mielikuvasi edellisestä
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Kirsi on 20-30 vuotias avoliitossa asuva nainen. Mies on palomies-sairaankuljettaja eikä kykene tyydyttämään Kirsiä täysin seksuaalisesti. Kenties Kirsin pitäisi kertoa miehelleen salaisimmat fantasiansa...
Tosielämässä Kirsi on vähän ujo. Punaiset tai ruskeat suorat hiukset, ponnarilla tai auki. Ammattina joku lapsiin liittyvä työ.
T: JTR, profilointia jo vuodesta 1980.
Tosielämässä Kirsi on vähän ujo. Punaiset tai ruskeat suorat hiukset, ponnarilla tai auki. Ammattina joku lapsiin liittyvä työ.
T: JTR, profilointia jo vuodesta 1980.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Täytyy sanoa että hyvin sä vedät. Niin se sun mies voi olla myös sairaanhoitaja, akuuttipuolella töissä.Kirsi kirjoitti:JTR. Joko ensihoidon tai mt-päihteen lähihoitaja, työskennellyt molemmilla sektoreilla. Ikää 24-28 v. Pohjimmiltaan liian herkkä molempiin duuneihin, pärjää kuitenkin hyvin älynsä turvin. Tykkää raskaammasta rock-musiikista. Haaveilee tyttöystävästä, joka ymmärtäisi juoppoa lähihoitajanretkua. Palstalla sortuu usein besserwisserismiin, kuten tosielämässäkin.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Voi olla, tai voi olla ettei ole. Keskitytään nyt v***u muhun, minähän täällä läsnä olenJack the Ripper kirjoitti:Täytyy sanoa että hyvin sä vedät. Niin se sun mies voi olla myös sairaanhoitaja, akuuttipuolella töissä.
Otetaanpa käsittelyyn keskusteluun toistaiseksi osallistumattomista Arthur Nebe. Horjuttaa Kirsin sisäisiä rakenteita pelkällä ulosannillaan. Sitä ei tapahdu kyllästymiseen asti.
Kirsi, pakko myöntää, käsirautaleikit ovat sydäntäni lähellä. Myös nagaikka on kiva.Kirsi kirjoitti:Rapier- pelottava nickname. Haaveilee sadoseksistä joka iltaIRL maltillinen, fiksu, rakentava, miltei konservatiivinen persoona. Mies tai nainen (<- huomatkaa analyytikonlahjani
). Ei perhettä.
Pamppuruoskaleikit ovat jänskiä.
Paskanen tukka
Clyde on pitkähäntäkissa, jota hieman ärsyttää opiskelu. Huitoo hännällä silmille tarvittaessa.
Clyde mielellään kehrää kyljessä.
http://www.tunturisusi.com/kissat/margai.html
edit. linkki lisätty
Clyde mielellään kehrää kyljessä.
http://www.tunturisusi.com/kissat/margai.html
edit. linkki lisätty
Paskanen tukka
joey on vompatti!
http://www.wombania.com/wombats/wombat-behavior.htm
Jack: hmm, miksi itse ajattelet että olisit mäyrä tai näätä?
http://www.wombania.com/wombats/wombat-behavior.htm
Jack: hmm, miksi itse ajattelet että olisit mäyrä tai näätä?
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Kumpikin on suht älykäs petoeläin. Ehkä ruumiinrakenteeltani ja nukkumistaipumuksiltani (nukkuu päivät, valvoo yöt + talviunet) muistutan enemmän mäyrää.sorsake kirjoitti: Jack: hmm, miksi itse ajattelet että olisit mäyrä tai näätä?
Wiki: "Ääntely
Normaalisti mäyrän ääni on röhkivä, muriseva ja ähkivä, eivätkä äänet kantaudu kovinkaan kauas. Ruokaa etsiessään se on kuitenkin äänekkäämpi, ja tällöin äänet koostuvat lähinnä tuhinasta, maiskuttelusta sekä lehtien rapinasta."
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Jack the Ripper kirjoitti:Kumpikin on suht älykäs petoeläin. Ehkä ruumiinrakenteeltani ja nukkumistaipumuksiltani (nukkuu päivät, valvoo yöt + talviunet) muistutan enemmän mäyrää.sorsake kirjoitti: Jack: hmm, miksi itse ajattelet että olisit mäyrä tai näätä?
Wiki: "Ääntely
Normaalisti mäyrän ääni on röhkivä, muriseva ja ähkivä, eivätkä äänet kantaudu kovinkaan kauas. Ruokaa etsiessään se on kuitenkin äänekkäämpi, ja tällöin äänet koostuvat lähinnä tuhinasta, maiskuttelusta sekä lehtien rapinasta."
^Sut on nähty! Olit yksin liikkeellä ja kai hakemassa iltapalaa tai ainakin jotain naposteltavaa. Olit kai poikkeuksellisen aikaisin liikkeellä, koska oli vasta hämärtymässä. Onnistuit säikäyttämään minut, vaikka et agressiivinen ollutkaan.
Näyttelet muuten todellista kokoasi isompaa, luulen että teet sen ihan tarkoituksella. Epäsosiaalinen kun olet, näytit mulle välttömästi persettä ja jätit jälkeesi vain hirveän sotkun, mikä kai on tapanasi...
Ihan kävi niitä murkkuja sääliksi.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Joo, myönnän heti näyttäväni ankalta ja äänikin on muuten samanlainen. Kuten myös uskottavuus. Aku Ankasta ton nimmarin otin.Bombay kirjoitti:HahaSorsakkeesta tulee mieleen aina joku Kaj Stenvallin ankkamaalaus.
Toivottavasti Joey ei hermostunut vompattivertauksesta, toi vompatin jääräpäisyys synnytti mielleyhtymän. Hih. Eräs kaverini kertoi Australiassa vieraillessaan yrittäneensä nostaa vompattia eläintarhanhoitajan kehoituksesta, ja se ei liikkunut niin tasan mihinkään vaikkei ollut edes kovin iso.
Jackiä en välttämättä mieltäisi petoeläimeksi mitenkään erityisesti. Mäyrä tosin taitaa syödä sekaruokaa aika pitkälti? Mutta kait jokaisen omat arviot on sittenkin oikeampia kuin tällaiset heitot.