Markja vs. poppoo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Lainaus:
Miksi työnhakijoita sitten ylipäätään haastatellaan, mikäli kaiken merkityksellisen pitäisi selvitä papereista?

Koska haastattelemalla selviää kaikenlaista muuta tietoa henkilön taidoista ja osaamisesta ja muusta, mitä ei papereista välttämättä selviä. Se, että haastatellaan, ei tarkoita, että haastatellaan jotta voidaan syrjiä ihmisiä joilla on mielipiteitä joista ei henkilökohtaisesti itse pidetä tms.
lihavointi Maybrickin

Portfoliosta, todistuksista ja ansioluettelosta selviää kaikki tarpeellinen henkilön taidoista ja osaamisesta. Haastattelu on muuta varten. Siinä nähdään, millainen tyyppi todella on kasvoista kasvoihin ja miten vastaa yllättäviin ja epäloogisiinkin uteluihin. Huumorintajun taso selviää myös n.45 minuutin haastattelussa.
Jeps, pitäisi toimia siten, ettei sekoita omia henkilökohtaisia tunteitaan työhönsä.
Etkö markja vielä tuohon ikään ole oppinut erottamaan toisistaan sitä miten asioiden PITÄISI olla ja miten ne oikeastaan OVAT? Luulen että itse et missään tilanteessa milloinkaan pysty pitämään omia henkilökohtaisia tunteitasi erossa työstäsi.
Nothing is quite what it seems
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Argumentum ad nauseam. Ei anna, koska mm. ei saa syrjiä. Vittu ihan oikeasti miten joku voi olla noin idiootti ettei tajua selvää suomea.

Suomea? Kirjoita itse suomea. Joo, argumentaatiovirhe.
Syrjinnällä tarkoitetaan:
1) sitä, että jotakuta kohdellaan epäsuotuisammin kuin jotakuta muuta kohdellaan, on kohdeltu tai kohdeltaisiin vertailukelpoisessa tilanteessa (välitön syrjintä);
Mitenkäs sinä itse kohtelet potilaitasi? Kerrotko heille usein maailmankatsomuksestasi? Jos minä olisin potilaasi, luulen, että kohtelisit minua huonommin, kuin liberaalikaveriasi viereisessä pedissä? Olenko väärässä?

Ja vielä, eihän se suoraan syrjintää ole, mutta kaikkien muiden eri mieltä olevien haukkuminen idiooteiksi ja debiileiksi ei ole kovin järkevää.

Hyviä kortistopäiviä hoitaja Markukselle. Toivottavasti et ikinä hoida omaisiani tai tuttujani.

Ja vielä, en aio tappaa itseäni idioottina, siksi, että kehoitat niin tekemään.
A man's got to do what a man's got to do.
Maybrick
Perry Mason

Mitenkäs sinä itse kohtelet potilaitasi? Kerrotko heille usein maailmankatsomuksestasi? Jos minä olisin potilaasi, luulen, että kohtelisit minua huonommin, kuin liberaalikaveriasi viereisessä pedissä? Olenko väärässä?
Kokki asian ytimessä. Kysymyksiä joita on esitetty mutta joihin ei ole vastausta saatu.
Kokki
Agentti Scully

^Ja tuskin mitään viisasta saadaankaan.

Johan se Markuksen "velikin" kääntyy haudassaan.
:wink:
Maybrick
Perry Mason

^Missä avatar? "Suu viivana" :(
Kokki
Agentti Scully

Jonnekin häipyi itsekseen. :(
"URL ulkoiselle Avatarille ei ole kelvollinen" tulee nykyään, pitää etsiä uusi "omakuva"
Maybrick
Perry Mason

Hyvä avatar muuten mutta jakaus ei näy kunnolla
Kokki
Agentti Scully

Hemmetin hemmetti. Just toi jakaus hämää :D
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Kokki kirjoitti:Mitenkäs sinä itse kohtelet potilaitasi? Kerrotko heille usein maailmankatsomuksestasi? Jos minä olisin potilaasi, luulen, että kohtelisit minua huonommin, kuin liberaalikaveriasi viereisessä pedissä? Olenko väärässä?
Olet väärässä.
Työssäni kohtaan ihmisiä, jotka ovat nyrkit pystyssä päälle käymässä kun heitä menee hoitamaan. Samalla tulee kaikki mahdolliset haukut ja kirosanat ja solvaukset naamalle. Siltikin hoidetaan niin hyvin kuin mahdollista. Jos omat mielipiteensä ja tunteensa sekoittaa työhönsä niin on soveltumaton siihen.

