Supernova vs. Maza
Re: Supernova vs. Maza
En ymmärrä, miksi otat esiin ikivanhoja bannejani, koska ne eivät koskeneet sinua henkilökohtaisesti. Sinun bannisi puolestaan tuli, koska aloite levitellä julkisesti minusta olettamiasi henkilötietoja.
Muuralan aikaiset seikat ovat sinun osaltasi erittäin relevantteja. Jatkat täällä samaa tyyliäsi ja yrität vahingoittaa muita kirjoittajia.
En ymmärrä, miksi kritisoit niin ankarasti Pharaohia. Onhan hän mm. keskustellut puhelimessa oman idolisi Urhon kanssa Bodomin tapauksesta.
Muuralan aikaiset seikat ovat sinun osaltasi erittäin relevantteja. Jatkat täällä samaa tyyliäsi ja yrität vahingoittaa muita kirjoittajia.
En ymmärrä, miksi kritisoit niin ankarasti Pharaohia. Onhan hän mm. keskustellut puhelimessa oman idolisi Urhon kanssa Bodomin tapauksesta.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Sanoit kirjoittavasi palstalle minun sinusta kirjoittamieni asioiden takia. Jos et kirjoita, ei minullakaan ole mihin vastata. Sen pitäisi olla sinunkin helposti ymmärrettävissä.
Aliarvioit aika pahasti ylläpidon kykyä reagoida. Jos minä sinusta jotain kirjoitan, ylläpito kykenee kyllä reagoimaan riittävällä nopeudella asioihin. Olettaen että kirjoitus vaikuttaa siltä että siihen on reagoitava.
Aliarvioit aika pahasti ylläpidon kykyä reagoida. Jos minä sinusta jotain kirjoitan, ylläpito kykenee kyllä reagoimaan riittävällä nopeudella asioihin. Olettaen että kirjoitus vaikuttaa siltä että siihen on reagoitava.
Onnistuit jälleen kerran kirjoittamaan tuubaa, jota kukaan ei jaksa lukea läpi.
Vaadin sinulta julkista anteeksipyyntöä Pharaohilta. Olet kyseenalaistanut hänen yhteydenpidon Urhoon. Mikä lie siihenkin syynä.
Vaadin sinulta julkista anteeksipyyntöä Pharaohilta. Olet kyseenalaistanut hänen yhteydenpidon Urhoon. Mikä lie siihenkin syynä.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Äläs nyt. Ei tästä oo montaa päivää kun kirjoitit väittämälläsi tavalla jos et nyt sitten ole moderoinut kirjoitustasi pois.
Urho on minulle sähköpostilla kirjoittanut ettei ole keskustellut pharaon kanssa. Kumpaa uskon enemmän? Tuntemattomiin vai Urhoon jonka luotettavuudesta minulle ei ole kertaakaan koskaan ikinä eikä milloinkaan tullut tunnetta että hän olisi minulle paskaa puhunut. Kyseenalaistin noin tunti sitten paavo väyrysen rehellisyyden. Tein sen julkisesti Pitäiskö mun nyt jonnekin kirjoittaa väyrysellekin julkinen anteeksipyyntö?
Entä pitäiskö sun pyytää anteeksi suomen ammattikoululaitokselta sekä minulta että olet tunnetusti kertonut julkisesti minun olevan ammattikoulutaustalla?
Edit: testaan viestin muuttamista tällä rivillä
edit2: joo ei tulluty ainakaan mun ruudulle viestiä ensimmäisestä muokkauksesta eli edit: -kohdasta.
Ylläpito? Onko järjestettävissä että näkyy se että viestiä on muokattu?
Urho on minulle sähköpostilla kirjoittanut ettei ole keskustellut pharaon kanssa. Kumpaa uskon enemmän? Tuntemattomiin vai Urhoon jonka luotettavuudesta minulle ei ole kertaakaan koskaan ikinä eikä milloinkaan tullut tunnetta että hän olisi minulle paskaa puhunut. Kyseenalaistin noin tunti sitten paavo väyrysen rehellisyyden. Tein sen julkisesti Pitäiskö mun nyt jonnekin kirjoittaa väyrysellekin julkinen anteeksipyyntö?
Entä pitäiskö sun pyytää anteeksi suomen ammattikoululaitokselta sekä minulta että olet tunnetusti kertonut julkisesti minun olevan ammattikoulutaustalla?
Edit: testaan viestin muuttamista tällä rivillä
edit2: joo ei tulluty ainakaan mun ruudulle viestiä ensimmäisestä muokkauksesta eli edit: -kohdasta.
Ylläpito? Onko järjestettävissä että näkyy se että viestiä on muokattu?
-
Pharaoh
- Martin Beck
Urho ei siis tiedä keskustelleensa minun kanssani. Ja sehän on vaan hyvä. Pysyn mielelläni anonyyminä kirjoittajana.supernova kirjoitti: Urho on minulle sähköpostilla kirjoittanut ettei ole keskustellut pharaon kanssa.
Kiitän ylläpitoa puuttumisesta jälleen kerran kovalla kädellä Novan sääntörikkomuksiin.
Etkö jo bannistasi oppinut, että henkilötietojen tiputtelu on ankarasti sanktioitu teko. Olet näköjään tiesi valinnut ja tekosi puhuvat puolestaan. Syytöksesi minun toimintaani kohtaan ovat vain tapasi yrittää peittää sumuverhoon omaa kataluuttasi. Ylläsi leijuu koko ajan sanktion säilä ja bannin patukka.
Etkö jo bannistasi oppinut, että henkilötietojen tiputtelu on ankarasti sanktioitu teko. Olet näköjään tiesi valinnut ja tekosi puhuvat puolestaan. Syytöksesi minun toimintaani kohtaan ovat vain tapasi yrittää peittää sumuverhoon omaa kataluuttasi. Ylläsi leijuu koko ajan sanktion säilä ja bannin patukka.
Miksi et vastaa kysmyksiini? Sen sijaan jauhat jotain ihan muuta?Maza kirjoitti:Kiitän ylläpitoa puuttumisesta jälleen kerran kovalla kädellä Novan sääntörikkomuksiin.
n
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Urho on soittanut Pharaohille.
Tuollehan nauraa jo naapurin kissakin.Maza kirjoitti:Urho on soittanut Pharaohille.
Oletko mustasukkainen, että Pharaoh on sanut Urholta huomiota?
-
Pharaoh
- Martin Beck
Nauraako naapurin kissa Urholle, vai koetko Urhon puhelut yleensäkin huvittavina?supernova kirjoitti:Tuollehan nauraa jo naapurin kissakin.Maza kirjoitti:Urho on soittanut Pharaohille.
tyhmiin kysykyksiin lienee turha vastata.
n
n
supernova: Eikö Urho ole koskaan soittanut sinulle vai mikä sinua tässä hänen soitossaan Pharaohille oikein harmittaa?
Mikään ei juuri nyt harmita. Tietyt legendat voisivat harmittaa mutteivät harmita.
Sinulla ei ole tietoa bodomista joka ei olisi muiden tiedossa ja pharaoh ei ole saanut soittoa urholta.
Menikö jakeluun?
n
Sinulla ei ole tietoa bodomista joka ei olisi muiden tiedossa ja pharaoh ei ole saanut soittoa urholta.
Menikö jakeluun?
n