Voit laittaa sen tonnin mobilepayllä homo. Tai lahjottaa sen Hesylle.
En mä sulle anna yhtään mitään, mutta hesylle lahjoitan 1000 euroa tänä vuonna. Jos ihan tarkkoja ollaan, niin lahjoitan osakeyhtiöllä, mutta ei sille liene suurta merkitystä. Sulle on ihan turha kertoa kirjanpidosta, vuosikellosta tai tilitoimistosta.
Ps. Milloin te hörhöt muuten tulitte siihen tulokseen, että tuo kuva on aito? Käsittääkseni JH:n mukaan se on tekoälyllä laadittu, koska ihmiset eivät voi oikeassa elämässä tavata.
Se näyttää niin vahvasti samalta kuin paskapuheesi foorumilla, että aitoutta ei tarvitse epäillä.
Mikä päivä lahjoitat vuosikellon mukaan? Laitetaan kalenteriin
OK, eli levität tekoälykuvaa. Selväksi tuli!
Tilinpäätösvalmisteluiden yhteydessä laitan lahjoitukset, eli ihan viimeistään joulukuun alku. Todennäköisesti huomattavasti aikaisemmin.
En mä sulle anna yhtään mitään, mutta hesylle lahjoitan 1000 euroa tänä vuonna. Jos ihan tarkkoja ollaan, niin lahjoitan osakeyhtiöllä, mutta ei sille liene suurta merkitystä. Sulle on ihan turha kertoa kirjanpidosta, vuosikellosta tai tilitoimistosta.
Ps. Milloin te hörhöt muuten tulitte siihen tulokseen, että tuo kuva on aito? Käsittääkseni JH:n mukaan se on tekoälyllä laadittu, koska ihmiset eivät voi oikeassa elämässä tavata.
Se näyttää niin vahvasti samalta kuin paskapuheesi foorumilla, että aitoutta ei tarvitse epäillä.
Mikä päivä lahjoitat vuosikellon mukaan? Laitetaan kalenteriin
OK, eli levität tekoälykuvaa. Selväksi tuli!
Tilinpäätösvalmisteluiden yhteydessä laitan lahjoitukset, eli ihan viimeistään joulukuun alku. Todennäköisesti huomattavasti aikaisemmin.
Kysyttiin päivää, ei epämääräistä ajan määrettä ehkä laitan, ehkä en Ei mee Kostilla hyvin.
Re: Nimimerkki Bird
Lähetetty: Pe Kesä 19, 2026 2:50 pm
Kirjoittaja JasseHames
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 12:36 pm
Olen luonut naishahmon (Bird), semikommunistin (Kosti) ja kapitalistin (RS) ihan vaan osana Iranin rahoittamaa kampanjaa, jolla alennetaan ryhmäkoheesiota Suomessa. Katso taivaalle! Kemikaalivanoja!
Ai "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen -perusidentiteetti muuttui kommunistista "semikommunistiksi" (mikä edes on "semikommunisti"...) Entä mikä on Ripulisoturi-sivupersoonasi (= "Korpisoturi"-sivupersoona) aatemaailma? Kerrohan lisää myös "Quorthonin", "Tsilarin", "Gary Francis Posten", "Gaikowskin" jne. aatemaailmoista poliittisine näkemyksineen.
Mutta missä on Ripulisoturi? Mutta missä on Ripulisoturi?! Ai niin, edelleen ottamassa "Kassun osakaskaveri" -sivupersoonalta perseeseen.
Se näyttää niin vahvasti samalta kuin paskapuheesi foorumilla, että aitoutta ei tarvitse epäillä.
Mikä päivä lahjoitat vuosikellon mukaan? Laitetaan kalenteriin
OK, eli levität tekoälykuvaa. Selväksi tuli!
Tilinpäätösvalmisteluiden yhteydessä laitan lahjoitukset, eli ihan viimeistään joulukuun alku. Todennäköisesti huomattavasti aikaisemmin.
Kysyttiin päivää, ei epämääräistä ajan määrettä ehkä laitan, ehkä en Ei mee Kostilla hyvin.
