Pituutesi
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
Beatrix K.
- Alibin satunnaislukija
176cm. Kouluaikana häiritsi,enään ei juurikaan. Harmittaa vaan,kun ei kauheen korkeita kenkiä kehtaa käyttää, ja hyvännäköisiä/seksikkäitä matalakorkoisia on vaikea löytää...
Toisinaan olen kamalan kateellinen itseäni selvästi lyhyemmille (alle 163cm tjs) naisille..Olisi niin kiva joskus olla sellainen pikkuruinen=/
Mutta, mitä vanhemmaksi on tullut, sitä enemmän olen tullut sinuiksi itseni kanssa. Onneksi En ole koskaan sortunut huonoryhtiseksi pituuteni takia, vaan olen ylpeästi istunut selkä suorana
Toisinaan olen kamalan kateellinen itseäni selvästi lyhyemmille (alle 163cm tjs) naisille..Olisi niin kiva joskus olla sellainen pikkuruinen=/
Mutta, mitä vanhemmaksi on tullut, sitä enemmän olen tullut sinuiksi itseni kanssa. Onneksi En ole koskaan sortunut huonoryhtiseksi pituuteni takia, vaan olen ylpeästi istunut selkä suorana
-
Neiti Etsivä
- Frank Drebin
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Hmm...jos et olekaan voimanainen vaan se poikaystävä vain oli kevyttä sarjaa edustava? Kyllä nainen kuin nainen nostaa tollaset 60kg.Ingrid kirjoitti:Pituutta 156cm ja ympärysmitta samaNo ei sentään...mutta pienestä vipuvarresta huolimatta voimaa on: ex-poikaystävä sai jumalattoman kohtauksen, kun menin nostelemaan sitä ihmisten ilmoilla. Höh, mitäs oli sellainen kukkakeppi.
Itselläni on 175 sentin vipuvarsi. Taitaa olla nykyisin alle keskipituuden mutta olen siitä onnellisessa asemassa että ikinä en ole potenut mitään Tom Cruise-komplekseja...( = Olen NIIIN hyvännäköinen mutta onnettoman lyhyt
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Kun omasta rinnanympäryksestäni vähennetään luku 10 saadaan melko tarkkaan meikäläisen omamassa. Albaanisissi siis painaa 138kg jos on samasta luusta veistetty kuin Ripper.albaanisissi kirjoitti:190+-2cm rinnan ympärys näin penkkireenin jälkeen 148cmpainoo saatte sitte arvailla
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Re: Pituutesi
Nyt on kyllä pakko vastata tähän kalluppiin, kun huomasin, että täällähän on pitkiä miehiä (ihanaa
) sekä pari kohtalontoveria.
Eli pituutta 180 cm, ehkä sentti tai pari ylikin. Joskus kärsin suurista komplekseista pituuden takia, mutta en enää. On kivaa olla pitkä. Ja miehen on ehdottomasti oltava ainakin korkokengän koron verran pidempi.
Eli pituutta 180 cm, ehkä sentti tai pari ylikin. Joskus kärsin suurista komplekseista pituuden takia, mutta en enää. On kivaa olla pitkä. Ja miehen on ehdottomasti oltava ainakin korkokengän koron verran pidempi.
-
rosamarine
- Adrian Monk
161,5 cm ja juu, käytän lähes aina korkkareita, lisää katu-uskottavuutta 
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Re:
Joo, tämänkin edellinen ollut ihme kukkakeppi jota on saanut vähänväliä suojella pahoilta pojiltaJack the Ripper kirjoitti:Hmm...jos et olekaan voimanainen vaan se poikaystävä vain oli kevyttä sarjaa edustava? Kyllä nainen kuin nainen nostaa tollaset 60kg.
Nanika ga tooku matteiru to
158cm olen minä ja vaikka tätä ei kysytty niin kerron silti, että mieheni on 190cm ja olisi prkl pitänyt lyhyempi ottaa aikanaan
On nimittäin ärsyttävää olla aivan eri "tasolla" aina. Jos mies antaa seistessä pusun niin joudun varvistamaan ja mies joutuu kumartumaan ja siitä tulee sellainen keskenkasvuinen olo. Joskus vielä ravinteleissa luuhatessamme hitaiden tanssiminen oli sitä, että mies kuikuilee pääni yli tanssilattialle (tai minne lie...) ja minä haistelen miehen kainaloita. Naimisiin mennessä käsikynkkä ei onnistunut koska käteni olisi ollut yläviistossa joten mentiin sitten käsi kädessä vaan. Minkäänlainen seisten tapahtuva seksi ei tietenkään onnistu.
Eli siis minun pääni yltää suurinpiirtein miehen kainaloon seistessä ja se on oikeasti ärsyttävää. Joku 175cm mies olis tässä suhteessa just passeli, olis vähän pidempi muttei huitelis tuolla taivaissa kuitenkaan.
On nimittäin ärsyttävää olla aivan eri "tasolla" aina. Jos mies antaa seistessä pusun niin joudun varvistamaan ja mies joutuu kumartumaan ja siitä tulee sellainen keskenkasvuinen olo. Joskus vielä ravinteleissa luuhatessamme hitaiden tanssiminen oli sitä, että mies kuikuilee pääni yli tanssilattialle (tai minne lie...) ja minä haistelen miehen kainaloita. Naimisiin mennessä käsikynkkä ei onnistunut koska käteni olisi ollut yläviistossa joten mentiin sitten käsi kädessä vaan. Minkäänlainen seisten tapahtuva seksi ei tietenkään onnistu.
Eli siis minun pääni yltää suurinpiirtein miehen kainaloon seistessä ja se on oikeasti ärsyttävää. Joku 175cm mies olis tässä suhteessa just passeli, olis vähän pidempi muttei huitelis tuolla taivaissa kuitenkaan.
Syliseksi,mies seisoo ja sinä sylissä.Takaapäin,molemmat seisoo,tosin sinä kumarassa...ketsku kirjoitti: Minkäänlainen seisten tapahtuva seksi ei tietenkään onnistu.
Kyllä näitä variaatioita riittää
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !