Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

:shock: nimeni on mainittu naurattaa osiossa.

Myönnetään, ettei sinne Oulu -ketjuun vakavalla naamalla kykene tällä hetkellä osallistumaan.
Eiks oo hienoa, et meillä on näitä omia nurkkia, joihin kerääntyä pällistelemään palstan menoa!

Oulun pakastajaäiti -ketjussa minä olen kirjoittanut kyllä lähinnä ammatti-ihmisten pikadiagnoseja naureskelevia ja arvostelevia viestejä sekä ennakoinut esiin nostettavia kortteja, jotka sitten onkin järjestään esiinnostettu.

Minua ärsyttää, ketjusta riippumatta, tyhjästä päättely eli sellainen tiedossa olevien tosiasioiden tai tiedonmurusten hylkääminen tai sivuuttaminen. Jos nyt vaikkapa väitetään, ettei tuo äiti voi tuntea äidinrakkautta, on hullu ja sairas ämmä, niin silloin ohitetaan muutaman ystävänsä ja tuttavansa kertomat huomiot. Tiedossa ei myöskään ole mikään huostaanotto tai muu sellainen seikka, ainakaan vielä, että moinen väite vaikuttaisi ollenkaan järkevältä. Pikalukemisen perusteella en mollaa muita kirjoittajia ketjussa.

Ärsyttää minua vielä sekin, että nikki Teea1 sai bannit. En huomannut missään viestissään bannin aihetta.

Irmuska. Sinä viesteinesi sen sijaan nauratat. En ollenkaan ymmärrä ^viestisi punaista lankaa.
Usein tunnut viesteissäsi pohtivan meitä muita kirjoittajia.
(... älä vaan ala miettimään minun mielipidettäni :wink: )

Lisäys. Ah soo, siis edellisellä sivulla naureskelette sitä Kirsis -nikkiä, joka on kirjautunut vain haukkuakseen palstalaisia siellä Ärsyttää Minfossa -ketjussa. Huvinsa kullakin.
Viimeksi muokannut annaanna, Pe Kesä 13, 2014 11:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
irmuska
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Jes, mä olen viimein oikeassa ketjussa!!! :lol: Mitään punaisia lankoja, eikö ne kuulu käyttää silloin kun lähtee metsään samoamaan ja tahtoo osata poiskin sieltä...
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

irmuska kirjoitti:Jes, mä olen viimein oikeassa ketjussa!!! :lol: Mitään punaisia lankoja, eikö ne kuulu käyttää silloin kun lähtee metsään samoamaan ja tahtoo osata poiskin sieltä...
Sä et ole ymmärtänyt samoilun syvintä olemusta :roll: . Jätä ensi kerralla se lankakerä kotiin ja paluumatkalla olet kokemusta viisaampi.
irmuska
Rico Tubbs

Nostan sormen pystyyn, tunnustelen tuulta ja katselen millä oksalla kasvaa naavaa. Ei pskempi neuvo :roll: Eli huomenna metsään.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
teea1
Susikoski

Viesti Kirjoittaja teea1 »

On kyllä huvittanut nyt bannissa seurata tiettyä keskustelua jossa nokitellaan ja otetaan nokkiin.ehkäpä hyväkin asia ettei ole päässyt kommentoimaan:-)
irmuska
Rico Tubbs

Olen nyt taas kerran ihan ihmeissäni siitä mitä tapahtuu. Taas sai kuolemannaakka kenkää, enkä todellakaan ymmärrä mistä kirjoituksesta se tuli. Joku ilmeisesti nojaa samantien vasikkanamikkaan kun huomaa naakan palanneen :shock:
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Ulvilassa on uutisia mennen tullen:

MINFO-SANOMAT
TURUMURRE
HYYTYI
HÄKE-NAUHAAN

:lol:
Clawdeen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Clawdeen »

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, kun joku ilmeisen tosissaan kirjoittaa:

Kirjoittaja Satinique 
Toden totta, nyt alkaa näyttäytyä koko järjestäytynyt pedofiilijärjestö . Tehtiinkö Annelista hyväksikäyttäjä vain hämäytyksen vuoksi, media nostetta asialle, joka hermostuttaa näitä isoja OIKEITA pedofiilejä. 
Putinista oli merkintä salaisessa rekisterissä, nykytiedon valossa syystäkin, mutta en nyt arvannut että olisi pedofiili. Nyt kyllä tuon vuotajan henki on vaarassa, koska kimpussa oikea "isoveli " ??? 
Voiko olla mahdollista ??
Satinique
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Satinique »

Itseänikin naurattaa, ainakin se mihin viesteihini sinä kivahdat. Se vain kertoo jotain itsestäsi. Pedofilia on ainakin lähellä sydäntäsi. Naurattaako sinua aina silloin kun saat syyttömän leimatuksi ???
Clawdeen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Clawdeen »

Satinique kirjoitti:Itseänikin naurattaa, ainakin se mihin viesteihini sinä kivahdat. Se vain kertoo jotain itsestäsi. Pedofilia on ainakin lähellä sydäntäsi. Naurattaako sinua aina silloin kun saat syyttömän leimatuksi ???
Minkä syyttömän? Tarkoitatko Anneli Aueria, joka on tuomittu kahdessa oikeusasteessa syylliseksi pedofiliaan? Ja minä olen hänet leimannut syylliseksi sinun mielestäsi?

En tiedä, mikä on ongelmasi, mutta olet syyttänyt monia ihmisiä (syyttömiä, ei tuomion saaneita) mitä oudoimmista salaliitoista. Perusteena yleensä se, kun sinusta siltä tuntuu. Ja tuomion saaneet (Auer, Joutsenlahti) ovat mielestäsi viattomia, kunnon ihmisiä. Kaiken huipuksi vedät Putinin näihin salaliittoteorioihin. Tee itsellesi palvelus ja hakeudu hoitoon! Olet vahvasti harhainen.

Teen sinulle saman kuin Sirpalle, laitan sinut vihamieslistalle, ettei tarvitse enää lukea tuota sekoilua. Onnea elämääsi!
Satinique
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Satinique »

Naurattaa tuo vihamies nappula, siinä voi jäädä jotain lukematta.
Laitan Sirpan ystäviini, koska hänellä on joku teoria edes, ja tietoa linkkeineen päivineen. Toisin kuin antiannelisteilla. Hassun hauska soppa on joko väärän lipun heilutusta tai sitten ihan selkeää typeryyttä. Voiko poliisi ja syyttäjä olla typeriä :lol: ?????

Onko Putin lisätty rekisteriin syystä vai suotta ? perään sama kysymys ,voiko poliisi olla niin typerä että laittaa aiheetta nimiä rekisteriin ?
kerroush
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Satinique kirjoitti:Naurattaa tuo vihamies nappula, siinä voi jäädä jotain lukematta.
Sehän on sen tarkoituskin. Olet ilmeisesti ymmärtänyt jotain väärin.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Onneksi täällä ei ihan tällainen moderointi ole, vaikka välillä siltä tuntuukin:
Kuva
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

No jaa, sen kyllä näkee kuitenkin, jos oma vihamies on vastannut johonkin keskusteluun ja tämän viestin voi klikata auki. Siinä lukee jotakuinkin: "Mansikkatursas on vastannut tähän ketjuun. Jos haluat nähdä hänen viestinsä, klikkaa tästä." Ja jos joku käyttäjä on lainannut Mansikkatursaan viestiä, näet toki myös sen lainauksen.
Itsekin olen joillain foorumeilla saattanut jättää joidenkin tiettyjen kirjoittajien viestit lukematta. Jos se tekee elämäni paremmaksi, etten lue joidenkin tyhmyyksiä, niin mikä ettei.
Fela Shakara
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Fela Shakara »

Viisasten kerhon valopäitten äänitulkinnat :D

Notta paloautollako pitää vettäki hakia mitätön Uolevi!
Live long and prosper!
Vastaa Viestiin