Mikä ärsyttää tänään?
ihme reppana olo ollut jo viikon verran, en tajua mikä itsesäälikausi on menossa.. sit ku tsekkailen sivusilmällä noita ympärillä pyöriviä vammasia (sokeita, kuuroja, jalattomia) ni tulee entistä huonompi fiilis. että "nuokin hymyilee ja syö kahviossa jäätelöä vaikka mä samassa asemassa kävisin maahan makaamaan ja oottaisin vaan kuolemaa" (tai että vittu ku vihloo hampaita, tää on just tätä mun inhokkijäätelöä). huono omatunto tulee niitä katsellessa ja tuntiessa sääliä omasta puolesta. mullahan on näkö ja kuulo ja jalat ja pääkin jotenkuten toimii.
miksen saa rypeä itsesäälissä rauhassa? miks pitää joutua näkemään ilosia ihmisiä joilla on asiat oikeesti huonommin ku mulla? miksi?
miksen saa rypeä itsesäälissä rauhassa? miks pitää joutua näkemään ilosia ihmisiä joilla on asiat oikeesti huonommin ku mulla? miksi?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Ihminen, joka on vain niin negatiivinen.. Ei ymmärrä kuunnella muita mielipiteitänsä kuin omiaan, luulee tietävänsä kaiken, on aina oikeassa koska keksi jonkun hyvän idean..
JA MINÄ OLIN OIKEASSA!!
JA MINÄ OLIN OIKEASSA!!
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
tuli perjantaina vedettyä viinaa sen verran etten eilen päässyt sängystä ylös ollenkaan, hukkaan meni koko lauantai. tänään ei enää voi juopotella ku huomenna alkaa taas oravanpyörän pyöritys. noh, eipä ole enää krapulaakaan.. viikonlopun saldo +-0.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Ärsyttää se kun tiedän että tulot tulee tippumaan yli 300€ tuossa parin kuukauden sisällä. Sairasloma on päättynyt ja nyt alkaa opintotuella kitkuttelu. Elikkä se sanoo sitä että rahaa ei jää kaikkiin laskuihin edes. Muutto takaisin yksiöön, netti pois ja hernekkeittoa. Huoh 
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Oman rajallisuuteni huomaaminen. Vedin herneet nenään pikkujutun takia ja kadotin objektiivisuuteni ja yleisen optimismini 
-aikalisän paikka-
-aikalisän paikka-
Viimeksi muokannut maija turjukka, Su Tammi 25, 2009 8:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
EDIT: Ja vielä tuplapostauskin... voihan ...kele
OT:Toisaalta kyllä aika koomista huomata se vasta näin jälkikäteen
OT:Toisaalta kyllä aika koomista huomata se vasta näin jälkikäteen
Viimeksi muokannut maija turjukka, Su Tammi 25, 2009 8:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.