Tiinpäätöksen valmistuminen on myös tilitoimistosta kiinni, mutta numeroina: ihan viimeistään 7.12.2026 klo 00.00 mennessä. Hyvin todennäköisesti paljon aikaisemmin.
Hauskaa muuten, että nämä Lima-Janit ja jasseHamekset vaativat aina muiden osallistumista tapahtumiin ja lahjoituksiin, mutta eivät itse osallistu tai lahjoita.
Sitten kun osallistuu tai lahjoittaa, niin alkaa copettaminen (tekoälykuvasta, joka sitten myöhemmin onkin oikea kuva Kostista) ja oletettavasti myös lahjoituksesta. Tosin aion hankkia yhdistykseltä vahvistuksen jollain tavalla, että tekoälykorttia ei voine heittää. Tai no kyllä nämä MT-tyypit silti heittävät
Oulun_Kungas kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 7:20 pm
Meikkaava hintti on meikkaava hintti. Mitä sitä kiertelemään.
Kumpi meikkaa paremmin, Trumppia vihaava vai Trumpin puolella oleva?
Mä kyllä suosittelisin näille erilaista meikkaustyyliä, koska näyttää siltä, että valintansa pienentää silmiä, mikä ei oikeastaan ikinä kannata. Poskipunakin vois tehdä hyvää!
Tehdään sellainen hypoteesi, ettei nimimerkki "Bird" ole "Ross Sullivanin" sivupersoona. Kysytäänpä sitten häneltä, onko samaa mieltä ja jos on, niin millä perusteilla, siitä, että neurologian professori Olli Tenovuo mukamas antoi väärän asiantuntijatodistuksen muka lahjomisen johdosta Bodom-oikeudenkäynnissä:
Ross Sullivan kirjoitti: La Maalis 22, 2025 9:17 pm
Todettakoon vielä kertaalleen näkemykseni, joka on saavuttanut mitatustikin yllättävän suurta suosiota Minfossa:
PUOLUSTUKSEN APURI (TENOVUO) OLI SELKEÄSTI LAHJOTTU!
Ps. Siinä on "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen syyllistynyt täysin selvästi törkeään kunnianloukkaukseen Olli Tenovuota kohtaan.
Re: Nimimerkki Bird
Lähetetty: La Kesä 20, 2026 6:51 pm
Kirjoittaja Ross Sullivan
JasseHames kirjoitti: La Kesä 20, 2026 6:49 pm
Tehdään sellainen hypoteesi, ettei nimimerkki "Bird" ole "Ross Sullivanin" sivupersoona. Kysytäänpä sitten häneltä, onko samaa mieltä ja jos on, niin millä perusteilla, siitä, että neurologian professori Olli Tenovuo mukamas antoi väärän asiantuntijatodistuksen muka lahjomisen johdosta Bodom-oikeudenkäynnissä:
Ross Sullivan kirjoitti: La Maalis 22, 2025 9:17 pm
Todettakoon vielä kertaalleen näkemykseni, joka on saavuttanut mitatustikin yllättävän suurta suosiota Minfossa:
PUOLUSTUKSEN APURI (TENOVUO) OLI SELKEÄSTI LAHJOTTU!
Ps. Siinä on "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen syyllistynyt täysin selvästi törkeään kunnianloukkaukseen Olli Tenovuota kohtaan.
Kostin kuvan spämmääminen on sitä parempaa kunnianloukkaamista.
Tosin sillä ei taida Minfossa suosiota olla. Sen sijaan KRP:n näkökulmaa myötäilevä mielipiteeni Tenun todisteluista on äänestystuloksen perusteella suosittu.
Re: Nimimerkki Bird
Lähetetty: La Kesä 20, 2026 6:57 pm
Kirjoittaja Ross Sullivan
JasseHames kirjoitti: Ma Touko 11, 2026 11:03 pm Edellinen Kassu-ketju taidettiin poistaa ehkäpä itsestään liikoja kuvittelevan pelleasianajaja ja osakas Janne Juuselan toimesta. Vai kuka tunnustaa?!
