Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
kid

Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Viesti Kirjoittaja kid »

saippuakauppias kirjoitti:Tiedän miten hyvännäköinen pikkulikkoja himoava mies ajattelee ja myös sen mitä kauniit naiset arvostavat miehessään. Jollei riitaa olis ollut niin en olisi niin varma kuviosta. Nyt olen täysin varma..

Kas kun et arvellut minulla olevan jotain osuutta katoamiseen ;). Kunniasanalla EI !
Demonisoit miestä ihan urakalla ja samalla kivenkovaan väität, että Tiina on tehnyt itsarin ja on vesistössä? Seuraavaksi varmaan veikkaat, että K on löytänyt T:n kuolleena, ja jonnekin järveen sitten survaissut?

Kyllä tässä vahvat viitteet itsemurhaan mun mielestä on, aivan turha ryöpyttää miestä. Mua huvittaa, että tällaisella palstallakin majailee niinkin konservatiivisia ihmisiä, joille kallis auto + tatskat + hyvännäköinen tyttöystävä = pettäjä ja murhaaja. Ja foliohatut ne kiiltelee.

Propsit jaakkimalle ;)
Taija
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Taija »

Samuli kirjoitti:
Taija kirjoitti:Vapepa lähtee etsimään vasta kun viranomaiselta tulee pyyntö, ei koskaan itsenäisenä organisaationa.
Kyllä minä tuon tiedän. Oli vaan tuo lisäys tekstiin tehtävä, muuten olisi joku tullut elämöimään, että "Ei siellä kaikki ole!! Vapepakaan ei ole!!" Vapepan puuttumisen kyllä ymmärtää; ei tiedetä, mistä etsiä. Voi olla vaikka jossain omassa pihakellarissa tai sitten Rovaniemellä, näin kärjistäen sanottuna. Ja miten se koiran nenä kaupunkioloissa toimii? Voiko sitä panna nuuhkimaan esim. kerrostalon alaovelta muutama päivä katoamisen jälkeen, kun kulkijoita on ollut vaikka kuinka siinä välissä? Eipä kai... Ja jos jäljet päättyy lähimmälle pysäkille, niin eipä siitäkään suurempaa apua ole.

No, vähän alkoi nuo kysymykset mennä jo ot-puolelle, en tarkoita niillä ketään halveerata tai kritisoida, alkoi vaan kirjoittaessa askarruttaa nuo asiat.
En kohdistanut tota Vapepa-juttua tietoisesti kenellekään, huomasin sitä vaan ketjussa useamman ihmetelleen, että Vapepaa ei näy. Siksi näin.

Eikä mulla ole mitään syytä ketään osalliseksi alkaa syytellä, rauha nyt vaan. :wink:
Haluan kuolla luotisateessa suudellen.
saippuakauppias
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja saippuakauppias »

Enhän mä mitään tiedä tai jos tietäisin niin kertoisin. Ei ole tarvis pitää mitään sisälläni kuten huomaatte ;). Hyvännäköiset kundit vaan on tollaisia ja näin tää homma etenee. Ei niitä pidättele mikään.. Siitä hoidosta sen verran että avohoidossa ollaan jos se jotain helpotti ;)
Samuli
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Samuli »

fränkkä kirjoitti:
saippuakauppias kirjoitti:Ei ole mimmillä toista. He pitävät kynsin ja hampain kiinni johtajasta ja personalista jolla housut roikkuu kun on niin paljon rahaa taskuissa. Vain jokinorsut haaveilee muusta.
Harhaaaa, mä en luvannutkaa ruusutarhaa, vai miten se meni :wink: Jokusen olen nähnyt, on Audia, Bemaria, Naisia ja viuhotaan sinne ja tänne, kortti käy..kä..y...ei käy, mutta ei se mitään T:mi maksaa. Ei tua mikään maailmanluokan sähköfirma ole, näkeehän sen jo silmillään. En minä tiedä mitä te muut näette mutta ei hyvät hyssykät....kattellaan
Minä en nyt oikein ymmärrä tätä parin kirjoittajan kommentointia näihin personal trainereihin liittyen. Toki toivoisin, omankin kroppani takia, että minulla heistä joku käsitys olisi, mutta ei ole :? Tähän ketjuun asti kuvittelin, että he ovat ihan tavallisia kuntosalityöntekijöitä, paitsi että heillä on myös "yksityisasiakkaita". Vähän samalla lailla, kuin omalääkärisysteemi, tai vakikampaaja. Varataan aika, ja se seuraava tunti ollaan tekemässä sitä, mitä varten siitä PT:sta ja hänen ajankäytöstään on maksettu.

