Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kärsinyt_
Harjunpää

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Damien kirjoitti: Nyt on pakko kysyä samaan hengenvetoon(ilman arvostelua) että miten viitsit eräässä kadonneen ketjussa vaatia moneenkin otteeseen tietynsorttisen spekuloinnin poistamista vaikka jatkuvasti
päivität tälle(kin?) sivustolle muiden facebook-päivityksiä vain tyydyttääksesi omaa tirkistelynhaluasi?
Tämä siis näin puhtaana oletuksena, en tiedä oletko kysynyt kyseisiltä henkilöiltä mielipidettä
lainauksillesi.
Jos sinulla on vielä jotain naljailtavaa jo menneestä ketjuaiheesta, voit laittaa minulle yvtä - niin selvitetään asia keskenämme. Loppuu tämä jauhaminen. :roll:

Ja tuohon loppuun fb -päivityksistä, jatkuvasti :?:
Jos tämäkin sinua vaivaa niin olen valmis selventämään tämänkin yvnä, jos uskallat sellaista käyttää... :roll: :wink:

Minä kun jo yritin puhdistaa ilmaa edellisellä viestilläni, mutta ilmeisesti viesti ei tällä(kään) kertaa mennyt perille... :roll:
Onko vika minun ajatusmaailmastani vai joidenkin muiden ymmärtämättömyydestä...? :shock:
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kärsinyt_ kirjoitti:
Damien kirjoitti: Nyt on pakko kysyä samaan hengenvetoon(ilman arvostelua) että miten viitsit eräässä kadonneen ketjussa vaatia moneenkin otteeseen tietynsorttisen spekuloinnin poistamista vaikka jatkuvasti
päivität tälle(kin?) sivustolle muiden facebook-päivityksiä vain tyydyttääksesi omaa tirkistelynhaluasi?
Tämä siis näin puhtaana oletuksena, en tiedä oletko kysynyt kyseisiltä henkilöiltä mielipidettä
lainauksillesi.
Jos sinulla on vielä jotain naljailtavaa jo menneestä ketjuaiheesta, voit laittaa minulle yvtä - niin selvitetään asia keskenämme. Loppuu tämä jauhaminen. :roll:

Ja tuohon loppuun fb -päivityksistä, jatkuvasti :?:
Jos tämäkin sinua vaivaa niin olen valmis selventämään tämänkin yvnä, jos uskallat sellaista käyttää... :roll: :wink:

Minä kun jo yritin puhdistaa ilmaa edellisellä viestilläni, mutta ilmeisesti viesti ei tällä(kään) kertaa mennyt perille... :roll:
Onko vika minun ajatusmaailmastani vai joidenkin muiden ymmärtämättömyydestä...? :shock:

Luetunymmärtäminen on aina haastavaa, varsinkin silloin, kun vastapuolena on aivan vieras ihminen.

Mun ymmärtääkseni Damien vain kyseenalaisti sun ristiriitaiset viestisi, kun toisaalla sä vaadit kirjoittajia rajoittamaan spekulointia ja toisaalla taas ruokit samankaltaista spekulointia postailemalla surutta kolmansien henkilöitten hyvinkin henkilökohtaisia kirjoituksia.

Ja miksikö mun piti puuttua tähän sun ja Damienin väliseen kinaan? Ihan vaan siksi, että Damien näyttäisi ymmärtäneen nuo em. ristiriitaisuudet (kirjoituksissasi) paremmin kuin sinä itse :roll:

Ja jos nyt innostut laittamaan mulle yyveetä, niin en välttämättä vaivaudu vastaamaan. Tämä minfoilu kun on nykyisin itselleni enimmäkseen ohimenevää hetken hupia. :mrgreen:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