Et vastannut mitään siihen, että laki kieltää syrjinnän, kuten osoitin. Onko noin hankalaa myöntää, että minä olen joutunut rikoksen kohteeksi ja olen aivan yhtä oikeutettu oikeuslaitoksen suojaan ja asianmukaisiin korvauksiin kuin kuka tahansa muukin joka on joutunut rikoksen uhriksi? Vai onko sinun pienessä maailmassasi niin, että oikeusjärjestelmän tulee suojella tiettyjä ihmisiä, mutta ei tiettyjä? Onko se sunsta tasa-arvoa ja hienoa ja niin sen pitää olla vai? Voisitkos vastata?
Hyviä kortistopäiviä hoitaja Markukselle.
Idioottina et ole siis lukenut koko juttua, mihin vastaat, etkä siis tajua siitä mitään. Siksi kirjoitat paskaa. Olen töissä, vakituisessa työsuhteessa vitun urpo-idiootti-juntti. Kyse oli aikaisemmasta työsuhteestani tampio-kusipää-ääliö. Tämän kaiken tietäisit, jos olisit yhtään lukenut mistä kirjoitat sivukaupalla paskaa. Mutta kun et ole lukenut. Ehkä et osaa, tai luultavammin olet vain niin saatanan tyhmä ettet ymmärrä lukemaasi.
Toivottavasti et ikinä hoida omaisiani tai tuttujani.
Miksi?
No, jos välttämättä toki haluat, voit kieltäytyä hoidosta (jos et pakkohoidossa ole), jos se ei kelpaa. Muista tehdä tuo hyvissä ajoin sitten, etten esim. ala vahingossa elvyttämään sinua tai antamaan vaikka kipulääkettä tms. kun et kerran halua. Valinta on sinun. EVVK.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Aika kovin sanoin markus kaikkitietävä kokkia ja muita haukkuu. Idiootti,vitun urpo-idiootti-juntti,tampio-kusipää-ääliö,saatanan tyhmä. MUNSTA )Turun murretta varmaan) markus pitäis taas laittaa jäähylle opettelemaan käyttäytymistä,nurkkaan häpeämään.
One,two,fuck you!
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Äh mitään jäähyjä tarvita. marjalla kun menee pasmat sekasin niin kaikkihan sen tietää, että ei sieltä mitään järkevää kirjoitusta enään synny.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Maybrick
Perry Mason

Tuo haukkumasanavarasto osoittaa ainakin sen, että henkilö on jo lapsena saanut hyvän oppimäärän näissä erilaisissa solvauksissa. Ei kyllä herätä mitään ihailua tuo sanasto. Täysin kontrolloimatonta käytöstä jopa näin netissä.
Ja niinpä en voi uskoa hetkeäkään, että henkilö, jonka ulosanti on luokkaa
vitun urpo-idiootti-juntti... tampio-kusipää-ääliö.
voi olla virkasuhteessa tai jos kuitenkin on, jokin on ehkä mennyt pahasti pieleen. Pelottavasti pieleen. :shock:
Kokki
Agentti Scully

markja kirjoitti:
Et vastannut mitään siihen, että laki kieltää syrjinnän, kuten osoitin. Onko noin hankalaa myöntää, että minä olen joutunut rikoksen kohteeksi ja olen aivan yhtä oikeutettu oikeuslaitoksen suojaan ja asianmukaisiin korvauksiin kuin kuka tahansa muukin joka on joutunut rikoksen uhriksi? Vai onko sinun pienessä maailmassasi niin, että oikeusjärjestelmän tulee suojella tiettyjä ihmisiä, mutta ei tiettyjä? Onko se sunsta tasa-arvoa ja hienoa ja niin sen pitää olla vai? Voisitkos vastata?
Mikäli olet joutunut rikoksen uhriksi ja oikeus näin toteaa, olet toki oikeutettu korvauksiin.
Mikä on pieni maailmani? Sinä et tiedä elämästäni juuri mitään.
Mikä ihmeen sunsta?
Idioottina et ole siis lukenut koko juttua, mihin vastaat, etkä siis tajua siitä mitään. Siksi kirjoitat paskaa. Olen töissä, vakituisessa työsuhteessa vitun urpo-idiootti-juntti. Kyse oli aikaisemmasta työsuhteestani tampio-kusipää-ääliö. Tämän kaiken tietäisit, jos olisit yhtään lukenut mistä kirjoitat sivukaupalla paskaa. Mutta kun et ole lukenut. Ehkä et osaa, tai luultavammin olet vain niin saatanan tyhmä ettet ymmärrä lukemaasi.
Olen lukenut ja puoliksi vitsinä heitin, ethän sinä semmoista voi ymmärtää. Haukut idiootiksi ja tyhmäksi, hyi sinua.
Tuo junttikin vähän kalskahti. Miten sen määrittelet?
Me haukuttiin, kun pentuja oltiin, maalta Stadiin tulleita ja eri murteita puhuvia junteiksi. Se oli sitä aikaa. Mitenkä siellä Turun suunnassa (puhutte muuten todella rumaa kieltä)?
Voisit muutenkin siistiä kielenkäyttöäsi muita kohtaan, eihän sinua voi kukaan ottaa todesta.
turakainen
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja turakainen »

markja kirjoitti:
turakainen kirjoitti:Laki antaa ihan oikeasti vapauden valita työntekijänsä.
Argumentum ad nauseam. Ei anna, koska mm. ei saa syrjiä. Vittu ihan oikeasti miten joku voi olla noin idiootti ettei tajua selvää suomea.

