Supernova vs. Maza

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Pharaoh kirjoitti:Kaikki on tallessa. Ja toimitettu eteenpäin. :wink:
Maza kirjoitti:Wagner on varoittava esimerkki siitä, mitä voi tapahtua, kun alkaa palstalla levitellä epämäärisiä tietoja tunnistettavasta henkilöstä. Seuraava vastaava uhri tulee olemaan nimimerkki supernova, joka meni keväällä paavoiluissaan liian pitkälle.
No mutta Paavohan pisti puolet petäjäistä.

Onko gubbeilla ollut mukava loma ja olittekos kimpassa rentouttavalla reisulla kun nyt näin yhtä aikaa tänne ilmaannuitte?

En muuten maza voi kuvitella miten minusta olisi mikään uhri tulossa? Onko tuo tulkittava uhkaukseksi?

Ja mikä helvetin paavoilu keväällä? Kuulin että asiaa oli vatvottu tsätissä. Mävoin kirjautua sinne vaikka tarja halosena, ja niin voit sinäkin.

Mutta nyt sun kommenteista munkin mielenkiinto heräsi. Kuin sä tässä vaiheessa jankutat jostain paavoilusta kun et kerran mikään paavo ole?

Tietty on hienoa jos sulla on sen suuntaisia ajatuksia että sympatiseeraat kansallisesti paavoa joka pisti leipään petäjää, mutta raja lienee kaikella.

Ja ennen kaikkea, selitä nyt helvetti mitä on paavoilu! tää juttu on nyt sellasessa solmussa ettei se mulle ihan noin vaan aukene. Valista maza ja älä enää mun yksityisviesteihin heitä epämäärästä skeidaa vaan sano sanottavas ihan julkisesti täällä.

Selitä nyt ensin mitä tarkoittaa paavoilu?

n

EDIT: Ja tää ei kuulu tänne vaan lautamiehiin. Ylläpito siirtänee...
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Tässä supernovan paavoilua yksityisviestistä:

Son mulle ihan saatanan sama mitä solmuja sä duunaat johonkin fendareihin. Osaan useamman solmun ja osaan itse pleissata veneen köydet että mä et paavo tarvitse sua mihinkään. Olet mulle aivan turha henkilö paitsi että:

Sinun satuilusi ja multinikkeilysi haittaa sen verran järkevää keskustelua että minulla ei olisi mitään sitä vastaan että vaikka muuttuisit sorsaksi (niillä on näinä aikoina hyvä olla) ja lopettaisit sen paskanjauhamisesi.

Se on niin satavarmaa että täälläkin olet faarao kuin mikään voi olla.

Ja sulle mä en ala tekemään mitään ilmasta työtä. Enkä ala lyömään mistään vetoa. Kuten jo sanoin, kyllä sä tarvittaessa löydät henkilön faaraolle.

Sitäkin ihmettelen kuinka joku voi haukkua kekkosta hurriksi vaikka on oma sukunimi sitä mitä on.

Miten vitussa sä aikuinen (?) mies, lähes eläkeiässä kuitenkin jaksat vaahdota samaa skeidaa monta vuotta? Onko sulla pillun puute ja vitun kuiukkunen muija vai mikä on vialla että jaksat leikkiä kuin lapsi tällä aiheella.

kaikkiaan en voi todeta muuta kuin että olet kyllä Paavo aika syvältä ahterista ja poikittain.

Mulla ei ole sulle mitään käyttöä jollet muutu savikiekoksi koko äijä. Sitten kyllä keksisin käyttöä. Joten fak juu ja hajoo siihen.

nova

ps. ihmettelen vaan ettei tuolla luonteella varustettu ole saanut riittävästi käkättimeensä jotta olisi mitään oppinut.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:Kaikki on tallessa. Ja toimitettu eteenpäin. :wink:
Onko gubbeilla ollut mukava loma ja olittekos kimpassa rentouttavalla reisulla kun nyt näin yhtä aikaa tänne ilmaannuitte?
No, eläkeläinenhän on aina mukavalla lomalla. :D

Ja kiitos kysymästä. Olemme reissanneet erikseen. Erikseenhän oli se kuuluisa norjalainen hiihtäjä. :wink:
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Kappas, niinhän se kesä on kulunut, toisilla seilatessa ja toisilla täällä minfossa roikkuessa :shock: Onnistuit sitten kiertämään meidän laiturin, mutta ehkä ensi kesänä sitten :lol:

Jospa nyt ei kuitenkaan ihan vielä aloitettais tuota hiihtokautta, kun on noi kesäkisatkin vielä kesken...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Maza
Jane Marple

Mene avamaan "maija turjukka vs Pharaoh" ketju aläkä jauha täällä potaskaasi.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

sehän on maza ihan oma asiasi mitä yksityisviestejä haluat julkaista.

sitä paitsi minuun on ottanut yhteyttä muutama muukin joka on kertonut sinusta tässä kesän mittaan (jolloin en ole sinua juuri maininnut). siis muutama jotka eivät olleet muuralassa. eli minulle on väitetty sinusta henkilötietoja ja ne nimimerkit ovat olleet suorastaan hämmästyttävän yksimielisiä. sitä en kerro oliko henkilövalinta sopusoinnussa oman käsitykseni kanssa, jonka halusit itse tuoda osaltasi esiin julkaisemalla yksityisviestin jonka kerrot minun lähettäneen.

Et muuten vastannut mitään siihen että oliko se uhkailua kun kirjoitit minun olevan seuraava uhri. Miksi? ei kai syy nyt niin yksinkertainen ole että jos mainitsisit uhkaavasi, se olisi tuomittavaa, mutta kun et vastaa jää asia ilmaan roikkumaan mikä hyvin sopii kaltaisellesi?

mielenkiintonen termi etymologialtaan tämä paavoilu...

vi**u :arrow: vi**uilu. P**vo :arrow: P**voilu, näinkö se menee?
Maza
Jane Marple

Olet levittänyt palstalaisille olettamiasi tietoja henkilöllisyydestäni. Onneksi joukossa on muutama Syvä Kurkku, joka kertoo aina kaikesta minulle. Sinun teoriasihan on se, että minä läksin merille 1960-luvun alussa, koska olen mielestäsi syyllinen erääseen rikokseen. Ja nyt olet mukamas jäljittänyt minut työpajalleni, jonka nettisivujen osoitetta auliisti kaikille jakelet.

Kehoitan sinua varovaisuuteen. Wagner saagoineen on esimerkki siitä, mitä voi käydä. Sinun tekemisesi eivät mitenkään poikkea hänen tekemisistään.

Kirjoitammasi yksityisviestin sisältö ja kieliasu asettavat sinut hyvin ruotuun amis-taustasi pohjalta.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Maza kirjoitti:Onneksi joukossa on muutama Syvä Kurkku, joka kertoo aina kaikesta minulle.
Uuu!!! :shock: Pelätkää... :lol: :idea:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:Olet levittänyt palstalaisille olettamiasi tietoja henkilöllisyydestäni. Onneksi joukossa on muutama Syvä Kurkku, joka kertoo aina kaikesta minulle. Sinun teoriasihan on se, että minä läksin merille 1960-luvun alussa, koska olen mielestäsi syyllinen erääseen rikokseen. Ja nyt olet mukamas jäljittänyt minut työpajalleni, jonka nettisivujen osoitetta auliisti kaikille jakelet.

Kehoitan sinua varovaisuuteen. Wagner saagoineen on esimerkki siitä, mitä voi käydä. Sinun tekemisesi eivät mitenkään poikkea hänen tekemisistään.

Kirjoitammasi yksityisviestin sisältö ja kieliasu asettavat sinut hyvin ruotuun amis-taustasi pohjalta.
Masa masa... Sinä itse olet ensin esittänyt kysymyksen "kuka lähti merille?".

Ja missään nimessä en ole sitä mieltä että olisit syyllinen bodomin surmiin. Jos olet tuolloin tehnyt jotain muuta jonka takia lähdit merille, siitä mulla ei ole eikä ole koskaan ollutkaan aavistustakaan.

Mistä nettiosoitteesta sinä puhut, ja mitä oon muka jaellut? Kerro se nettiosoite minullekin vaikka yksityisviestillä.

