Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kylli
Perry Mason

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Seitsemän. Tosin en tiedä siitä kaipaamisesta.

Jatketan samalla:
maija turjukka kirjoitti:Jos päättäisit ykskaks häippästä minfosta, niin kuinka monen nikin luulet huomaavan katoamisesi/jäävän kaipaamaan juttujasi?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Luulisin aika monen huomaavan häipymiseni (silinteri vie niin paljon tilaa minfon vaatekaapissa). Kaipaaminen on sitten asia erikseen ja erittäin epätodennäköistä.

Oletko koskaan laittanut yksäriä minfolaiselle, joka on yhtäkkiä tai pikkuhiljaa haihtunut kuvioista, kyselläksesi katoamisen syytä? Minä olen, kai kerran.
Nothing is quite what it seems
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Olen.
Mikä esine tulee ensimmäisenä mieleen murha.infosta?
Nanika ga tooku matteiru to
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Puukko.

Samalla jatketaan.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kylli
Perry Mason

Kirves a la Lizzie Borden.

Ketä minfolaista jäisit kaipaamaan mikäli hän häipyisi?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Marsalkkaa. Ja tämä ei olut vitsi. :oops:

Sama edelleen:
Kylli kirjoitti: Ketä minfolaista jäisit kaipaamaan mikäli hän häipyisi?
Nuotio & Äreät Tiput
Canaris
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Canaris »

MissHolmes kirjoitti:Marsalkkaa. Ja tämä ei olut vitsi.
MissHolmesillla on masokistisia taipumuksia :D
MissHolmes kirjoitti:Kylli kirjoitti:
Itse jäisin kaipaamaan Ailaria. Lecteriä kaipaan viikoittain.

Kysynkin, miksi Lecter jätti meidät? Olin juuri silloin pois taajuksilta, kun hän lakkasi kirjoittelemasta täällä.
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Canaris kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:Marsalkkaa. Ja tämä ei olut vitsi.
MissHolmesillla on masokistisia taipumuksia :D
MissHolmes kirjoitti:Kylli kirjoitti:
Itse jäisin kaipaamaan Ailaria. Lecteriä kaipaan viikoittain.

Kysynkin, miksi Lecter jätti meidät? Olin juuri silloin pois taajuksilta, kun hän lakkasi kirjoittelemasta täällä.
Voi kiitos, Canaris! Suorastaan tunnen, miten tautinikin parani heti puolella tämän luettuani. :lol: Ja annan jo sen AnitaHirvossessionkin anteeksi.
Vaikea on sanoa toisen puolesta, mutta luulen, että DL ei tuntenut saaneensa vastiketta mahtavalle työlleen palstalla. Kenties hän toivoi eritavoin toimivaa palstaa, jolloin pysyttäisiin vain tiukasti asiassa. Korostan, että nämä vain omia ajatuksiani asiasta.
Oma kysymykseni seuraavalle:
Mikä on kotisi kosteusprosentti?
Olen huolestuneena seurannut kosteusmittaria, joka huitoo jo yli 70%. Ei kai taas uusi kosteusongelma. Edellisestä rempasta vasta pari vuotta. (Haluaa muuttaa :P )
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Ailar kirjoitti: Oma kysymykseni seuraavalle:
Mikä on kotisi kosteusprosentti?
En omista mittaria mutta ihanne on 40-60%
Mutta voisin veikata että näin sateiden aikana,etenkin jos ikkunat auki,kosteus% voi nousta tuosta ylikin ilman että tarvitsee huolestua. (siis jos ei itselläsi ole oireita jotka viittaisi homeongelmaan,kuten jatkuva nuha,kutina,silmien kirvely,voimattomuus + jne,eikä ole siitepölyallergiaa)
nimimerkillä ollut töissä sellaisessa paikassa jossa kasvoi jo sieniä seinissä ja päällikkö väitti ettei ole homeongelmaa ja altistuin 13 eri homeelle.

Paluuta edelliseen,mikä saa sinut pysymään minfossa?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Ailar kirjoitti:Mikä on kotisi kosteusprosentti?
En tiedä, ihan sopivalta tuntuu huoneilma.

Tuosta Doctor Lecterista haluan sanoa, että ei hän mielestäni ole palstaa hylännyt, pari kertaa on hänenkin nikkinsä iltaisin vilahdellut täällä, eikä edellisestä piipahduksesta ole mielestäni pitkäkään aika. Dr. Lecterin oli vaikea hyväksyä sitä, että palstakoko kasvoi ja uusia tyyppejä astui kehiin, hyviä kirjoittajiakin. Kyllähän sitä palstalla pääsee loistamaan pienessä sisäpiirissä, missä porukka ylistää yhtä kirjoittajaa maasta taivaaseen, mitäs tapahtui? Meni vähän ego liian suureksi.

edit. Chopper oli nopeempi, eli vastaan Chopperin viestiin myös, Koska minua kiinnostaa lukea rikoksista ja välillä niitä kommentoidakin.

Onko sinun vaikea kirjoittaa omaa mielipidettäsi asiasta, jos "ystäväsi" täällä on kertonut vahvan mielipiteensä asiaan, mutta olet täysin eri mieltä? Siis vaikenetko ennemmin vai kerrotko oman kantasi? Vai myötäiletkö kenties?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

En myötäile. Mutta saan välillä 'ärsyyntymis-kohtaksia', joiden jälkeen saatan hieman nöyristellä. :oops: :oops:

ja vielä siitä sisäilmasta: meillä on lämmitys/ilmastointi, joka imee korvausilman suoraan ulkoa ja esim. nyt kun ulkona on tosi kosteaa, on sisäilmakin 65%. (ja lämmityskin on edelleen aika nollilla, kun on niin lämmin öisinkin)
En tiedä onko tuo kosteusprosentti ok, mutta mieheni väittää, että on. Em. syistä.

Ärsyynnytkö joskus täällä? Jos niin mistä? :evil: :twisted: vai :D
Nuotio & Äreät Tiput
Chopper
Perry Mason

MissHolmes kirjoitti:
Ärsyynnytkö joskus täällä? Jos niin mistä? :evil: :twisted: vai :D
Joskus??? Aika usein nykyisin :oops: :evil:
Syy,monen sattuman summa

jatketaan samalla
Kylli
Perry Mason

Kylli vaan, tai ehkä ennemminkin ihmettelen, miksi rikosaiheisella palstalla painopiste on ihan muualla. Hämmennys näkyy etenkin siinä, etten viitsi vaivautua tekemään alustuksia jotka periaatteessa ovat vain kirjoitusta vaille. Miksi kirjoittaisin työläitä juttuja kun jengi tahtoo lukea ihan muuta? Okeiokei, minäkin tykkään eläimistä ja sisustuksesta ja bissestä ja musasta, en vaan tajua miksi niitä pitäisi jauhaa täällä. Tämä kommentti selittäköön myös sitä, miksi ainakin osa pätevistä kirjoittajista on joko osittain tai täysin kaikonnut palstalta (em. ei ole mielipide vaan perustuu kerrottuun).

Tälle on omakin ketjunsa mutta mitäs siitä: Mikä ärsyttää murha.infossa?
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kylli kirjoitti:Kylli vaan, tai ehkä ennemminkin ihmettelen, miksi rikosaiheisella palstalla painopiste on ihan muualla. Hämmennys näkyy etenkin siinä, etten viitsi vaivautua tekemään alustuksia jotka periaatteessa ovat vain kirjoitusta vaille. Miksi kirjoittaisin työläitä juttuja kun jengi tahtoo lukea ihan muuta? Okeiokei, minäkin tykkään eläimistä ja sisustuksesta ja bissestä ja musasta, en vaan tajua miksi niitä pitäisi jauhaa täällä. Tämä kommentti selittäköön myös sitä, miksi ainakin osa pätevistä kirjoittajista on joko osittain tai täysin kaikonnut palstalta (em. ei ole mielipide vaan perustuu kerrottuun).

Tälle on omakin ketjunsa mutta mitäs siitä: Mikä ärsyttää murha.infossa?
No ainakin se, että olen omalta osaltani edesauttanut tuota pätevien kirjoittajien kaikkoamista :evil: (pitämällä hengissä muutamaa vapaan keskustelun suosittua ketjua)

Olisiko tuo täysin kaikkoaminen sittenkin helpompaa kuin vain osittainen kaikkoaminen?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Chopper
Perry Mason

maija turjukka kirjoitti:
No ainakin se, että olen omalta osaltani edesauttanut tuota pätevien kirjoittajien kaikkoamista :evil: (pitämällä hengissä muutamaa vapaan keskustelun suosittua ketjua)

Olisiko tuo täysin kaikkoaminen sittenkin helpompaa kuin vain osittainen kaikkoaminen?
No Maijaseni,eiköhän se mene niin että toki siellä vapaassakin saa keskustella mutta jos palstalla viihtymisen ainoa syy on se että vapaa keskustelu jne. kiinnostaa enemmin kuin itse aihe niin sitten olisi peiliin katsomisen paikka.Tuskin sinun ansiosta kukaan täältä mihinkään hävinnyt.
Itsekkin vapaassa keskustelussa viihdyn mutta se ei ole ainoa tarkoitukseni.

Ehkä täysi kaikkoaminen olisi helpompaa,ei kiusaa ja ruoki itseään kurkkimalla.

Saisit tavata jonkun tunnetun murhaajan,kuka hän olisi ja miksi?
Lukittu