je
maija turjukka kirjoitti:Ja miksikö mun piti puuttua tähän sun ja Damienin väliseen kinaan? Ihan vaan siksi, että Damien näyttäisi ymmärtäneen nuo em. ristiriitaisuudet (kirjoituksissasi) paremmin kuin sinä itse :roll:
Ja niin ymmärsi Maijakin. :wink:
Kärsinyt_ kirjoitti:Jos sinulla on vielä jotain naljailtavaa jo menneestä ketjuaiheesta, voit laittaa minulle yvtä - niin selvitetään asia keskenämme. Loppuu tämä jauhaminen. :roll:
Miksi laittaisin?Jos et sanomaani ole jo ymmärtänyt, se on ihan oma häpeäsi.
Toisekseen minä en edes alkanut sinulle "naljailemaan", tuumin vain josko eräästä ketjusta nuo
jeesustelut jätetään sikseen, aloitetaan revoluutio kaikissa vastaavissa keskusteluissa tai siirretään tuo
"Kärsineen katkera tilitys" ihan omaksi keskustelukseen.
Mikään vaihtoehto ei ilmeisen hyvä ollut..
Kärsinyt_ kirjoitti:Ja tuohon loppuun fb -päivityksistä, jatkuvasti :?:
Winkwink ja pyöräytellään silmiä....Uskalsin tai en, esitin sinulle hyvinkin helpohkon kysymyksen tuossa koskien noita postaamiasi fb-viestejä.Mitään yv-salaisuuksia asiassa ei pitäisi olla jos olet ottanut tässä yhteisössä tehtäväksesi lisäillä tuiki tuntemattomia ihmisiä kavereiksesi jotta voit kyyliä heidän päivityksiään tänne.Vielä vähemmän salaista se on jos tunnet ko. ihmiset ja he ovat varta vasten
sinua pyytäneet lisäämään kirjoitukset tänne.
Silloin kai yhteisön eteen tekemässäsi "työssä" ei pitäisi olla mitään likaista joten voinet vastata kysymykseen ihan kaikkien nähden, samoin kuin jaat täällä muiden kirjoituksia?
Kärsinyt_ kirjoitti:Minä kun jo yritin puhdistaa ilmaa edellisellä viestilläni, mutta ilmeisesti viesti ei tällä(kään) kertaa mennyt perille... :roll:
Ilmeisesti ihan molemmissa.Mitään henkilökohtaista sinua vastaan ei ole mutta se, notta laitostapauksen katkeruus "systeemiä" kohtaan ei herätä minussa myötätuntoa tai sympatiaa täysin vierasta henkilöä kohtaan, ei varmaan tee minusta samanlaista.

Kuten olen jo vuosia ilmaissut täällä kantani, kerrottakoon se nyt sinullekin ihan selkokielellä:
en ole tällä palstalla sympatiseeraamassa, olet sitten kokenut mitä vain, yksipuolisten tarinoiden perusteella en tunne mitään sympatiaa sinua kohtaan, usko tarinoihisi, saati nakkaa siitä pulun pa***a. :wink: Eikä tämä koske vain sinua.Tosin ymmärrän nyt harvinaisen hyvin miksi sinä olet aikoinaan
"laitokseen" joutunut, et ymmärrä siihen syytä vieläkään ja miksi oletat että minä sinne kuuluisin.
Nostan kuitenkin hattua, ihan hyvin sie vedät.
Huomioon ottaen sen etten minä tätä keskustelua aloittanut mutta silti menit juuri minun koukkuuni.
Erästä viisasta lainatakseni: "voit laittaa minulle yvtä".
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Kärsinyt_
Harjunpää

maija turjukka kirjoitti:toisaalla taas ruokit samankaltaista spekulointia postailemalla surutta kolmansien henkilöitten hyvinkin henkilökohtaisia kirjoituksia.
Damien kirjoitti:esitin sinulle hyvinkin helpohkon kysymyksen tuossa koskien noita postaamiasi fb-viestejä.M
Nyt en käsitä.... :shock:
Olen postannut yhden fb postauksen ja senkin ihan toiseen ketjuun ihan vain koska kysymyksenä oli huhu.
maija turjukka kirjoitti:Ja miksikö mun piti puuttua tähän sun ja Damienin väliseen kinaan? Ihan vaan siksi, että Damien näyttäisi ymmärtäneen nuo em. ristiriitaisuudet (kirjoituksissasi) paremmin kuin sinä itse
^Ja minä pidin sinua fiksuna ja asiallisena ihmisenä.... :shock:
Damien kirjoitti:Miksi laittaisin?Jos et sanomaani ole jo ymmärtänyt, se on ihan oma häpeäsi.
Toisekseen minä en edes alkanut sinulle "naljailemaan"
^Sinähän jatkat naljailuasi koko ajan. Ja kun et tohdi lähteä selvittämään näitä asioita kahden kesken. Kuten jo sanoin, meinasin jo raikastaan ilmaa tuolla aiemmin olleessa viestissäni, mutta sinä vain jatkat ja jatkat....
Damien kirjoitti:jos olet ottanut tässä yhteisössä tehtäväksesi lisäillä tuiki tuntemattomia ihmisiä kavereiksesi
^En lisää ketään tuiki tuntematonta kaverikseni, en edes ole niitä idiootteja jotka menevät kommentoimaan yleisiä profiilipäivityksiä.
Damien kirjoitti:Tosin ymmärrän nyt harvinaisen hyvin miksi sinä olet aikoinaan
"laitokseen" joutunut, et ymmärrä siihen syytä vieläkään ja miksi oletat että minä sinne kuuluisin.
^Jos et tarinoihini usko, et voi tietää olenko laitoksessa ollutkaan. Etkä kyllä voi tietää syytä sinne joutumiseen, kun et ylipäätään yritäkään ymmärtää sinne joutumisen syitä.
Enkä ole missään kohtaa edes väittänyt että olettaisin sinun sinne kuuluvan. Sotketkohan nyt joitain asioita keskenään...?

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

No et sitten uskaltanut laittaa yv:tä että loppuisi tämä juttu? :roll:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Nooruska kirjoitti:Ohho, täällä on nyt monet fightit päällekkäin. :? Minä, Matlockb ja Nux soditaan omaamme, Taavetti ja Kiiski Vastarinta sohii välissä ja koko ***kan kruunaa tuo Damien versus Kärsinyt_ ottelu.