Jos waakulla on ollut oma käsityksensä siitä kuka on bodomin tekojen takana, niin ota nyt yhteyttä pharaoon, hänellä kun on kaikki tallessa ja katso itse mistä sua oon syyttänyt. Kenties multinikkeilystä, ja siihen oletkin syyllistynyt - ja saan siihen raastupaan todistajatkin. En toki tältä foorumilta.

Eikä sulla mitään syväkurkkuja ole täällä. Mun henkilöllisyyden tietää vain ylläpito ja yksi palstalainen. ja sen palstalaisen henkilötiedot on mullakin joten ei taatusti kerro.

Jos tarkoitit "eräällä rikoksella" bodomin kolmoissurmaa, niin kyllä voin todistaa puolestasi että kännissä et kykenisi ja selvänä ei rahkeet riittäisi.

Ja ylipäätään koko bodom; näytä mulle se viesti jossa olen sanonut kenenkään yksittäisen olevan asiasta syypää!

Aika kummia väitöksiä sulla kautta linjan, mutta onhan tähän jo vuosia tottunut.

nova
Mike Manner
Jessica Fletcher

Voi tsiisus mitä porukkaa :shock: Sakki ihan tosissaan väittelee siitä, että onko joku käyttäjä väittänyt toista käyttäjää syyllisesksi bodomin murhiin vai ei!!! :lol: Lääkkeet!
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Maza kirjoitti:Mene avamaan "maija turjukka vs Pharaoh" ketju aläkä jauha täällä potaskaasi.
Oho, Maza, hei, kyseessä oli kyllä mun ja faaraon välinen vitsi (eli tervetulotoivotus takaisin kesän jälkeen) 8)
Bodom-iin en edelleenkään aio sekaantua, pitäkää topikkinne :roll:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

maija turjukka kirjoitti:^Kappas, niinhän se kesä on kulunut, toisilla seilatessa ja toisilla täällä minfossa roikkuessa :shock: Onnistuit sitten kiertämään meidän laiturin, mutta ehkä ensi kesänä sitten :lol: .
Ei purjehduskausi vielä ohi ole, edes sisävesillä. Lasken mielelläni minfo-suosikkini laituriin, ehkä jo tänä syksynä. :wink:
Maza
Jane Marple

Mike Manner kirjoitti:Voi tsiisus mitä porukkaa :shock: Sakki ihan tosissaan väittelee siitä, että onko joku käyttäjä väittänyt toista käyttäjää syyllisesksi bodomin murhiin vai ei!!! :lol: Lääkkeet!
Mene poika leikkimään sotaleikkejäsi muiden keskenkasvuisten seuraan, älälä puutu aikamiesten asioihin.
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:Ja missään nimessä en ole sitä mieltä että olisit syyllinen bodomin surmiin. Jos olet tuolloin tehnyt jotain muuta jonka takia lähdit merille, siitä mulla ei ole eikä ole koskaan ollutkaan aavistustakaan.

Mistä nettiosoitteesta sinä puhut, ja mitä oon muka jaellut? Kerro se nettiosoite minullekin vaikka yksityisviestillä.

Eikä sulla mitään syväkurkkuja ole täällä. Mun henkilöllisyyden tietää vain ylläpito ja yksi palstalainen. ja sen palstalaisen henkilötiedot on mullakin joten ei taatusti kerro.

Jos tarkoitit "eräällä rikoksella" bodomin kolmoissurmaa, niin kyllä voin
Ja ylipäätään koko bodom; näytä mulle se viesti jossa olen sanonut kenenkään yksittäisen olevan asiasta syypää!
Naurettavaa kiemurtelua. Tiedät varsin hyvin, mistä on kyse. Paavoilusi tuloksena on ko. nettisivusto vilkkaassa käytössä ja kummasti sinne on siirrytty nimenomaan Murhainfosta. Olet jakanut henkilötietoja aika monelle henkilölle yksityisviestinä, joista minulla on kopioita.

Henkilöllisyytesi ei kiinnosta minua. En ole kiinnostunut jostain amis-tyypistä, joka on moukka ja äärimmäisen simppeli.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Maza kirjoitti:Mene poika leikkimään sotaleikkejäsi muiden keskenkasvuisten seuraan, älälä puutu aikamiesten asioihin.
Miltä se Maza tuntuu, kun elämä on jo ehtoo puolella? :D
Vastaa Viestiin