Kauhajoen koti- ja laitostalousoppilaitoksen ammuskelu 2008

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Wrath
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Wrath »

Itse en usko että noiden viestien kirjoittajat ovat tienneet mitään enemmän. Tuollaista paskaa tuli muutenkin joiltain tyypeiltä ja joidenkin accojen vainoaminen oli suht rajuakin (Kuten varmaan moni tämänkin palstan tyypeistä tietää). Muistan kun esim. Disillusioned89:stä tehtiin joku pilavideokin. Myös tosta "Cho's highscoresta" pilailusta olen lukenut ennenkin. "Bet u can't beat Cho's record" -jne... kommenttia muistan lukeneeni monenkin tämäntyyppisen accountin kommenteista.
Sterling
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Sterling »

VoDKa kirjoitti:Kikkailin hieman ja sain näkyviin Lovehetarille osoitetut viimeiset kommentit YouTubessa.

Aika mielenkiintoista materiaalia tuli esille.
Onko tämä Lovehetar nyt sitten kuollut myös? Ei nyt ole oikein käynyt selville? Ja onko/oliko mies vai naispuolinen?

Faktaa tässä kaipailen...
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

http://www.middlebeercommando.com/wordpress/?p=1303

Muskettini on ovenpönkkänä, vahingossa se saattaa hyökätä lehdenjakajan kimppuun. :shock:

Vittuvieköön.
Paskanen tukka
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

loneliness kirjoitti:Kyllähän noista sellanen viba tulee, että teko olisi ollut tiedossa. Ketkä kaikki sitten siitä tiesivät (jos tiesivät) onkin vaikeampi saada selville.
No ei mielestäni tule. Nuo kommentit tulevat porukalta, joka ei selvästikkään ihannoi kuolumurhaajia. Lovehetarin tili tuli nopeasti esiin keskusteluiden spekulaatioissa ja noiden kommenttien perusteella häntä näköjään syytellään manipulaattoriksi. Ei ihme, että hävisi nopeasti ja sulki tilinsä.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Tämän päivän lehdissä todetaan poliisin takavarikoineen useita aseita ja ohjanneen joitakin henkilöitä hoitoon. Nyt kuullostaa jo järkevältä toiminnalta.
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

Kauhajoen koulusurmien jälkeen poliisin tietoon on tullut yli 120 oppilaitosuhkausta viime perjantaihin mennessä.
...
Useimmissa tapauksissa poliisi on saanut selville uhkaajan henkilöllisyyden. Vakavimmissa poliisi on ottanut henkilöitä kiinni, ja tehnyt kotietsintöjä. Muutama on toimitettu lääkärin hoitoon. Joiltakin on otettu aselupa ja ase pois.
STT
Ohhoh. Täytyy sanoa, että yllätyin tuosta määrästä, mitä noita uhkauksia on tullut. Toki on oletettava, että siinä on iso osa sekä "mää oon ihan varma, että mää näin sillä jonku ehkä aseen muotosen tai semmosen, ja onhan se niin epäilyttävän näkönenkin" -paniikki-ilmoituksia, että "Perhana, mulla on matikankoe, vois ammuskella niin ei tarttis sitäkään tehdä/Vtu mää niinku tapan teijät kaikki niinku, ko te ootte noin idiootteja"-uhoamisia, mutta kuitenkin. Eniten kuitenkin yllätti tuo lihavoitu osa. Voisiko olla, että seassa olisi ollut muutama potentiaalinen oikea ammuskelija? Poliisi on tosiaan saanut aikaiseksi muutamassa viikossa.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Andre
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Andre »

Itse muistaisin lukeneeni Metro-lehdestä, että muutama noista asetakavarikoinneista olisi ollut sen tyyppisiä ettei osassa videoissa ole varsinaisesti ollut "mitään uhkaavaa tai massamurhaan viittaavaa". Tyyliin hirvikiväärillä räiskitty metsässä poikain kesken ja joku on sen uhkaavaksi kokenut. Ja sen seurauksena sitten on poliisivoimin käyty isäpapan metsästysaseet hakemassa pois. Toisaalta saavat syyttää vain itseään jos aseet lähtevät, eiköhän liene sanomattakin selvää ettei nettiin tällä haavaa kannata laittaa mitään mihinkään ammuskeluun saati aseisiin liittyvää materiaalia, oli se sitten kuinka harmitonta tahansa. Ihmiset ovat yksinkertaisesti niin varpaillaan.

