Anilè kirjoitti:
Ärsyttää nimimerkit joiden mielestä vaikka mikä on epänormaalia ja "minä ainakin olisin toiminut toisin" -lässytys. Asunnon epäsiisteys yhdistettynä perhekerhoon - epänormaalia. Se ettei äiti pakene neljän lapsen (joista nuorin oli 2-vuotias) kanssa yön selkään - epänormaalia. Se ettei Auer nyyhki hysteerisesti kuin elokuvassa - epänormaalia. Ja blaa blaa blaa...
Niinpä. Ja nämä samat "täydelliset" arvostelijat lukevat silmät rakolla esitutkintamateriaalia tuntien varmasti ylemmyyden tuntoa, kun on itse se parempi ihminen. Uteliaita, kerrostalokyttääjiä ja tunkion kaivajia. Ymmärtäisin, jos oikeasti keskittyisitte tapauksen ratkomiseen, kuin siihen ,millä tavoin perheessä siivotaan, kasvatetaan lapsia, etsitään minfon nikkejä nimineen.
Tämä kaikki ed. mainittu on just sitä, mitä keltainen lehdistö harrastaa. Tongitaan toisen elämää ja kehdataan vielä arvostella sitä. Toivottavasti siihen on jokaisella varaa peiliin katsomatta?
Anilè kirjoitti:Sitten on useita nimimerkkejä jotka valittavat Sirpasta mutta eniten minua ärsyttää se, että he jaksavat joka viestissä valittaa Sirpasta. Ja sitten he vielä valittavat kuinka Sirpa ei muka hyväksy muiden mielipiteitä jos ne eivät ole samoja kuin omat vaikka nämä em. nimimerkit käyvät kimppuun kuin hailauma jos joku palstalle ilmaantuu joku, joka ei ole aivan vakuuttunut Auerin syyllisyydestä. Niin, väitteitä multinikkeilystä, pilkkaa, olkinukkeja jne.
Vieläkään ei ole Sirpa minua ärsyttänyt. Samaa mieltä ei tarvitse olla, ja aina voi ohittaa mielipiteet, jos on eri mieltä. Enemmän ärsyttää nämä: "Vittu turpa kiinni, ja ota pillerisi ja blaablaablaa..." Ja hetken päästä kolahtaa lautamiesketju (ennen sitä asiaketju on jo sotkettu paskalla) missä joku ylemmyydentuntoinen minfolainen itkee, kun sirpa sitä ja tätä.
Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen. Jos on eri mieltä, niin onko se joillekin vaikea hyväksyä?
Sitäpaitsi syyttäjällä ei ole edes oikeita todisteita. Ne yksiselitteiset puuttuvat täysin. Anneli Auer tulee kävelemään vapaana, mutta merkattuna naisena ulos oikeustalosta.