Kirjoitetaanpa kuitenkin ketjuun välillä jotain asiaakin. Kaikki valveutuneethan tietävät, että näiden "nimekkäiden" asianajotoimistojen liikevaihto on suurelta osin sitä, että näiden pellejen perseitä nuoleskelevat kaverit ovat töissä julkisella sektorilla, joka tilailee enemmän tai vähemmän tarpeettomia "selvityksiä" näiltä turhakefirmoilta. Kuulemma viimeisen viiden vuoden aikana pelkästään ulkoministeriö on tilaillut "selvitystöitä" paska-Kassulta noin miljoonan euron edestä, hyvä jos tuo milli edes riittää. Kirkkonummikin (ks. Kirkkonummi-ketjun virkistyspäivät) on tilannut viime vuosina paska-Kassulta "selvitystöitä".
Mitähän seuraava perseily mahtaa olla...
CS Holding 74 Oy, Helsinki. 2880518-5. Yhtiön
Yhtiön toimialana on liikkeenjohdon konsultointi sekä liikeideoiden ja yhtiöiden kehittäminen ja myyminen. Op. 2 500. Os. c/o As.ajotsto Castrén & Snellman PL 233, 00141 Helsinki.
...
CS Holding 79 Oy, Helsinki. 2880560-1. Yhtiön
Yhtiön toimialana on liikkeenjohdon konsultointi sekä liikeideoiden ja yhtiöiden kehittäminen ja myyminen. Op. 2 500. Os. c/o As.ajotsto Castrén & Snellman PL 233, 00131 Helsinki.
CS Holding 80 Oy, Helsinki. 2880549-2. Yhtiön
Yhtiön toimialana on liikkeenjohdon konsultointi sekä liikeideoiden ja yhtiöiden kehittäminen ja myyminen. Op. 2 500. Os. c/o As.ajotsto Castrén & Snellman PL 233, 00141 Helsinki.
...
CS Holding 92 Oy, Helsinki. 3010092-6. Yhtiön
Yhtiön toimialana on liikkeenjohdon konsultointi sekä liikeideoiden ja yhtiöiden kehittäminen ja myyminen. Op. 0. Os. c/o AAtso Castrén&Snellman Oy PL 233, 00131 Helsinki.
CS Holding 93 Oy, Helsinki. 3010093-4. Yhtiön
Yhtiön toimialana on liikkeenjohdon konsultointi sekä liikeideoiden ja yhtiöiden kehittäminen ja myyminen. Op. 0. Os. c/o AAtso Castrén&Snellman Oy PL 233, 00131 Helsinki.
CS Holding 94 Oy, Helsinki. 3010094-2. Yhtiön
Yhtiön toimialana on liikkeenjohdon konsultointi sekä liikeideoiden ja yhtiöiden kehittäminen ja myyminen. Op. 0. Os. c/o AAtso Castrén&Snellman Oy PL 233, 00131 Helsinki.
CS Holding 95 Oy, Helsinki. 3010096-9. Yhtiön
Yhtiön toimialana on liikkeenjohdon konsultointi sekä liikeideoiden ja yhtiöiden kehittäminen ja myyminen. Op. 0. Os. c/o AAtso Castrén&Snellman Oy PL 233, 00131 Helsinki.
CS Holding 96 Oy, Helsinki. 3010099-3. Yhtiön
Yhtiön toimialana on liikkeenjohdon konsultointi sekä liikeideoiden ja yhtiöiden kehittäminen ja myyminen. Op. 0. Os. c/o AAtso Castrén&Snellman Oy PL 233, 00131 Helsinki.
CS Holding 97 Oy, Helsinki. 3010100-5. Yhtiön
Yhtiön toimialana on liikkeenjohdon konsultointi sekä liikeideoiden ja yhtiöiden kehittäminen ja myyminen. Op. 0. Os. c/o AAtso Castrén&Snellman Oy PL 233, 00131 Helsinki.
...
CS Holding 161 Oy, Helsinki. 3568135-2. Yhtiön
Yhtiön toimialana on liikkeenjohdon konsultointi sekä liikeideoiden ja yhtiöiden kehittäminen ja myyminen. Op. 0. Os. c/o AAtoimisto Castrén & Snellman Oy PL 233, 00131 Helsinki.
CS Holding 162 Oy, Helsinki. 3568137-9. Yhtiön
Yhtiön toimialana on liikkeenjohdon konsultointi sekä liikeideoiden ja yhtiöiden kehittäminen ja myyminen. Op. 0. Os. c/o AAtoimisto Castrén & Snellman Oy PL 233, 00131 Helsinki.
CS Holding 163 Oy, Helsinki. 3568139-5. Yhtiön
Yhtiön toimialana on liikkeenjohdon konsultointi sekä liikeideoiden ja yhtiöiden kehittäminen ja myyminen. Op. 0. Os. c/o AAtoimisto Castrén & Snellman Oy PL 233, 00131 Helsinki.
CS Holding 164 Oy, Helsinki. 3568142-4. Yhtiön
Yhtiön toimialana on liikkeenjohdon konsultointi sekä liikeideoiden ja yhtiöiden kehittäminen ja myyminen. Op. 0. Os. c/o AAtoimisto Castrén & Snellman Oy PL 233, 00131 Helsinki.
...
CS Holding 175 Oy, Helsinki. 3568201-3. Yhtiön
Yhtiön toimialana on liikkeenjohdon konsultointi sekä liikeideoiden ja yhtiöiden kehittäminen ja myyminen. Op. 0. Os. c/o AAtoimisto Castrén & Snellman Oy PL 233, 00131 Helsinki.
jne.
Paska-Kassu on tehtaillut pelkästään tuon tyyppisellä nimellä satoja eri pöytälaatikkofirmoja viimeisen viiden vuoden aikana. Antakaapahan kun arvaan, mihin noita "osakeyhtiöitä" käytetään. Ensinnäkin ne taitavat omistaa toistensa tosiasiassa arvottomia osakkeita ristiin. Niitä on kätevä firman nimenvaihdosten ja muiden ketkuilujen jälkeen myydä alioikeustuomareille ja asiantuntijatodistajille jollain nimellisellä hinnalla. Sitten toinen tällainen pöytälaatikkofirma ostaa tuomarille/asiantuntijatodistajille tosiasiallisesti lahjoitetun pöytälaatikkofirman omistamia osakkeita hiukkasen korkeammalla hinnalla, eikä kukaan tajua epäillä korruptiota. Mahtavaa eikö totta!
Tässä vielä lisää tätä parempaa nettivainoamista ja kunnianloukkaamista.
Hauskaa tässä on, että ammattisijoittaja-JasseHames ei ymmärrä noiden holdareiden funktiota asianajotoiminnan yhteydessä.
Re: Nimimerkki Bird
Lähetetty: La Kesä 20, 2026 10:22 pm
Kirjoittaja Bird
JasseHames kirjoitti: La Kesä 20, 2026 6:49 pm
Tehdään sellainen hypoteesi, ettei nimimerkki "Bird" ole "Ross Sullivanin" sivupersoona. Kysytäänpä sitten häneltä, onko samaa mieltä ja jos on, niin millä perusteilla, siitä, että neurologian professori Olli Tenovuo mukamas antoi väärän asiantuntijatodistuksen muka lahjomisen johdosta Bodom-oikeudenkäynnissä:
Ross Sullivan kirjoitti: La Maalis 22, 2025 9:17 pm
Todettakoon vielä kertaalleen näkemykseni, joka on saavuttanut mitatustikin yllättävän suurta suosiota Minfossa:
PUOLUSTUKSEN APURI (TENOVUO) OLI SELKEÄSTI LAHJOTTU!
Ps. Siinä on "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen syyllistynyt täysin selvästi törkeään kunnianloukkaukseen Olli Tenovuota kohtaan.
Siis kysyt multa? Mulla ei ole hajuakaan kuka tää Tenovuo edes on.