Tää on säälittävyydessään huvittavaa. :roll:
No mutta sitä vartenhan tämä lautamies-ketju on perustettu, useassa bannissa kehotetaan miettimään tämän osion tarkoitusta :D

Nii juu, unohtu iha sanoa ku Nux tossa iha epäili mun iskeneen Nooruskaan silmäni (kuten hänkin) niin Nuxille vielä lisäyksenä että tämähän ei ole treffipalsta (ainakaan vielä) sellaisen hän löytää sieltä suoli24:stä.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Kärsinyt_
Harjunpää

Damien kirjoitti:No et sitten uskaltanut laittaa yv:tä että loppuisi tämä juttu? :roll:
Minä jo aiemmin pyysin sinua ottamaan yhteyttä yv jos asiassa joku vielä kaivelee, siinä vaiheessa minun puolestani asia olisikin jo saanut olla.... :(

Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

matlockb kirjoitti:

Nii juu, unohtu iha sanoa ku Nux tossa iha epäili mun iskeneen Nooruskaan silmäni (kuten hänkin) niin Nuxille vielä lisäyksenä että tämähän ei ole treffipalsta (ainakaan vielä) sellaisen hän löytää sieltä suoli24:stä.
Ai Nux onkin nyt mies?! No eihän se mun alatyylinen kommentti menny sit hukkaa!!! :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

matlockb kirjoitti: Nii juu, unohtu iha sanoa ku Nux tossa iha epäili mun iskeneen Nooruskaan silmäni (kuten hänkin) niin Nuxille vielä lisäyksenä että tämähän ei ole treffipalsta (ainakaan vielä) sellaisen hän löytää sieltä suoli24:stä.
Tuonne vaan kaikki puutteessa olevat nuoleskelemaan toisianne ettei sitä tarvii muissa ketjuissa tehdä ;)

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=10&t=3204
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Kiitos Chopper unohdin ton ketjun, onhan Nux sitte tavallaa iha oikealla foorumilla, väärässä ketjussa vaan :D :D
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Sippura
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Sippura »

Juurikin-sanan käyttö.
~ Even a clock that is not going is right twice a day ~
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

taavetti kirjoitti:Käyn itse huvikseni joskus lukemassa hejakkia ja Ulvila sarka siellä on lähinnä poliisin salaliittoteoriaan ja yleiseen hapatukseen liittyvää keskinäistä kehumista. Jossei koskaan ja missään saa spekuloida henkilöillä, niin muotoilen lauseeni kaikkia tyydyttävään suuntaan: hejacin salaliittohörhöllä ja Ulvila-ketjuun kirjoittavalla semihörhöllä Minfossa on tiettyjä yhteneiväsyyksiä. Joko saan panaanin?
Pannia ansaitsisit, mutta kun tosiasiassa vaan peesaat yhtä Ylläpidon yställisesti ojentamaa "umpihörhöä".
Huvikseen ei kyllä kukaan muu kuin sinä viitsi Sirpan ja minun tekstejä vertailla :P (semihörhöjen horinoita meidän TAAVETTI ! lukemassa) , en oo itsekään niitä sirpoja vaivautunut täältä esiin kaivelemaan, mutta toisella palstalla kävin. Kyllä on niin antaumuksella ja ahkeruudella "siunattu" ihminen kyseessä, että on suurinpiirtein mun vastakohta. Ja tietty kirjoitustyylikin jo paljastaa ettei me sama henkilö olla.

Kyllä voi pienen immeisen pää kummallisia päätelmiä tehdä :roll: (totesin luettuani Säterin sataa viestiä).
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Mikä Sirpa? Miten niin sinuun vertasin?
Kyllä voi pienen ihmisen pää tehdä omituisia päätelmiä.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Taavetti.

Sisäisen sirpani hälyytyskellot alkoivat soida viestisi luettunani, vainoharhaisena kuvittelin jo vaikka mitä, mutta tuo Ulvilaketjuun postaileva semihörhö onkin siis joku "niistä". Mutta kuka heistä?
Anna nyt jotain lisävinkkiä, sillai taas tosi ovelasti.

Ps. ihan kateeks käy tuo intuitiokykysi.
(Wikipedia: Intuitio on välitöntä tietämistä, jossa tieto tiedon kohteesta saavutetaan suoraan. Intuitiivinen tieto eroaa analyyttisesta tiedosta, joka sisältää käsitteellistä aineistoa. Intuitiivisen tiedon vastakohta on abstrahoiva tieto. Abstrahoiva tieto saavutetaan tietoisen analysoivan ajatteluprosessin tuloksena. Sanaa "intuitio" on käytetty eri aikoina toisistaan poikkeavilla tavoilla. Intuitiota pidetään tärkeänä osana luovuutta.).
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Joo, ei minua turhaan ole lähes koko elämääni kutsuttu Intuitio-Taavetiksi. Räpnimenikin on INt-Ti.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Lukittu