naamioidun vetelän ja haisevan kullinsa. Vade retro Satanas.!! :o
Ai sä tiedät millanen kulli Kostilla on. No iloa, valoa ja rakkautta teille.

Re: Nimimerkki Bird

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 12:36 pm
Kirjoittaja Ross Sullivan
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:52 am
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 7:39 pm
Bird kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 12:35 pm

Tässä kohtaa analyysi tais siirtyä politiikasta jonnekin yläasteelle. :roll:
Näyttää tosin siltä, että Oulun Kungas (Lima-Jani) ei ole koskaan siirtynyt yläasteelta.
Kuva
Mitä minä voin enää enempää tehdä? Olen jo myöntänyt, että olen Kosti ja Bird.

Olen luonut naishahmon (Bird), semikommunistin (Kosti) ja kapitalistin (RS) ihan vaan osana Iranin rahoittamaa kampanjaa, jolla alennetaan ryhmäkoheesiota Suomessa. Katso taivaalle! Kemikaalivanoja!

Re: Nimimerkki Bird

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm
Kirjoittaja JanitaSlim
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 12:36 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:52 am
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 7:39 pm

Näyttää tosin siltä, että Oulun Kungas (Lima-Jani) ei ole koskaan siirtynyt yläasteelta.
Kuva
Mitä minä voin enää enempää tehdä? Olen jo myöntänyt, että olen Kosti ja Bird.

Olen luonut naishahmon (Bird), semikommunistin (Kosti) ja kapitalistin (RS) ihan vaan osana Iranin rahoittamaa kampanjaa, jolla alennetaan ryhmäkoheesiota Suomessa. Katso taivaalle! Kemikaalivanoja!
Voit laittaa sen tonnin mobilepayllä homo. Tai lahjottaa sen Hesylle.

Re: Nimimerkki Bird

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 4:12 pm
Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 12:18 pm
Ai sä tiedät millanen kulli Kostilla on. No iloa, valoa ja rakkautta teille.
Äläpä tyrkytä tapojasi, ukko utra unteloinen.

Re: Nimimerkki Bird

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 5:17 pm
Kirjoittaja Ross Sullivan
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 12:36 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:52 am

Kuva
Mitä minä voin enää enempää tehdä? Olen jo myöntänyt, että olen Kosti ja Bird.

Olen luonut naishahmon (Bird), semikommunistin (Kosti) ja kapitalistin (RS) ihan vaan osana Iranin rahoittamaa kampanjaa, jolla alennetaan ryhmäkoheesiota Suomessa. Katso taivaalle! Kemikaalivanoja!
Voit laittaa sen tonnin mobilepayllä homo. Tai lahjottaa sen Hesylle.
En mä sulle anna yhtään mitään, mutta hesylle lahjoitan 1000 euroa tänä vuonna. Jos ihan tarkkoja ollaan, niin lahjoitan osakeyhtiöllä, mutta ei sille liene suurta merkitystä. Sulle on ihan turha kertoa kirjanpidosta, vuosikellosta tai tilitoimistosta.

Ps. Milloin te hörhöt muuten tulitte siihen tulokseen, että tuo kuva on aito? Käsittääkseni JH:n mukaan se on tekoälyllä laadittu, koska ihmiset eivät voi oikeassa elämässä tavata.

Re: Nimimerkki Bird

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 10:15 pm
Kirjoittaja JanitaSlim
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 5:17 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 12:36 pm

Mitä minä voin enää enempää tehdä? Olen jo myöntänyt, että olen Kosti ja Bird.

Olen luonut naishahmon (Bird), semikommunistin (Kosti) ja kapitalistin (RS) ihan vaan osana Iranin rahoittamaa kampanjaa, jolla alennetaan ryhmäkoheesiota Suomessa. Katso taivaalle! Kemikaalivanoja!
Voit laittaa sen tonnin mobilepayllä homo. Tai lahjottaa sen Hesylle.
En mä sulle anna yhtään mitään, mutta hesylle lahjoitan 1000 euroa tänä vuonna. Jos ihan tarkkoja ollaan, niin lahjoitan osakeyhtiöllä, mutta ei sille liene suurta merkitystä. Sulle on ihan turha kertoa kirjanpidosta, vuosikellosta tai tilitoimistosta.

Ps. Milloin te hörhöt muuten tulitte siihen tulokseen, että tuo kuva on aito? Käsittääkseni JH:n mukaan se on tekoälyllä laadittu, koska ihmiset eivät voi oikeassa elämässä tavata.
Se näyttää niin vahvasti samalta kuin paskapuheesi foorumilla, että aitoutta ei tarvitse epäillä.

Mikä päivä lahjoitat vuosikellon mukaan? Laitetaan kalenteriin :idea: