Pub Prison **AVATTU**
-
rosamarine
- Adrian Monk
Re: Pub Prison **AVATTU**
Elisa! Mie oon niin aidosti kännissä ny! Se lentäjä juttu oli niiiin proo
Kyl tampesterilainen tiÄtää, mikä uppoo
Onnittelin vis sitä jonni douta jo??? Chopper, saanko tarjota? Otetaan Johnny walkerin mustaa, sori kun ei oo mitn laatua, kun täällä on niin kallista vähänki viakin makunen, mut kännit saadaan, elä oo maissa, lupaan olla pienemmällä profiililla jutuissa mukana, se lentokonejuttu vaan vei mukanaan...otatko chopper mun kanssa kaveriviskit? MNÄ TARJOON!!!
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
rosamarine
- Adrian Monk
...tu ..nukkuvT KAIKKI..no ei se mitää, I cAN HANDLE THIS..
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Hähhähhää! Tv.Kylli,Paula ja JD KEU KEU!!
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
John Doe kirjoitti:Hähhähhää! Tv.Kylli,Paula ja JD KEU KEU!!
Mulle itsari yömyssyksi, kiitos.
Nanika ga tooku matteiru to
-
rosamarine
- Adrian Monk
Kösses, noi on alottanu etuajassa
kivakiva, Clydelle itsari mulle highland parkia! tupla, ilman jäitä ja pepsi diet toiseen lasiin!
No onko kiva kun on naama turvoksissa ja kädet tärisee.. Paitsi että HAHHAA, laulu kaikasi! Kiitosta läsnäiolijat!!
Joojoojoo, vermuttia ei aina löydy, laitalala jotainsiijepäåijm tao jogfaisjm, Neiogronai +itäsi9 osytaa
Joojoojoo, vermuttia ei aina löydy, laitalala jotainsiijepäåijm tao jogfaisjm, Neiogronai +itäsi9 osytaa
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Kylli, tässäpä innovaatio: kasvonaamio oluthiivasta. Lopputulos: tunnistamaton. Naamioidun paraikaa huomista varten. Välissä voisi ottaa hömpsyt giniä, vermuttia ja carilloa. Sulle, mulle, JD:lle ja kaikille Prisonin ehtymättömästä kellarista! Skool!
Olkasn teravuianei N8ai0aj, m9ošna!
Olkasn teravuianei N8ai0aj, m9ošna!
argh, tuli vedettyä eilen astetta kovemmat suojakännit mitä suunnittelin.. pieni darra meinaa puskea.. millanen keli helsingissä (sen ainaisen tuulen lisäks)? pitäis käydä suihkussa ja alkaa katsella vaatteita niskaan. pilkkihaalarit vai bikinit? krapulajuomaksi joku terästetty kahvi! meinaa jo alkaa vähän jänskättää..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
En näin aamutuimaan,tarttee mennä just heti töihin...katellaan illemmallarosamarine kirjoitti:otatko chopper mun kanssa kaveriviskit? MNÄ TARJOON!!!
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
^^ Helsingissä on krapulaiselle sopiva viileä ja raikas sää, jotain 17 astetta. Ei porota Aurinko julmasti otsalohkoon mutta ei tarvitse myöskään palella. Oli muuten kovin kaunis ja lämmin yö tuo edellinen. Ja mustarastaiden laulu ilahdutti harhailevaa seikkailijaa.
Mut nyt uusi päivä, taidan ottaa kans sen kahviplörön, jos se nollaisi nää yön aikana miinukselle painuneet promillet.
Mut nyt uusi päivä, taidan ottaa kans sen kahviplörön, jos se nollaisi nää yön aikana miinukselle painuneet promillet.
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Hohhoijaa....nyt on olo,siis äkkiä jotain mikä tehoaa tutinaan ja päänsärkyyn.Kiitos muuten eilisen osallistujille ja jatkoa seuraa tänään....kai.Fernettiä peliin että "elpyy"!Kippis sille.
Jummijammi, nyt rupes naurattamaan. Enkä kerro mikä
. Enivei, pitää ruveta lihaa pyörittelemään. Nähdään illalla! P.S. Paula, yö oli IHANA!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
yhh, huomenta tähänkin soittoruokalaan.. olo on kyllä nyt sellainen, että voisin nauttia yhden Saku Kuldin ja maan tavan mukaisesti votka-snapsin 
No höh, yksinkö täällä tarttee ryypätä.. Saku Kuld ei oikein iskenyt, piti vaihtaa Saku Rock:iin, ja suurena ukkosfanina odotan kunnon myräkkää, ukkostutka näyttää oikein hyvältä juur nyt. 
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Lisää viinaa.....silmät liikkuu....toistaiseksi.Kierros kaikille ja mun "piikkiin".Skåål!