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2004/20040021
"Yhdenvertaisuuslaki 20.1.2004/21
6 § Syrjinnän kielto

Ketään ei saa syrjiä iän, etnisen tai kansallisen alkuperän, kansalaisuuden, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden, sukupuolisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella. Sukupuoleen perustuvasta syrjinnän kiellosta säädetään naisten ja miesten välisestä tasa-arvosta annetussa laissa (609/1986).

Syrjinnällä tarkoitetaan:
1) sitä, että jotakuta kohdellaan epäsuotuisammin kuin jotakuta muuta kohdellaan, on kohdeltu tai kohdeltaisiin vertailukelpoisessa tilanteessa (välitön syrjintä);
2) sitä, että näennäisesti puolueeton säännös, peruste tai käytäntö saattaa jonkun erityisen epäedulliseen asemaan muihin vertailun kohteena oleviin nähden, paitsi jos säännöksellä, perusteella tai käytännöllä on hyväksyttävä tavoite ja tavoitteen saavuttamiseksi käytetyt keinot ovat asianmukaisia ja tarpeellisia (välillinen syrjintä);
3) henkilön tai ihmisryhmän arvon ja koskemattomuuden tarkoituksellista tai tosiasiallista loukkaamista siten, että luodaan uhkaava, vihamielinen, halventava, nöyryyttävä tai hyökkäävä ilmapiiri (häirintä);
4) ohjetta tai käskyä syrjiä."
Joten markus Kasva Aikuiseksi :!: :!:
Kasva sinäkin nimimerkin takaa kirjoittava pelle aikuiseksi: Jos joku vetää sinua vaikka kadulla turpaan, älä vaadi itsellesi lakiin perustuvia korvauksia äläkä vaadi tekijöille rangaista. Kasva aikuiseksi äläkä valita. Vai mitä?
Aika mielenkiintoista kun katsoo mitä Merkus setä on lainannut. Mutta edelleen sanohn että todistustaakka on sinulla tässä syrjintä asiassa. Jotenkin tuntuu että sulla ampuu yli kun näät asioita ihan väärässä valossa. Ja mitä enemän kirjoitat sitä enemmän paljastat itsestäsi. Ja noita lainaussista sanoisin että olisin odottanut kommenttia siitä kun väitin että juttsi on hataralla pohjalla, niin kuin se on mutta sekin kertoo jo aika paljon kun et tässä sitä asiaa puolusta.

Muutama kysymys joka herää eli

Jos kerran lakia on mielestäsi rikottu niinmiksi maksaa itse oikeuskulut kun voisi tehdä rikosilmoituksen ja edetä sitä kautta?
- Varmaan siksi että perättömän ilmiannon tekeminen voi johtaa sanktioihin lain kanssa.

Sanoit että sinulla on todistajia jotka vahvistavat kertomuksesi OK mutta kiinostaisi se seikka että olivatko he siinä tilanteessa läsnä vai perustuuko heidän tietonsa siihen mitä oikein kerroit heille kesskustelun jälkeen. Eli jos eivät olleet läsnä niin silloin eivät ole todistajia .

Ja kolmanneksi se tärkein kysymys: Mihin sinä oikein pyrit???

Olen lukennut sinun kirjoituksiasi myös muualta ja täytyy sanoa että järki älä jätä. Monilla foorumeilla jossa olet niin käytät omaa nimeä vaikka foorumin tapa on käyttää nimimerkkiä miksi? mitä muuta johtopäätöstä voi tehdä kuin yrität jonkunlaiseksi pienen klikin martyyriksi sananvapuden puolesta :x
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

markja kirjoitti:Työssäni kohtaan ihmisiä, jotka ovat nyrkit pystyssä päälle käymässä kun heitä menee hoitamaan. Samalla tulee kaikki mahdolliset haukut ja kirosanat ja solvaukset naamalle. Siltikin hoidetaan niin hyvin kuin mahdollista. Jos omat mielipiteensä ja tunteensa sekoittaa työhönsä niin on soveltumaton siihen.

-------

No, jos välttämättä toki haluat, voit kieltäytyä hoidosta (jos et pakkohoidossa ole), jos se ei kelpaa. Muista tehdä tuo hyvissä ajoin sitten, etten esim. ala vahingossa elvyttämään sinua tai antamaan vaikka kipulääkettä tms. kun et kerran halua. Valinta on sinun. EVVK.
Mielenkiinnosta kyselen mikä on se työpaikka, jossa joutuu elvyttämään ja kipulääkitsemään päälle käyviä ihmisiä?
Lukittu