Treffi-Ilmoitukset
^hei, mä en saanu mun ukkelilta viime synttärilahjaks mitään.
Tosin se maksoi mun pidennykset ja mä laskin sen myöhäiseksi synttärilahjaksi.. Ja joululahjan sain kyllä, sen se kävi ostamassa päivää ennen aattoa. Sain suklaata hirmusesti ja teetä.
Mutta ajatus on tärkein. Joskus saan napanöyhtää ja joskus hieman käytännöllisempiä, mut kuten sanoin, ajatus on tärkein.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
- Jack Handy -
ajatus on tärkein.
Ukkeli lupas viedä mut pulkkamäkeen ens talvena, se riittää vaikka mun joululahjaks. ja synttärilahjaks. Synttärit on viikkoa ennen joulua.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
- Jack Handy -
- Jack Handy -
-
loneliness
- Jessica Fletcher
^No, me lähdetään sitten treffeille pulkkamäkeen! 
Muuten, jokos loneliness on jonkun tytskän jalat menny alta sun runon takia?

Muuten, jokos loneliness on jonkun tytskän jalat menny alta sun runon takia?
- Jack Handy -
- Jack Handy -
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Olisi kivaa taas tutustua uusiin ihmisiin ja lähteä treffeille. Mulla oli ollut nyt hyvää viikko kun kävin etelä Suomessa, mutta nyt palasin taas pohjoiseen, korveen. Esim. Savossa saa seuraa näytteleissä, baareissa- tutustuu ihmisiin, aiellä on kivaa, mutta pohjois Suomessa käyvät baareissa vain pariskunnat, tai sitten turistit talvella, kesällä ei ole Rukalla mitään.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
No ehkä ne sitten ku ne tokenee.loneliness kirjoitti:Joo ei o vielä mennyt keneltäkään, tai sitten on mennyt niin totaalisesti alta, ettei ole pystynyt lähestymään...täytyy ootella
- Jack Handy -
- Jack Handy -
Prahassa menimme töiden jälkeen kavereiten kanssa kaljalle, keskustelimme- se oli kivaa. Mutta täällä ovat kaiki niin sulkeutuneet. Vielä Savossa löytää, mutta pohjois Suomi on tosi surullinen ja takapajuinen paikkaa. Itse kun olin muuttamassa, ehdotin esim. Turku, Kuopio- paremmat mahdollisuudet. Niin ja ensi vuonna muutaan Siilinjärveen joka on vain 25km Kuopiosta.
En etsi mitään "kiihkeä seuraa"- vaan tavallisen kaverin, jonka kanssa voi vaikka kirjoittella, keskustella, käydä jossain.
Netin kautta kirjoittelen myös ulkomaalaisiin palstoihiin- kyllä sain kaverit keski Euroopasta, ja mulla on vielä kontaktteja Tshekiin, Islantiin, siellä kaverit- mutta kaiiki on niin kaukana.
En etsi mitään "kiihkeä seuraa"- vaan tavallisen kaverin, jonka kanssa voi vaikka kirjoittella, keskustella, käydä jossain.
Netin kautta kirjoittelen myös ulkomaalaisiin palstoihiin- kyllä sain kaverit keski Euroopasta, ja mulla on vielä kontaktteja Tshekiin, Islantiin, siellä kaverit- mutta kaiiki on niin kaukana.
loneliness: YleX:llä ne ettii aamupäivisin runonlausujia. Soita sinne ja lausu runosi, yhä useampi pitkätukkainen sinkkunainen kuulee sen! 
- Jack Handy -
- Jack Handy -
Mulle kanssa kelpaa ihan tavismies. Omillaan toimeentuleva, ulkonäkö tietysti plussaa, mutta sisäpuoli meinaa enemmän. Pienet romanttiset jutut on plussaa, mutta ei mikään mun pakkomielle. Lakkasin haaveilemasta Sinkkuelämän tyylisistä treffeistä joskus 18-vuotiaana.
Jos on liian vaativa, ei löydy mitään. Vaatimuksena, että hyväksyy minut sellaisena kuin olen, eikä yritä jatkuvasti muuttaa minua. Kunnioittaa minua ja on tukena silloin, kun sitä tarvitsen. Nämä toimivat tietysti molemmin päin.
Itse olen kanssa miettinyt, että jos laittaisi treffi-ilmoituksen jonnekin ihan vaan mielenkiinnosta, että kiinnostuuko kukaan "normaali" mies tällaisesta taviksesta. En ole sitten koskaan laittanut, kun en halua mitään Pena 50 vee heppi pystyssä minua häiriköimään.
Kerran olen chatin kautta mennyt treffeille. Oli ihan ok treffit, mutta selvisi, että kaveri harrastaa jääkiekkoa ja en jaksanut pelejä ja harkkoja katsoa. En siis ollut oikein sopivaa ainesta. Komea miehenalku kyllä oli.
Jos on liian vaativa, ei löydy mitään. Vaatimuksena, että hyväksyy minut sellaisena kuin olen, eikä yritä jatkuvasti muuttaa minua. Kunnioittaa minua ja on tukena silloin, kun sitä tarvitsen. Nämä toimivat tietysti molemmin päin.
Itse olen kanssa miettinyt, että jos laittaisi treffi-ilmoituksen jonnekin ihan vaan mielenkiinnosta, että kiinnostuuko kukaan "normaali" mies tällaisesta taviksesta. En ole sitten koskaan laittanut, kun en halua mitään Pena 50 vee heppi pystyssä minua häiriköimään.
Kerran olen chatin kautta mennyt treffeille. Oli ihan ok treffit, mutta selvisi, että kaveri harrastaa jääkiekkoa ja en jaksanut pelejä ja harkkoja katsoa. En siis ollut oikein sopivaa ainesta. Komea miehenalku kyllä oli.