Oon aiemminkin jo kertonut, että en ole seurannut esim. Bodomin ja Auerin ketjuja lainkaan, tai Auerin kohdalla alkua enempää. Se on toisaalta harmittanutkin mua, mutta en kyllä osaa kuvitella, että mulla olis aikaa tai, että edes mun mielenkiinto säilyisi tuhansia(?) sivuja sisältäviin caseihin. Kärsivällisyys ei oo mun vahvuus.
Onkin itse asiassa pitänyt kysyä teiltä, että mitä keskusteltavaa teillä edelleen riittää vaikka tossa Bodomin ketjussa? Tähän porukkaanne kuuluu ilmeisesti LexVeritaskin, mutta hänen kohdallaan en usko vastausta saavani. Olis kiva, jos te kertoisitte.
Re: Nimimerkki Bird
Lähetetty: La Kesä 20, 2026 10:32 pm
Kirjoittaja JasseHames
Vakavasti mielisairaalle "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläiselle ja hänen "Ross Sullivan" -sivupersoonalleen tiedoksi, että toisen elinkeinotoimintaan liittyvä arvostelu ei ole lain mukaan kunnianloukkaamista (ellei se selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä).
Noin monien satojen "holdareiden" (leiki idiootti vielä vähän lisää foorumin hopeaselkäurosgorillaa) tehtailemiseen ei ole montaa selitystä eikä mikään niistä taida kestää päivänvaloa.
Ps. Kehuhan vielä vähe lisää perusidentiteettisi baseballrotsia:
Kosti kirjoitti: Pe Marras 22, 2024 5:36 pm
Oltas nyt hei kaikki kavereita.^^
Siisti rotsi! Jostain syystä olen aina tykännyt baseball-takeista.
Mutta palataan ketjun asiaan ja kysytään "Birdiltä" uskaltaako "Ross Sullivan" sanoa julkisesti omalla nimellään mielisairaan hourailunsa neurologian professori Olli Tenovuon lahjomisesta?
Ps2. "Ross Sullivan" raivosi viime syksynä allekirjoituksestani useissa ketjuissa niin, että sai bannit. Tiedoksi kaikille, ettei allekirjoitukseni tuosta tule enää mitenkään muuttumaan paitsi siten, että jos paljastuu tuolla mielisairaalla idiootilla olevan jostain käsittämättömästä syystä kaverina Castren & Snellmanin osakas, niin sitten sen osakkaan nimi vain lisätään allekirjoitukseeni.
Ps3. Tässä vielä kertauksena "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen naamakuva:
Re: Nimimerkki Bird
Lähetetty: La Kesä 20, 2026 10:42 pm
Kirjoittaja Ross Sullivan
Mätlokki ainakin on multinikkini. Ei tarvinne laatia kymmenien tuntien tilastoanalyyseja asiasta Kela-rahotteisesti.
Re: Nimimerkki Bird
Lähetetty: La Kesä 20, 2026 11:51 pm
Kirjoittaja Bird
JasseHames kirjoitti: La Kesä 20, 2026 10:32 pm
...
Mutta palataan ketjun asiaan ja kysytään "Birdiltä" uskaltaako "Ross Sullivan" sanoa julkisesti omalla nimellään mielisairaan hourailunsa neurologian professori Olli Tenovuon lahjomisesta?
Ps2. "Ross Sullivan" ...
Tiedoksi kaikille, ettei allekirjoitukseni tuosta tule enää mitenkään muuttumaan paitsi ...
(Lyhensin lainausta)
Miten ihmeessä mä pystyisin sanomaan mitään Rossin tai kenenkään muunkaan kommentoinnista, kun en seuraa aiheita, mistä puhutte?
Mitähän mä nyt ylipäätään sanoisin. No, en edelleenkään voi ottaa kantaa myöskään henkilöihin liittyviin väitteisiin tai spekulointeihin, kuten Tenovuo- tai sivupersoonajuttuihin.
Vähän alkaa hahmottua sellainenkin vaihtoehto, että olisko sua loukattu sen verran pahasti, että siksi jumitat tässä?
No, omaa spekua, en tiedä.
Jos pysytään aiheessa, siis konkreettisissa väitteissä ja niiden perusteluissa ilman henkilöön menevää leimaamista, niin mikä sen jälkeen on se sun pointti?