Onko tämä sitten ylireagointia, en tiedä. Mutta ehkäpä parempi näin kuin toisinpäin. :roll:

EDIT: Typoja
est
Alokas

Viesti Kirjoittaja est »

Tää Kauhajoen ampumavälikohtaus on pilannu mun elämän täysin! Kaiken piti olla valmiina ja suunnitelmia pää täynnä. Sit joku kusipää tulee ja riistää multa mun rakkaan ihmisen ihan vaan sen takia ku iskä ei vieny pienenä tarpeeks kaukaloon lämimään tai sit oli lelu jumittunu patterin väliin ja oli NIIN ankara lapsuus,et pitää varmaan tappaa vähä sakkia jos vaik oma olo paranis! Ei tainnu se vitun hippiäinen tietää kuinka monen elämän se pilas! Toivottavasti se mätänee helvetis maailman tappiin saakka!!! Mä oon niin paskana..
Terska
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Siinä hieman perspektiiviä. Kiitos vain estille osallistumisesta keskusteluun ja paljon, paljon voimia...
konsta
Ainesta Watsoniksi

Osanotto Est. Koita jaksaa ja saada jostakin voimia jatkaa. Toivotaan, että se onnistuu.
Sterling
Hetty Wainthropp

est:lle osanotto myös minulta.
perfume
Alokas

Kauhajoen koti- ja laitostalousoppilaitoksen ammuskelu

Viesti Kirjoittaja perfume »

apollo kirjoitti:
est kirjoitti:Tää Kauhajoen ampumavälikohtaus on pilannu mun elämän täysin!
Hoihhoijjaaa, kaikilta meiltä kuolee läheisiä, ynnä muuta paskaa tapahtuu. Vetäydy takaisin mökkiisi itkemään, äläkä täällä itke. Älä kitise, se mikä ei tapa, niin vahvistaa.
On pakko kommentoida, ettei muuten pidä paikkansa toi Apollon viimenen väite. Estille jaksamista pahimman yli; ajan kanssa tuska helpottaa ja elämä jatkuu.
perfume
Alokas

Re: Kauhajoen koti- ja laitostalousoppilaitoksen ammuskelu

Viesti Kirjoittaja perfume »

perfume kirjoitti:
apollo kirjoitti:
est kirjoitti:Tää Kauhajoen ampumavälikohtaus on pilannu mun elämän täysin!
Hoihhoijjaaa, kaikilta meiltä kuolee läheisiä, ynnä muuta paskaa tapahtuu. Vetäydy takaisin mökkiisi itkemään, äläkä täällä itke. Älä kitise, se mikä ei tapa, niin vahvistaa.
On pakko kommentoida, ettei muuten pidä paikkansa toi Apollon viimenen väite. Estille jaksamista pahimman yli; ajan kanssa tuska helpottaa ja elämä jatkuu.
Jaha, Apollon viesti katos. Toivottavasti tajusi itse poistaa.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

^ voisit pyyhkiä mun lainauksen pois viestisäsi. Itsekkin päätin poistaa viestini liian tylynä
Sterling
Hetty Wainthropp

est kirjoitti:Tää Kauhajoen ampumavälikohtaus on pilannu mun elämän täysin! Kaiken piti olla valmiina ja suunnitelmia pää täynnä. Sit joku kusipää tulee ja riistää multa mun rakkaan ihmisen ihan vaan sen takia ku iskä ei vieny pienenä tarpeeks kaukaloon lämimään tai sit oli lelu jumittunu patterin väliin ja oli NIIN ankara lapsuus,et pitää varmaan tappaa vähä sakkia jos vaik oma olo paranis! Ei tainnu se vitun hippiäinen tietää kuinka monen elämän se pilas! Toivottavasti se mätänee helvetis maailman tappiin saakka!!! Mä oon niin paskana..
Mielestäni on hyvä, että joku tuo myös tämän kaltaisen kokemuksen tähän ketjuun.

Tässä ketjussa ilmeisesti aikaisemmin ollut vaan ihmisiä ,jotka eivät ole uhrien läheisiä. Siis oletan näin.
Vastaa Viestiin