Miten on, kun on myös naispuolisia personal trainereita, liittyykö heihin samoja stereotypioita? Että heillekin kelpaa vain miesmallit, tavisten kanssa eivät seurustele? Onko heilläkin mersut ja bemarit pihassa ja rahaa niin, ettei paskalle taivu? Vai ovatko naiset palkkakuopassa noissakin hommissa?

Kaikista eniten nauratti jonkun kommentti, ettei noille ukoille kukaan kelpaa, paitsi joku malli. Niin kai kuitenkin ainakin se malli kelpaa, vai eikö mallit ole ketään, liekö edes ihmisiäkään? :shock:

Vai liittyykö tuo teidän katkeruus omaan elämäänne? Olette joskus palkanneet PT:n, mutta hänen neuvoistaan huolimatta se sama maha siellä sohvalla maatessa kaverina köllöttelee? :mrgreen:

Palattaisiinko takaisin aiheeseen, kiitos?
saippuakauppias
Remington Steele

Tilaisuus tekee varkaan vai miten se meni ?
saippuakauppias
Remington Steele

Mies ei saa hyvännäköistä naista kuin rahalla tai sitten erittäin huolitellulla ulkonäöllä. Hyvännäköinen nainen taas saa sylkeä rumimpien miesten päälle koska tyrkyllä ollaan jatkuvasti eikä naisen tarvitse tosiaan olla muuta kuin kaunis.. Kauniin naisen tulevaisuus aina turvattu. Komean miehen taas ei automaattisesti.
fränkkä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja fränkkä »

Vai "personal trainer" en minä ole kuullut hänellä olevan kuin yhden asiakaan Tiina ja jos herra olis ihan "personal trainer" niin kait tuo Tiina olis salille lähteny aiemminkin, kun vasta ihan just oli kortin hommannu. Niii tai jos epäili herran olevan "very personal trainer" ja lähti ihan mustasukkaisuuttaan. Minun tutkimuksissani tuo jamppa on muuten vaan, melko epäilyttävä, niin kun jo aijemmin kirjoitin. En pidä eritityisen fiksuna, mutta se voi olla minun harha. Ei minulla hänen habitustaan vastaan mitään ole, eikä kenenkään muunkaan. Mutta on minulle pikkasen vaikeaa uskoa, että esim. kunnon läski juoksee cooperissa 3000m. Että voi habituksella ollakin merkitystä, näin minä uskon, ennen kuin toisin tod......Joo mennään vaan asiaan, tämä on tälläistä ajankulua :)
Kainonsorttinen
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Kainonsorttinen »

Minustakin nuo fb-postaukset viittaavaat maanisuuteen ja nimenomaan siihen, että aiemmin on ollut vaikeaa. Olisiko debis-kausi iskenyt? Ei kai pahasti masentunut välttämättä jaksa niistä koiristakaan välittää, vaikka kuinka olisi koiraihminen. Tai ehkä välittääkin ja haluaa varmistaa niille hyvän hoidon kun ei ise jaksa. Itsemurhaa pidän todennäköisimpänä, mutta tyttöhän on ehtinyt ties kuinka kauas kotoa ennen itsaria.

Tämä tatuointi-bemari-pt-löpinä on kyllä... :D mulle ei ihan vielä ole selvinnyt, että oliko ne nyt lihakset vai tatskat kun tekee ihmisestä murhaajan? Vai se bemari?
Minsku
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Minsku »

En usko poikaystävän syyllisyyteen, ei tatskat ja lihakset tee kenestäkään murhaajaa. Luulen, että Tiina on joko tehny itsarin (hukuttautunu) tai sitten joutunu onnettomuuteen. Toivottavasti maanantaina tulis lisää tietoa, omituista kun viikonlopun aikana ei ole tiedotettu mitään uutta...
Entä se torstai-illan riita, onko se varmaa tietoa vai huhu?

Muokkaus: tarkoitin keskiviikko-illan riitaa
Viimeksi muokannut Minsku, Su Maalis 24, 2013 11:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
fränkkä
Neuvoja-Jack

Eiköhän Tiinan "masennus" johdu hyvin pitkälti tästä parisuhteesta. Narsisti saa nuoren tytön voimaan pahoin. Ei silti ole itseään tappanu.
Samuli
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Eikö se väitetty riita ollut ke-iltana, torstainahan hän katosi. Kuvista päätellen kultaista noutajaa oli Tiinalla, kai ainakin kaksi, kun oli "koirat". Carlosko niistä nyt huolehtii, vai Tiinan vanhemmat? Heistähän ei mitään tietoa ole, ei edes ovatko elossa vaiko eivät. Onkohan Tiina ikänsä asunut Tampereella? Itse ainakin aikoinaan, muualla asuessani, jos olisin halunnut itseni tappaa, olisin hakeutunut "kotipaikkakunnalleni" siinä vaiheessa.

Toivottavasti huomenna jo löytyy! Ja mieluusti hengissä.

Ai, piti vielä niitä fb-viestejä kommentoida, että minä en ole lääkäri. Hienoa on silti huomata, että täällä senkin alan asiantuntijoita on meidän maallikoiden kanssa keskustelemassa. Täällä on nyt Tiinalle näitä diagnooseja tehty. Masentunut, itsetuhoinen, maaninen, depressiivinen, maanisdepressiivinen...you name it ;) Alan koulutus minullakin on, mutten arvaisi näiltä pohjilta ruveta diagnosoimaan. Ihmistä näkemättä, hänen kanssaan puhumatta. En uskalla edes veikkailla, mitä diagnoosia minulle leivottaisiin, jos katoaisin ja Minfolaisilla olisi vapaa pääsy minun fb-sivuille!! :shock:

Edit. Kännykän tekstinsyöttö...
Viimeksi muokannut Samuli, Su Maalis 24, 2013 11:43 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
fränkkä
Neuvoja-Jack

Minsku kirjoitti:En usko poikaystävän syyllisyyteen, ei tatskat ja lihakset tee kenestäkään murhaajaa. Luulen, että Tiina on joko tehny itsarin (hukuttautunu) tai sitten joutunu onnettomuuteen. Toivottavasti maanantaina tulis lisää tietoa, omituista kun viikonlopun aikana ei ole tiedotettu mitään uutta...
Entä se torstai-illan riita, onko se varmaa tietoa vai huhu?
Tua on kyllä ainakin HUHU. ei ole to ollu riitaa, kun on kadonnu jo aamupäivällä.
Minsku
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Minsku »

Anteeksi, tarkoitin siis katoamista edeltävää iltaa joka oli siis keskiviikko. Jos suhde poikaystävän kanssa oli ollut hankala, tuskin Tiina jättäisi rakkaat koiransa hänelle hoitoon vapaaehtoisesti, mieluummin sitten jollekin kaverille tai vanhemmille. Ja olisipa kiinnostavaa tietää, mitä omaisuutta Tiina otti kadotessaan mukaansa, puhelinta, lompakkoa...? Jos itsemurha, silloin ei kai tarvitse mitään (paitsi ehkä tekovälineen) mukaansa...?
Golden redriver
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Golden redriver »

Minä en jotenkin usko itsemurhaan.

Koiraihmisenä en jättäisi koiraani riidan jälkeen kumppanille, vaan koira tulisi mukaani, jos siis päättäisin kadota vapaasta tahdostani. Joku onnettomuus tässä mielestäni on tapahtunut. Tai sitten joku on Tiinalle tehnyt jotakin.

Tuo kahden päivän hiljaisuus toisaalta pistää miettimään, että jos Tiina on jo löytynyt ja jostain syystä sitä ei vaan ole julkisesti kerrottu.
carrie
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja carrie »

Mistä on käynyt ilmi, että kotoa olisi löydetty joku Tiinan kirjoittama kirje?!
Itse eläin ihmisenä en kyllä jättäisi kissaani jos päättäisin kadota, vaikka mieheni kissa se myös on, ja osaa 100% varmasti kissan hoitaa, niin silti nappaisin sen matkaan.
Joten tuo, että on koirat jättänyt, kertoo jo jotain, kun täällä on kuulutettu kuinka tärkeitä koirat Tiinalle oli.
Angel - put sad wings around me now
Protect me from this world of sin
So that we can rise again
Vastaa Viestiin